eitaa logo
روابط عمومی ف. انتظامی خوزستان
440 دنبال‌کننده
7.8هزار عکس
2.3هزار ویدیو
32 فایل
نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت کشور است. امام خامنه ای ( مد ظله العالی )
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹 سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین یداله گوهری رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم الحرام و سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتطامی استان خوزستان در سخنرانی وی بیان داشتند: بحث امروز ما در خصوص قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام محضر شما حاضرین در این مراسم ارائه می دهم، حادثه عاشورا دو بعد دارد، یک یعد احساسی و یک بعد معرفتی و بیشتر ما به بعد احساسی هستیم، بعد احساسی حادثه عاشورا، همین روضه، نوحه ها و همین تعزیه ها که دل را با حادثه کربلا و امام حسین علیه السلام پیوند می دهد که خیلی ارزشمند است، که نتیجه اش ایجاد شعور حسینی می شود. حجت الاسلام والمسلمین یداله گوهری در ادامه افزودند: یک بعد دیگر حادثه عاشورا، شعور حسینی ، بعد معرفتی است. که ما باید بدانیم و یاد بگیریم از این مجالس ، از این تاریخ عاشورا، معرفت پیدا کنیم و نسبت به اباعبدالله الحسین علیه السلام معرفت خودمان بیشتر شود. در روایت اهل بیت علیهم السلام داریم؛ وقتی به زیارت ائمه معصومین علیهم السلام مشرف شویم، می فرمایند: من زارنی فقد عرفنی ؛ هر که به زیارت اهل بیت علیهم السلام برود، در حالی که معرفت به حق آنها داشته باشد، وجبت له الجنه، بهشت برای آنها واجب می شود. یعنی قید زیارت همراه با معرفت باید داشته باشیم. حجت الاسلام گوهری در ادامه سخنرانی وی فرمودند: وقتی تاریخ عاشورا و نهضت عاشورا را می خوانیم و مطالعه می کنیم و در آن قوس می کنیم و در مورد آن فکر کنیم، در حادثه کربلا با سه نوع روبرو می شویم: یک شخصیت ، شخصیت حسین بن علی (ع) است، که سه تا شخصیت دارد: سه نوع تفکر ، سه نوع دیدگاه، سه نوع مکتب در تاریخ وجود دارد. این شخصیت حسین بن علی(ع) که در کربلا در سال ۶۱ هجری قمری ظهور کرد: ۱_ حاضر نیست تسلیم حرف زور شود و تا آخر می ایستد. و یک شخصیت دیگر که در حادثه کربلا روبرو می شویم : یک شخصیت و یک باور و یک مکتب یزیدی است و شخصیت سوم ، شخصیت عمربن سعد ( لعنه الله علیهم اجمعین ) است. ویک شخصیت دیگر که امام حسین علیه السلام در سال ۶۱ هجری قمری است، این که حسین علیه السلام خودش و فرزندانش شهید می کنند و شهید می شوند و هزینه این انتخاب را میدهد. ۳_ حسین بن علی علیهم السلام به هیچ چیز نمی خواهد تن بدهد ، ظلم و زوری نمی خواهد تن بدهد، شخصیت حسین علیه السلام این است که از آب میگذرد ولی از آبروش نمی گذرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فرماندهان نظامی و انتظامی با پزشکیان دیدار و گفت‌وگو کردند.
📌 یکشنبه ☀️ ۲۴ تیر ۱۴۰۳ هجری شمسی 🌙 ۸ محرم ۱۴۴۶ هجری قمری 🎄 14 جولای 2024 میلادی 📎
🌷 امام صادق(علیه السلام) : ✍ هر کس که خدا خیرش را بخواهد حب امام حسین (علیه السلام) و حب زیارتش را در قلب او می اندازد 📚 وسائل الشیعه
سیدالشهدا عليه السلام برای امر به معروف 🍂الإمامُ الحسين عليه السلام: ▪️ لايَحِلُّ لِعَينٍ مُؤمِنَةٍ تَرَى اللّهَ يُعصى فَتَطرِفَ حَتّى تَغَيِّرَهُ. ▫️بر هيچ چشم مؤمنى روا نيست كه ببيند نافرمانى خدا مى شود و چشم خود را فرو بندد، مگر آن كه آن وضع را تغيير دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ترامپ حین سخنرانی مجروح شد 🔹سی‌ان‌ان نوشته: ماموران سرویس مخفی آمریکا، دونالد ترامپ را پس از اینکه در تجمعی در پنسیلوانیا روی زمین افتاد، به‌سرعت از صحنه خارج کردند. 🔹قبل از سقوط ترامپ چند صدای شلیک شنیده شد. سپس ماموران به او کمک کردند بایستد و صورتش خونی بود. 🔹او به طرف جمعیت فریاد می‌‌زد و مشتش را بالا می‌گرفت. سپس ماموران او را به یک‌ وسیلۀ نقلیه منتقل و از محل خارج کردند.
🔳 ‏ارزش خبری خراش گوش ‎ از قتل عام ده ها هزار فلسطینی بیشتر است!!! یک خراش گوش ترامپ ساعت ها در صدر اخبار دنیا است و همچنان ادامه دارد ولی کشتار وحشیانه بیش از ده ها هزار نفر از مرد و زن و کودک بی گناه ‎ در اخبار دنیا جایی ندارد و فاقد ارزش خبری است!
🔻مراسم روضه خوانی و ذکر مصیبت در هشتمین روز از ماه محرم الحرام 🔸مراسم عزاداری روز هشتم ماه محرم الحرام با سخنرانی مدیر حوزه علمیه حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی در حسینیه ستاد فرماندهی استان برگزار گردید گفتني است؛ قرائت زيارت پرفیض عاشورا زینت بخش مراسم یود
🔹استقبال از پرچم متبرک حرم مطهر امام حسین علیه السلام و ابوالفضل العباس(ع) در هشتمین روز از ماه محرم الحرام در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان
🔻برپایی غرفه فرهنگی موکب الحسین( ع ) شهدای انتظامی به مناسبت ماه محرم
🔻ماجرای شهادت علی اکبر(ع) در واقعه کربلا ▪️روز عاشورا تا هنگامی که اصحاب (غیر‌ هاشمی) امام حسین (علیه‌السّلام) زنده بودند، عملاً آنها به میدان جنگ رفتند، و یکی پس از دیگری به شهادت رسیدند و جنگ و مبارزه و شهادت بنی‌هاشم، پس از شهادت آنان آغاز شد. ▪️بعد از اینکه اصحاب (غیر‌ هاشمی) امام حسین (علیه‌السّلام) کشته شدند و کسی نماند جز اهل بیتش که فرزندان علی (علیه‌السّلام)، فرزندان جعفر، فرزندان عقیل، فرزندان امام حسن و فرزندان خود او بودند؛ آنها جمع شدند و با هم خداحافظی کردند و تصمیم به جنگ گرفتند.(دینوری، احمد بن داود، الاخبار الطوال، ص256) ▪️اکثر قریب به اتفاق منابع دست اول و معتبر تاریخی، حضرت علی‌اکبر را اولین شهید از بنی‌هاشم ذکر کرده‌اند.( طبری، محمد بن جریر، تاریخ الطبری ج5، ص446) ▪️علی‌اکبر در آخرین لحظات عمر، ندا داد:پدر جان، خداحافظ. این جدم رسول خداست که تو را سلام می‌رساند و می‌گوید:سریع‌تر به ما ملحق شو.آن‌گاه علی فریادی زد و جان داد. حسین آمد و بر بالینش قرار گرفت و صورت به صورت او نهاد، و گفت:خدا بکشد مردمی را که تو را کشتند. چقدر این مردم بر خدا و هتک حرمت رسول خدا (صلی‌الله‌علیه‌ و‌آله‌ و سلّم ) گستاخ و بی‌باک گشته‌اند. بعد از تو، خاک بر سر دنیا.(طبرسی، اعلام الوری باعلام الهدی، ص465) ▪️حضرت علی‌اکبر را پایین پای امام حسین (علیه‌السلام) دفن کرده‌اند و امروز قبر ایشان داخل ضریح امام حسین (علیه‌السلام) قرار دارد و محل زیارت مردم می‌باشد.
◾ فرمانده کل انتظامی در پیامی درگذشت پدر قائم مقام دفتر مقام معظم رهبری را تسلیت گفت. به گزارش خبرگزاری پلیس؛ در پیام تسلیت سردار "احمدرضا رادان" آمده است: حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج سیدعلی اصغر حجازی سلام علیکم با نهایت تأسف و تأثر درگذشت ابوی مجاهد و گرانقدرتان، ابوالشهیدین مرحوم حاج سیدجواد حجازی(رحمت اله علیه) را به جناب عالی و خانواده محترم تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. از درگاه خداوند منان مسئلت دارم به تمامی بازماندگان محترم صبر، شکیبایی، سلامتی و طول عمر با عزت عنایت فرموده و روح بلند و بهشتی آن فقید سعید را با حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) محشور و در جوار ملکوتی و دریای بیکران رحمتش به آرامش رساند. "روحش شاد و جایگاهش متعالی" فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان
مازندران - رئيس سازمان عقيدتي سياسي فراجا گفت: حادثه عاشورا نسخه اصلاح جامعه تا قيامت است. اگر مي خواهيم جامعه ما يک جامعه سالم باشد، بايد به اين نسخه جامه عمل بپوشانيم، بنابراين از حادثه عاشورا چنين مي آموزيم که آحاد مردم نسبت به سرنوشت خود و جامعه مسئولند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برگزاري مراسم عزاداري و سوگواري کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان در هشتمين روز از ماه محرم/حسینیه حضرت زینب (س)
42.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻مراسم سینه زنی و ذکر مصیبت در هشتمین روز از ماه محرم الحرام با حضور کارکنان کادر و وظیفه پلیس راه آهن زاگرس اندیمشک برگزار گردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻مراسم روضه خوانی و ذکر مصیبت درهشتمین روز از ماه محرم 🔸مراسم عزاداری روز هشتم ماه محرم الحرام با سخنرانی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان هفتکل حجت الاسلام جاویدفر در مسجدستاد فرماندهی برگزار گردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 | دل بی‌تاب اومده چشم پر از آب اومده... 🎤 برشی از مداحی شب گذشته آقای حاج سیدمجید بنی‌فاطمه در حسینیه امام خمینی.
27.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹مراسم عزاداری ایام محرم در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌 دوشنبه ☀️ ۲۵ تیر ۱۴۰۳ هجری شمسی 🌙 ۹ محرم ۱۴۴۶ هجری قمری 🎄 15 جولای 2024 میلادی 📎