eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
342 دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
4.9هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻شاخصه های انتخاب اصلح از نگاه: 📚نهج البلاغه، نامه ۵۳ 📌پای حرف مردم نشستن 📌دیدار عمومی 📌گزینش افراد شایسته برای امور 📌نظارت بر کارهای زیردستان 📌خون و جان مردم برایش مهم باشد 📌اصل در ارتباط با دشمن بدبینی است
دستاورد دولت 🔻رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری برای کودکان زیر ۷ سال، خدمت ماندگار دولت سیزدهم ⬆️ در مقام ریاست جمهوری با خدمت به مردم برای خودش دعای خیر خرید. ⬆️بعضی‌ها هم در مقام ریاست جمهوری با خیانت‌ و اهمال‌کاری برای خودشون لعن و نفرین خریدند.
معافیت مشمول غیرغایب بواسطه کفالت پدر سردار"تقی مهری" اظهارکرد: تنها فرزند ذکور سالم بالای 18 سال خانواده می تواند از معافیت کفالت پدر بالای 75 سال و یا پدر نیازمند مراقبت بهره مند شود. وی با تاکید براینکه معافیت به مشمولانی که غیبت سربازی دارند تعلق نمی گیرد، گفت: وجود برادر زیر 18 سال سالم مانعی برای بهره مندی مشمول از معافیت سربازی بواسطه کفالت پدر نمی باشد. وی افزود: درمواردی که پدر مشمول کمتر از75 سال سن دارد ولی بیمار و نیازمند مراقبت است،پس از بررسی نیازمند به مراقبت بودن پدر مشمول در شورای پزشکی و تاییدنهایی ،درخواست کفالت مشمول در هیات رسیدگی وظیفه عمومی بررسی و در صورت تایید نهایی رای معافیت سربازی برای مشمول صادر می شود. این مقام مسئول خاطرنشان کرد:متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق کانال خبرسربازي در پيام رسان هاي داخلي (سروش ، روبيکا و ايتا) به نشاني khabaresarbazi @ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.
تکريم بازنشستگان وظيفه ديني، اعتقادي و مورد تاکيد دين مبين اسلام است فرمانده انتظامي استان گفت: ديدار با همکاران بازنشسته و با خبر بودن از احوال آنان وظيفه ديني، اعتقادي و مورد تاکيد دين مبين اسلام و يکي از وظايف هر دستگاه يا سازمان به شمار مي رود. به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "حميد هداوند" در ديدار با سرداران بازنشسته "عبدالرضا سهرابي زاده" و " محمد صانعي" اظهار کرد: بازنشستگان فراجا پس از سي سال خدمت و کسب تجارب ارزشمند نبايد از چرخه سازمان خارج شده، بلکه بايستي بستري فراهم گردد که با انتقال تجارب به ساير همکاران موجب ارتقاء توان علمي و تجربي سازمان گردند. وي افزود: ديدار با همکاران بازنشسته و با خبر بودن از احوال آنان وظيفه ديني، اعتقادي و مورد تاکيد دين مبين اسلام و يکي از وظايف هر دستگاه يا سازمان به شمار مي رود که بايد ضمن سرکشي از دوستان و همکاران گذشته، همواره به ياد آنان بوده و در مواقع سختي نيز در کنارشان حاضر باشيم. فرمانده انتظامي استان البرز در ادامه خاطر نشان کرد:دوران بازنشستگي به معناي پايان خدمت و ركود فكري و جسمي نيست و نبايد به همکار بازنشسته اين گونه القاء شود كه ديگر كارايي ندارند،بلكه اين دوران فصل جديد انتقال دانش و تجارب به نسل هاي آينده و شكوفايي و تعالي فراجا است. اين مقام ارشد انتظامي در پايان خاطرنشان کرد: بازنشستگان نماد سال ها تلاش و کوشش در راه خدمت به مردم و امنيت کشور هستند و به يقين دلجويي از آن ها و مرتفع نمودن مشکلاتشان مي تواند در بزرگداشت آن ها موثر بوده و محرک خوبي براي آيندگان به منظور خدمت در اين مسير باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢خداحافظ مدافع امنیت 🔸مراسم بدرقه و تشییع شهید مدافع امنیت علیرضا حمودی در شهرستان خرمشهر 🔸شهید حمودی روز گذشته در درگیری با سارقین بر اثر شدت جرات وارده به درجه رفیع شهادت نائل گردید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افشاگری محمد منظرپور، کارمند سابق بی‌بی‌سی و اینترنشنال از پشت پرده فساد و بودجه‌های کلان غربی-عربی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان! حقوقی که به من در اینترنشنال می‌دادند معادل نصف حقوق رئیس جمهور آمریکا بود!
🔻رئیس جمهور اصلح
روزنامه‌ها| چهارشنبه ۱۶ خرداد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ کلیپی فوق العاده مهم و بصیرتی. 🔹چه کسی امیرعبداللهیان را از وزارت خارجه اخراج کرد (حذف کرد؟!) 🔹 ماجرای چند تماس محرمانه شیوخ عرب با وزارت امور خارجه.
🔴 تکنیک هندوانه سفید👌 بیشتر مردم وقتی که یک هندوانه را به خانه می‌آورند، با کارد زدن و دیدن سفیدی آن، اولین کاری که می‌کنند، دور انداختن آن است🍉 👈 میخوام یک راهکار جالب به شما آموزش بدم که تا حالا نمی‌دونستید👌 🔻 اگر هندوانه را با کارد تکه کردید و دیدید سفید است، آنرا دور نیندازید.. تکه‌ی جدا شده از هندوانه را به همان طریق که جدا کرده اید، سر جای خود قرار دهید. سپس یک عدد پلاستیک بزرگ (بهتر است سفره‌ی یکبار مصرف باشد) را به میزانی که بتوان کل هندوانه را در آن پیچید، تهیه فرمایید. هندوانه را به‌صورت کامل در پلاستیک یا سفره‌ی یکبار مصرف بپیچید . . . برای مدت ۲۴ ساعت در جای گرم نگهدارید. بعد از ۲۴ ساعت، هندوانه را بیاورید و در سینی بزرگی باز کنید و دوباره با کارد تکه کنید. خواهید دید که هندوانه‌ی شما در کمال ناباوری، همچنان سفید است . . . حالا در این مرحله آنرا دور بیندازید.✋ 👈واقعا فکر کردی هندوانه دوباره قرمز می‌شه؟😑😂😐 🔴 رای دادن به رویه‌های آزموده شده و برخی جریان‌های ، ، و در گذشته، با نتایج مدیریت ایشان و سواستفاده‌ها و دزدی‌ها و نزدیکانشون و ... گره خورده و امید به اصلاح مملکت با حضور ایشان در مسندهای مدیریتی، همینقدر بی‌نتیجه است که امید به قرمز شدن هندوانه‌ی سفید دارید! ضمناً هندوانه‌ی سربسته هم بدون اعتماد و اطمینان نخرید و نیز گول رنگ‌های قرمز مصنوعی را هم نخورید! @TahaAmin313
41.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نامه مقام معظم رهبری زبان انگلیسی گوینده آقا کاری زیبا در قالب موشن گرافی ‎