eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
342 دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
4.9هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تضعیف اقتدار پلیس به ضرر تمام مردم جامعه خواهد بود ردادی استاد دانشگاه: ⭕️ما مدیران و کارشناسانی که زیر کولر نشسته اند و حقوقهای آنچنانی می‌گیرند را نادیده می‌گیریم و پلیسی که زیر آفتاب زخم زبان می‌شنود و صف اول مبارزه با قانون‌شکنی هست را مورد سرزنش قرار می‌دهیم و این انصاف نیست.
کابل در سومین سالگرد خروج نیروهای خارجی: موج گسترده شعارهای ضدآمریکایی و ضداسرائیلی 🔹در سومین سالگرد خروج نیروهای خارجی به ویژه نیروهای آمریکایی از افغانستان، شهرهای افغانستان به ویژه پایتخت این کشور، شاهد موج گسترده‌ای از احساسات ضدآمریکایی و ضداسرائیلی بوده است. 🔹در بسیاری از شهرهای افغانستان، پرچم‌های فلسطین در کنار سایر نمادهای مقاومت در این تجمعات به اهتزاز درآمده است. 🔹این رویداد نشان می‌دهد که خاطره تلخ اشغال افغانستان و حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی همچنان در اذهان مردم این کشور زنده است و احساسات ضدآمریکایی و ضداسرائیلی در افغانستان ریشه‌های عمیقی دارد. 🔹امروز 24 مردادماه، سومین سالگرد روی کار آمدن مجدد طالبان است که تحولات شگرفی را در افغانستان رقم زد و این کشور تاکنون مسیر پر فراز و نشیبی را پیموده است.
🔻حکمت ۲۴۱ نھج البلاغه ؛ آینده دردناک ستمکاران (سیاسى)🔻 یَوْمُ آلْمَظْلُومِ عَلَى الظَّالِمِ أَشَدُّ مِنْ یَوْمِ الظَّالِمِ عَلَى آلْمَظْلُومِ. امام علیه السلام فرمود : روز انتقام مظلوم از ظالم، شدیدتر از روز ستم کردن ظالم بر مظلوم است.
🔰حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️اربعین نمایش قدرت مسلمین است و همه ما باید مبلغ اربعین باشیم
اهدای بسته فرهنگی(چفیه-سربند_سنجاق سینه)توسط خادمان موکب الحسین(ع) شهدای انتظامی استان آذربایجان غربی برای زائرین کربلای معلی در مرز تمرچین پیرانشهر
رهبر انقلاب(مدظله‌العالی ) در دیدار با اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد: عقب نشینی غیر تاکتیکی در هر میدانی غضب الهی را به دنبال دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خدمت رسانی کارکنان یگان ویژه پاسداران استان خراسان جنوبی در قرارگاه فرهنگی پنج تن آل عبا در پایانه مرزی شلمچه