eitaa logo
روابط عمومی انتظامی ارزوئیه
181 دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
5.4هزار ویدیو
124 فایل
کانال اطلاع رسانی انتظامی، فرهنگی، اجتماعی و ....
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 حج امسال، رئیس جمهور مصر و پادشاه اُردن دور کعبه می‌گردند تا خانه خدا را طواف کنند! در حالیکه زنان و کودکان غزه با بمب‌های آمریکایی خانه بر سرشان خراب میشود و در چادرها می‌سوزند. اسلام غیرسیاسی کنار شیطان می ایستد و با هم طواف سنگ می‌کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شما بازم اشتباه کردی و میکنی آقای نسبتا ظریف🧐 نهضت خمینی کبیر بیسوادی باقی نذاشته 😎که گول شما رو بخوره الحمدالله مغز ملت کبیره فقط خودتی که ظریف موندی✌️✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 سوال و جواب چندسال قبل آقای فواد ایزدی و ظریف درباره اینکه رییس جمهور بعدی (چه ترامپ چه کلینتون) آیا می‌توانند از برجام خارج شوند؟! ظریف: ▫️من به شما اطمینان می‌دهم آقای ایزدی نمی‌تواند خارج شود! / اصلا خارج شود چه کسی از او قبول می‌کند؟!
💢 ظریف از دروغ گفتن خسته نمیشه! 🔹‌میگه بایدن میخواست به برجام برگرده اولا اسرائیل مانع شد، ثانیا مجلس با قانون اقدام راهبردی مانع شد! 🔹‌اولا چرا توافقی کردید که اسرائیل میتونه اخلال ایجاد کنه درش؟! 🔹‌ثانیا مجلس ایران چطور مانع برگشت بایدن به توافق شد؟! ما که خارج نشده بودیم! بایدن میتونست برگرده! 🔹‌ثالثا به دروغ هی خودتون رو پشت رهبری قایم میکنید درحالی که رهبری از قانون اقدام راهبردی تعریف کردن و فرمودن: «بعضی‌ها خیال میکنند این قانون برای کشور مشکل‌درست‌کن است؛ اشتباه میکنند. این قانون، قانونِ خوبی است.» لعنت بر دروغگوها
🔰از ظریف اصرار؛ از ترامپ انکار 🔸جمشیدی با اشاره به توییت قدیمی ترامپ به زبان فارسی که در آن گفته بود "وزیر امور خارجه ایران می گوید ایران خواستار مذاکره با ایالات متحده است اما می خواهد که تحریم ها برداشته شود. نه، مرسی!" نوشت: 🔸تفاوت زیادی است بین کسی که شجاعانه قاتل شهید سلیمانی را در سازمان ملل تهدید کرد و به ایران عزت بخشید با کسی که پس از ترور حاج قاسم به دنبال مذاکره با قاتل او بود و این پاسخ تحقیرآمیز را از ترامپ دریافت کرد.
🔻حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: 🔰اگر ما بتوانیم در عمل به تدبیر مقام معظم رهبری در راستای تبیین، عیدغدیرخم و اربعین را به نحو مطلوب برای مسلمانان و آزادگان جهان به نحو مطلوبی تبیین کنیم تاثیرات بی‌نظیری در نوع نگرش و سبک زندگی جوامع بشری اتفاق خواهد افتاد.
نماینده ولی فقیه در فراجا حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی انتخابات پیش رو عرصه مهم سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است
امام على (ع) : پوشیده و محفوظ داشتن زن مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایى اوست . (غرر الحکم۵۸۲۰)
دستگيري کلاهبردار 100 ميلياردي در"کامياران" - فرمانده انتظامي کردستان از دستگيري کلاهبردار 100میلیارد ریال در" کامياران" خبر داد . به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرادر "علي آزادي" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وصول يک فقره پرونده کلاهبرداري با شيوه و شگرد فروش مال غير، موضوع به صورت ويژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي شهرستان کامياران قرار گرفت. وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان کامياران با اشراف اطلاعاتي و اقدامات پلیسی پس از هماهنگي با مراجع قضائي، جاعل را شناسايي و وي را در مخفيگاهش دستگير کردند. فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه در تحقيقات به عمل آمده از متهم به 5 فقره کلاهبرداري از نوع فروش املاک مال غير به ارزش 100ميليارد ريال اعتراف کرد ، گفت: متهم به همراه پرونده در اختيار مراجع قضائي قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور؛ پشت سر ولایت‌فقیه حرکت کنید و به رهنمود‌های امام‎گوش فرا دهید تا از صراط مستقیم، منحرف نشوید که ولی فقیه و امام ما، قرآن ناطق است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹آشنایی با آیه ها  🏵 این آیه میگوید که هستی کم‌کم برکاتش را نصیب مؤمن میکند و به مرور از غیب برای مؤمن نصیب می رسد. 📖سوره مبارکه  حجر  (  آیه ۲۱ ) عواملی چون دعا، نیّت خیر، عبادت مقبول، خوبی به خلایق، خوش‌خُلقی، سعهٔ صدر، و اقدام به‌جا – به إذن خدا – نزول این برکات را تسریع می کنند و بر آن مقدارِ معلوم می‌افزایند.
2_144222942061444996.pdf
3.44M
حکمت های یک تا. صد و بیست
برای شرکت در مسابقه ویژه فضای مجازی روی لینک زیر کلیک کنید https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeVaBL-4E2QNgZzsmZv0ezIFaoalUc_KNp_txZKmtpb2le0KQ/viewform?usp=sf_link
سرمايه خارجی جذب شده در ۸ سال دولت : ۹۶۶۰ میلیون دلار. سرمایه خارجی جذب شده در ۳ سال دولت : ۱۱۹۲۳ میلیون دلار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ورزش جناب آقای پزشکیان هنگام مباحث نمایندگان در خصوص لوایح در مجلس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است...🌱
بعد از مناظره، اینم یه نظره دیگه 😅😅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درخواست استاندار شهید از میزبان چه بود؟ مادر شهید حسین اجاقی از مهمانی سرزده شهید مالک رحمتی در شب قبل از شهادتش می گوید.