eitaa logo
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
3.8هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
155 ویدیو
4 فایل
کپی بدون ذکر منبع🚫 موضوعات کانال: ⬇ پاسخ به شبهات دینی 📚 نشر احادیث و فضائل اهلبیت علیهم السلام👥 نقد و برسی دیگر مذاهب و ادیان 🔍 بیان اصول اعتقادات شیعه اثناعشری🌷 بیان مطاعن دشمنان اهل‌بیت🔥 مشخصات مجموعه/ارتباط👇👇 https://zil.ink/ravafez_alhaydari
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑 بشارت به پیامبر در کتب مقدس نصاری (خلاصه) 🔰قران مجید از زبان عیسای مسیح می فرماید که به بنی اسرائیل وعده آمدن پیامبری به نام احمد را داده است 📚(الصف آیۀ 6) 🔰دو عبارت از انجیل یوحنا هست که می تواند مصداق این تعبیر قرآنی قلمداد شود. حضرت مسیح از آمدن فردی بعد از خود به نام پاراکلیتوس (παράκλητος) خبر می دهد این عبارت دلالت بر پیامبر اسلام دارد که با استناد به خود کتاب مقدّس قابل اثبات است. 🔰 هم چنین عیسای مسیح بشارت به آمدن احمد را به حواریون داد و در داستان دادگاه اش توسط پیلاطُس، فرماندار اورشلیم، گفت تنها ماموریت او از آمدن به این جهان شهادت دادن به احمد است.که انجیل یوحنا آن را نئوما تیس آلیتیاس ( Πνεῦμα τῆς ἀληθείας ) نوشته است. 👈برگردان این واژه به عبری معادل نام آسمانی پیامبر اسلام אמת (eh'-meth) یعنی احمد است. مکاشفه یوحنا نیز با دو اسم امین و احمد از ایشان پیشگویی کرده است. روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 برترین خلق حضرت محمد و بعد از ایشان اميرالمؤمنين صلوات الله علیهما ⭕️امام کاظم (علیه السلام) : ✅عَنْ عَلِيِّ بْنِ سُوَيْدٍ اَلسَّائِيِّ عَنْ أَبِي اَلْحَسَنِ اَلْأَوَّلِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ قَالَ: مَا خَلَقَ اَللَّهُ خَلْقاً أَفْضَلَ مِنْ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ لاَ خَلَقَ خَلْقاً بَعْدَ مُحَمَّدٍ أَفْضَلَ مِنْ عَلِيٍّ عَلَيْهِ السَّلاَمُ . 🔰 خداوند هيچ مخلوقى برتر از نیافرید و بعد از او هیچ خلقی برتر از خلق نکرد. 📚 الإختصاص ج ۱، ص ۱۸. 📚 بحار الأنوار ج ۱۶، ص ۳۷۷. 📚 علل الشرایع ج ۱، ص ۵. روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 لزوم تا زمان ظهور امام حجت بن الحسن صلوات الله علیه 🔰 و مخفی کردن از لوازم شیعه بودن است و هرکسی چنین نکند شیعه نبست و خلاف اوامر و انتظار اهل‌بیت‌ صلوات الله علیهم عمل کرده. 🖇 قابل توجه جو گیری های خود برائتی خوانده (برائتی واقعی تابع امر امامش هست) روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 وظيفه حاکم و نظام اسلامی در برخورد با بی حجابی و بی بند و باری ⚫️در و تاکید شده است که بانوان باید تمام بدن خود را جز قرص صورت و دست ها تا مچ از بپوشانند . ⭕️خداوند در 📚سوره نور آیه 31 می فرماید: 🔰به زنان با ایمان بگو چشمهای خود را (از نگاه هوس آلود) فرو گیرند و دامان خویش را حفظ کنند و های خود را جز آن مقدار که ظاهر است آشکار ننمایند و (اطراف) روسری های خود را بر سینه خود افکنند (تا گردن و سینه با آن پوشیده شود) ⭕️امام صادق ذیل این آیه فرمود: 🔰زینت ظاهری که پوشاندن آن واجب نیست صورت و دو دست است 📚قرب الاسناد ص40 📚وسائل الشیعه ج 20 ص 202 ♨️فلذا و پوشش چه برای زنان و چه برای مردان هست و از حدود خدا و اسلام که باید رعایت شود و نظام و حاکم اسلامی باید این حد الهی رو برقرار و با حد شکنان برخورد کند . ⚫️کما اینکه در روایاتی تصریح شده است که وظیفه حاکم جامعه ، اجرایی کردن دستورات خداوند و حدود و احکام او در جامعه است که یکی از مصادیق آن ، اجرای حکم حجاب و برخورد با تعدی کنندگان از این حکم است 👇 ⭕️امام اميرالمؤمنين فرمودند: 🔰 بالاترين وظيفه در برابر مردمش، توجّه دادن آنان به ‏شان است كه خداوند بر ايشان تكليف نموده است. بر ماست كه شما را به آنچه خداوند عز و جل فرمانتان داده است، فرمان بدهيم، و از آنچه خداوند عز و جل شما را از آن نهى كرده است، نهيتان كنيم، و دستور خدا را در باره همه مردم، از نزديك و دور [و خويش و بيگانه‏] اجرا كنيم و باك نداشته باشيم كه حق، در باره چه كسى اجرا مى ‏شود. 📚الغارات ، ج 2 ص 501 📚 بحار الأنوار ، ج 27 ص 253 ⭕️و جایی دیگر فرمودند : 🔰چيزى بر عهده امام (جامعه) نيست، جز آنچه از جانب پروردگارش بردوش او نهاده شده است ، كوشيدن در پند و اندرز، تلاش در خيرخواهى و راه‏نمايى، زنده داشتن سنّت، اجراى حدود [الهى‏] در باره سزامندانش، و رساندن سهام [بيت المال‏] به كسانى كه سهم مى‏ برند. 📚نهج البلاغة.خطبة 105 ♨️ فلذا اجرای حدود وظیفه حاکم است که حجاب و برخورد با بی حجابی از مصادیق آن است . ⚫️ کمااینکه در نیز ایشان به مسئله حجاب که ار حدود الهی بوده اهتمام و دخالت داشتند. ⭕️ در اینجا اميرالمؤمنين در تشری خطاب به مردم عراق از وضع حجاب و حیا زنان شان می فرمایند: 🔰ای مردم عراق خبر دار شده ام که زنان شما در گذرگاه ها با مردان تنه به تنه می خورند آیا شرم نمی کنید 📚الفقیه ج 3 ص 444 ⭕️ یا رسول گرامی صلوات الله علیه و اله زنان را از ارایش برای غیر شوهر می کردند: 🔰 پیامبر زنان را منع کرد که برای غیر شوهر ، خودشان را زینت و آرایش کنند . اگر چنین کنند بر خداوند است که آنان را وارد آتش دوزخ کند. 📚الفقیه ج 4 ص 6 ♨️این گوشه ای از تنبه های اهلبیت به زنان در مسئله حجاب ⚫️ نکته دیگر اینکه یک سر این قضیه داخل در بحث است و مشهور و منقول است که امر به معروف و نهى از منكر داراى است كه دو مرحله آن وظيفه است به صورت واجب كفايى و يك مرحله وظيفه است به شرط وجود. ⭕️مراحل امر به معروف و نهی از منکر 👇 1⃣امر به معروف و نهى از منكر با يعنى در دل از بديها بيزار و نسبت به خوبيها علاقمند باشد . 2⃣ امر به معروف و نهى از منكر با كه ابتدا با كلمات نرم و ملايم و محبّت ‏آميز و پند و اندرز شروع مى‏ شود و سپس با كلمات تندتر و خشن‏ تر ادامه مى ‏يابد (اين نيز وظيفه عامّه مردم است). 3⃣ امر به معروف و نهى از منكر با دست، يا به تعبيرى ديگر و گاه قهرآميز در مقابل تاركات واجبات و انجام دهندگان محرّمات باشد؛ خواه از طريق مجازات بدنى يا حبس و زندان؛ و يا كارهاى مشابه ديگرصورت گيرد، و همان گونه كه در مباحث فقهى گفته ‏ايم اين مرحله وظيفه حاکم اسلامى است و امكان ندارد كه به دست مردم داده شود كه موجب هرج و مرج و انواع نابسامانى مى ‏گردد . 📚پیام قرآن ج 10ص 217 📚 معنی الفقیه . ج14 . ص173 ♨️بنابراین ، وظیفه دولت اسلامی آن است که از باب اجرای و هم از باب ایجاد برای بقیه مسلمین و هم از باب ، با منکرات در جامعه برخورد کند و هنجار شکنان دستورات الهی را تادیب کند که یک مصداق برای این وظیفه برخورد با هنجار شکنان حجاب اسلامی است
⭕️در رابطه با نهی از منکر عملی و برخورد با هنجار شکن اميرالمؤمنين در کلامی صریح میفرماید: 🔰اى مؤمنان ، هركس ظلم و ستمى را مشاهده كند كه در حال انجام گرفتن است يا و را ببيند كه مردم را به‏ سوى آن فرامى‏ خوانند اگر تنها با آن را انكار كند راه سلامت را برگزيده و گناهى بر او نيست (به شرط اين‏كه بيشتر از آن در توان نداشته باشد) و آن‏كس كه با و بيان به مبارزه برخيزد و آن را انكار كند پاداش الهى خواهد داشت و مقامش از گروه نخست، برتر است. اما آن‏كس كه با براى اعلاى نام خدا و سرنگونى ظالمان، به انكار برخيزد او كسى است كه به راه هدايت راه يافته و بر جاده حقيقى گام نهاده و نور يقين در قلبش تابيده است‏ 📚نهج البلاغه ، حکمت 373 🖇تعبير به «من انكره بالسيف» به معناى تكيه بر و در مبارزه با منکرات جامعه است . ایضا فرمودند: 🔰 شكافنده است و دين به هم آورنده؛ زيرا دين به معروف امر مى‏ كند و شمشير از منكر نهى مى ‏كند. 📚میزان الحکمه ج 7 ص 350 ♨️فلذا دولت اسلامی ، وظیفه دارد احکام الهی مثل حجاب را بر قرار کند و با متخلفان از حدود الهی برخورد کند و ایضا وظیفه او هست که امر به معروف و نهی از منکر عملی کند و طبق روایت منکر را به زور شمشیر از بین ببرد و با هنجار شکنان برخورد کند . در دوران حکومت پیامبر گرامی و امیرالمومنین علیهما السلام نیز حتی یک مورد نداریم که آنان نسبت به این وظیفه اهمال ورزیده باشند و نسبت به حجاب زنان جامعه بی تفاوت بوده و آزادی در انتخاب حجاب را در حکومت خویش اجرایی کرده باشند. 🖇 اما اینکه در حکومت آن بزرگواران برخورد عملی نبوده چون در ان زمان طبق اخبار با یک دستور یا همان امر لسانی حدود الهی برقرار میشده و نیازی به شمشیر نبوده اما در اموری مثل زنا و روزه خواری اتفاقا حدود الهی در ملع عام اجرا میشده. روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 از امیرالمومنین علیه السلام مانند اطاعت از رسول خدا به اسناد اهل سنت ✅حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ یَعْقُوبَ، ثنا إِبْرَاهِیمُ بْنُ سُلَیْمَانَ الْبُرْنُسِیُّ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْمَاعِیلَ، ثنا یَحْیَى بْنُ یَعْلَى، ثنا بَسَّامٌ الصَّیْرَفِیُّ، عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عَمْرٍو الْفُقَیْمِیِّ، عَنْ مُعَاوِیَةَ بْنِ ثَعْلَبَةَ، عَنْ أَبِی ذَرٍّ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهُ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ وَسَلَّمَ لِعَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهُ: «مَنْ أَطَاعَنِی فَقَدْ أَطَاعَ اللَّهَ، وَمَنْ عَصَانِی فَقَدْ عَصَى اللَّهَ، وَمَنْ أَطَاعَکَ فَقَدْ أَطَاعَنِی، وَمَنْ عَصَاکَ فَقَدْ عَصَانِی» 🔰ابوذر غفارى: از رسول خدا (ص) نقل شده است که به بن أبى طالب علیه السلام فرمود: هرکس از من اطاعت کند، به راستى که از خداوند اطاعت کرده است، و هر کس از (فرمان) من سرپیچى کند، به راستى که از (فرمان) خداوند سرپیچى کرده است، 👈هر کس از تو کند به راستى که از من اطاعت کرده ، هر کس از (فرمان) تو کند، از (فرمان) من سرپیچى کرده است👉 📚المستدرک‌علی‌الصحیحین،جلد۳،صفحه۱۳۱ روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 نماد غیر ایرانی 🖇 قابل توجه باستان پرستان و سلطنت طلبان کوژ مغز.... ⭕️دکتر مجتبی بعد دهها صفحه توضیح در کتاب تاریخ و فرهنگ می نویسد: 🔰نمی توان این نماد(شیروخورشید) رو به تاریخ قبل از ارتباطی داد و هیچ گونه شواهدی وجود ندارد که آن را ابداع نموده اند ♨️ایشان اشاره می کند که نماد ایران کاویانی است نه شیر و خورشید 📚تاریخ و فرهنگ،مجتبی مینویی، صفحه ۲۷۶ روافض الحیدری
🛑 سخنوران عرب زبان می توانند مانند را بیاورند ❗️❗️ ⭕️ یکی از علمای مشهور است که تفسیر او نیز یکی از تفسیر های است. آلوسی در مقدمه ی تفسیر خود کلامی عجیب و قرآن را بیان می کند : ✅الثانی أن القرآن غیر خارج عن کلام العرب وما من أحد من بلغائهم إلا وقد کان مقدورا له الإتیان بقلیل من مثل ذلک والقادر على البعض قادر على الکل. 📚: روح المعانی،ج1،ص155 ط موسسة الرسالة 🔰دوم این که قرآن خارج از کلام عرب نیست 👈و کسی از سخنوران و افراد با کلام فصیح و بلیغ نیست مگر این که می تواند اندکی مانند قرآن را بیاورد👉 و کسی که قادر بر آوردن بخشی از قرآن باشد مانند کسی است که قادر بر آوردن تمام قرآن است.😳😳 ❌این سخن آلوسی،مخالفت صریح و واضح با سخن خداوند در قرآن کریم دارد که می فرماید : ✅قُل لَّئِنِ اجْتَمَعَتِ الإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى أَن یَأْتُواْ بِمِثْلِ هَذَا الْقُرْآنِ لاَ یَأْتُونَ بِمِثْلِهِ وَلَوْ کَانَ بَعْضُهُمْ لِبَعْضٍ ظَهِیرًا 📚:سوره ی اسراء،آیه ی 15 🔰بگو اگر انس و جن گرد آیند تا نظیر این قرآن را بیاورند مانند آن را نخواهند آورد هر چند برخى از آنها پشتیبان برخى [دیگر] باشند. ❌اما اگر بخواهیم طبق کلام آلوسی پیش برویم می توانیم چند نفر از خطباء و سخنوران عرب زبان را جمع کنیم و حداقل از جهت فصاحت و بلاغت مانند قرآن را بیاوریم و اعجاز قرآن در فصاحت و بلاغت را نقض کنیم ❗️ (العیاذ بالله از این کفریات) روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 به دلیل ریپورت شدن اکانت پست گذار کانال چند روزی نتوانستیم در کانال پست گذاری کنیم ⭕️ انشاءالله در ایام آينده جبران خواهد شد 💢 چند نکته برای منجمد الفکری که اکانت بنده و این کانال رو گزارش کرده : ۱. بی سوادی و جهل خودت و هم فکرانت رو بیش از این به نمایش نگذار ۲. دفعه بعدی مقابله به مثل خواهم کرد ۳‌. دست بالای دست زیاده الکی تلاش برای حذف این کانال نکن ۴. وقتی به اندازه یک احمق سواد نداری بهتره ساکت بشی و تعلم کنی با عرض پوزش از اعضا کانال روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🔰پاسخ: سلام هم از طریق قران و از طریق روایات بحث مفصل و دقیقی هست
🔰پاسخ: سلام مدیر: @ali_a184 ادمین تبادلات نداریم هر کسی مایل هست و وقت داره برای این کار در پی وی اعلام کنه
🔰پاسخ: سلام لعن و سب علنی جایی در مکتب و سیره اهلبیت صلوات الله علیهم ندارد وحدتی هم نداریم جز وحدت اجتماعی شیعیان باید تا ظهور تقیه کنند و هرچه بیشتر بهتر انشاالله بیشتر مطلب خواهیم گذاشت اگر مطلبی غلط از کانال های شیعه یا سنی دیدید برای ما بفرستید بتونیم حتما ردیه می زنیم
🔰 پاسخ: ابن الحمار چون دست بالا دست زیاده
🛑 تفرقه شیعیان در دوران نزدیک به ظهور! ⭕️امام حسن مجتبی صلوات‌الله‌علیه فرمودند: ✅«عن عمیرة بنت نفیل قالت سمعت الحسن بن علی علیهماالسلام یقول: لا يكون هذا الامر الّذى تنتظرون حتى يبرأ بعضكم من بعض و یلعن بعضکم بعضا و يتفل بعضكم فى وجه بعض و حتی يشهد بعضكم بالكفر علی بعض. فقلت له: ما فى ذلك خير؟ قال علیه‌السلام: الخير كلّه فى ذلك عند ذلک يقوم قائمنا فیرفع ذلك كلّه.» 🔰این امر (ظهور) را که منتظرش هستید واقع نخواهد شد تا اینکه برخی از شما ( ) از عده دیگری بجویند و بعضی از شما بعضی دیگر را کنند و گروهی به صورت گروهی دیگر بیندازند و دسته‌ای شهادت به دسته‌ی دیگر بدهند! راوی عرض کرد: پس هیچ در آن زمان نیست! 👈حضرت فرمودند: همه خیرها در آن زمان است؛ چرا که در آن وقت، قائم ما ظهور کرده و تمام این را از بین می‌برد. 📚 الغیبة ص۴۳۸ 📚الخرائج والجرائح ج۳، ص۱۱۵۳ 📎 به امر اهلبیت در این زمان تا می شود باید کرد و از اختلافات درونی کرد تا حجت الهی برسد. روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
نظر شیخ از بزرگان عرفا درمورد کتاب مثنوی معنوی متعلق به مولوی لعنه الله ✅سوال: جلال الدین و کتاب مثنوی او را چگونه می‌بینید؟ 🔰جواب: او در گرفتار است ... خواستم کتاب مثنوی را بخوانم، در عالم معنا شخصی را در جلو و دیگری را پشت سر خود دیدم که یکی به دیگری می‌گفت: نگذارید بخوابد! با شنیدن این سخن پیش خود فکر کردم که چرا هنگام قرائت قرآن نمی‌گویند: نگذارید بخوابد؟ از این رو کتاب را کنار گذاشتم. 📎 این نقل فقط صرف قاعده الزام برای سینه چاکان و قائلین به شهود و‌... هست و در تایید شخص شیخ رجبعلی نیست. روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🔴 استاد ابن ابی الحدید: اگر رسول الله زنده بود کسیکه باعث ترساندن و سقط جنین حضرت فاطمه شد خون او را مباح مینمود (اهلسنت) ✅ قضیه سقط جنین اظهر من الشمس در تاریخ موجود هست منتها بعضی از عمری اهلسنت پرده پوشی و سکوت نموده اند؛گاهی بی اختیار حقیقت را اعتراف کرده اند و شاهد بر مدعای ما گردیده؛ سنی در شرح نهج البلاغه خودش پس از بیان قضیه سقط جنین دختر رسول الله میگوید وقتی برای استاد خود ابی جعفر نقیب شیخ معتزله نقل نمودم که وقتی خبر به رسول خدا دادند که هبار بن اسود بانیزه به هودج زینب دختر شماحمله برد و زینب از ترس بچه اش را سقط کرد، رسول الله خون اورا مباح نمود ابی جعفر گفت: اگر رسول الله زنده بود حتما مباح میکرد خون کسیرا که فاطمه را ترسانید تا آنکه بچه اش محسن سقط گردید : ◀ ... فكان أول من سبق إليها هبار بن الأسود بن عبد المطلب بن أسد بن عبد العزى بن قصي و نافع بن عبد القيس الفهري فروعها هبار بالرمح و هي في الهودج و كانت حاملا فلما رجعت طرحت ما في بطنها و قد كانت من خوفها رأت دما و هي في الهودج فلذلك أباح رسول الله ص يوم‌دم هبار بن الأسود .قلت و هذا الخبر أيضا قرأته على النقيب أبي جعفر رحمه الله فقال إذا كان رسول الله ص أباح دم هبار بن الأسود لأنه روع زينب فألقت ذا بطنها فظهر الحال أنه لو كان حيا لأباح دم من روع فاطمة حتى ألقت ذا بطنها فقلت أروي عنك ما يقوله قوم‌ - إن فاطمة روعت فألقت المحسن فقال لا تروه عني و لا ترو عني بطلانه فإني متوقف في هذا الموضع لتعارض الأخبار عندي فيه. 🔷 .. اول کسي که از مشرکين به ناقه ي زينب رسيد، هبّار بن اسود بود وي به محض رسيدن نيزه اي به طرف هودج زينب رها کرد زينب که حامله بود از اين حمله ترسيد چون به مدينه رسيد، جنين کرده و بچه از شکم انداخت. به همين خاطر روزي که مسلمانان مکه را فتح کردند، پيامبر صلي اللَّه عليه و آله دستور داد که هر جا هبّار بن اسود را ديدند، آن را به رسانند. ➕ [ابن ابي الحديد بعد از نقل اين خبر مي گويد] اين خبر را براي «نقيب ابي جعفر» که خدايش رحمت کند، خواندم. [نقيب] گفت: وقتي رسول خدا صلي اللَّه عليه و آله به خاطر ترساندن زينب و افتادن بچه از شکم او، خون هبّار بن اسود را مباح کرد معلوم است که اگر در زمان فاطمه عليها السلام زنده بود بدون شک خون کساني که را ترسانده تا سقط جنين کرده، مباح مي کرد.[ابن ابي الحديدمي گويد]: به نقيب گفتم: آيا مي توانم اين خبر را که عده اي فاطمه را ترساندند، تا اين که فرزندش محسن را از شکم انداخت از شما نقل کنم؟ نقيب گفت: نه از من نقل نکن ولکن بطلان اين خبر را نيز از من نقل نکن چرا که من درباره ي اين خبر نظر و عقيده اي نمي دهم. .!! 📗📔 نام کتاب : شرح نهج البلاغة نویسنده : ابن ابي الحديد جلد : 14 صفحه : 192 ✍ همچنین در جای دیگر‌از کتابش مینویسد: على أن جماعة من أهل الحديث قد رووا نحوه 🔹گروهی از اهل حدیث[از اهل سنت نیز] مانند آن چه را شیعیان می‏گویند[قضیه شهادت حضرت زهرا] نقل کرده‏اند. 📗📔نام کتاب : شرح نهج البلاغة نویسنده : ابن ابي الحديد جلد : 2 صفحه : 21 ✳ این قضیه، به خوبی نشان می‏دهد که اخبار موافق با نظریات شیعه در بین روایات اهل سنت نیز وجود داشته و خود ابن ابی الحدید نیز در قسمتی از کلامش اعتراف می‏کند و همچنین اعتراف استاد ابن ابی الحدید مبنی بر حکم‌ کسیکه دختر رسول الله حضرت صدیقه طاهره را ترسانده و باعث شهادت حضرت صدیقه سلام الله علیها شده است . ✳ ایضا به حکم رسول خدا خون باعثین این جنایت من جمله عمر و ابابکر مباح بوده است ✳ این اعترافات از جمله روایات شاهد از اهلسنت بر شهادت حضرت زهرا و محسن سلام الله علیهما هست که علما حرام.زاده کنونی اهلسنت از عوام مخفی کرده یا توجیه می کنند. 🙏 ان شاءالله پست گذاری در ایام فاطمیه و اینده به روال قبلی خواهد بود و لعنت الله علی القوم ظالمین روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
♦ خبر دادن رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم از شهادت حضرت فاطمه﴿؏﴾ ﴿باسند معتبر در روایات شیعه﴾ 📌 عیسۍ بن المستفاد بجلۍ از اصحاب امام ڪاظم ﴿؏﴾ از امام ڪاظم روایت میڪند: رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم فرمود : 💠 «من بر کسی که فاطمه بر او خشم ورزیده خشم ورزیده ام، یا علۍ وای برکسی که به او ظلـم کند، واۍ برکسی که حق فاطمه را سلب میکند،و حرمتش را هتڪ کند و جنینش را آزار دهـد و پهلویش را بشکند، واۍ برکسی که درب خانه اش را میسوزاند و با وۍ مخالفت میکند و مبارزه میکند، سپس رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم نام آنان را برد» ✅ أَنِّي رَاضٍ عَمَّنْ رَضِيَتْ عَنْهُ اِبْنَتِي فَاطِمَةُ وَكَذَلِكَ رَبِّي وَ مَلاَئِكَتُهُ يَا عَلِيُّ وَيْلٌ لِمَنْ ظَلَمَهَا وَوَيْلٌ لِمَنِ اِبْتَزَّهَا حَقَّهَا وَوَيْلٌ لِمَنْ هَتَكَ حُرْمَتَهَا وَ وَيْلٌ لِمَنْ أَحْرَقَ بَابَهَا وشجَّ جنبَیْها وَ وَيْلٌ لِمَنْ آذَى جَنِینَها وَ وَيْلٌ لِمَنْ شَاقَّهَا وَ بَارَزَهَا اَللَّهُمَّ إِنِّي مِنْهُمْ بَرِيءٌ وَ هُمْ مِنِّي بُرَآءُ ثُمَّ سَمَّاهُمْ رسول اللهﷺ 📚ڪتاب الوصـیـه ص۹۰ 📚بحار الأنوار ج ۲۲ ص ۴۸۴ ↯بررسۍ سند روایت↯ 📌با توجه به اینکه مؤلف کتاب الوصیه،عیسی بن المستفاد از اصحاب امام کاظم﴿؏﴾ بود وبلاواسطه از او شنیده،صحّت سند منوط به وثاقت اواست. ✳ شیخ نجاشۍ میگوید:«عيسى بن المستفاد أبو موسى البجلي الضرير روى عن أبي جعفر الثاني عليه‌السلام ولم يكن بذاك ،له كتاب الوصية» 📗رجال النجاشي ج:۱ ص:۲۹۷ ⭕ «لم یڪن بذاڪ» لغتاً وعرفاً بدین معناست ڪه شخصۍ مُتّصف به یڪ صفت[مثل ] باشد ولی در مراتب والای این صفت نباشد،بنابراین توثیق از این عبارت افاده میشود. 📌ڪلام برخۍ از علما ڪه وثاقت ومدح را از سخن نجاشی استنباط ڪردند: 1⃣استرآبادۍ:«ليس بحيث يوثق به وثوقا تامّا و ان كان فيه نوع وثوق، من قبيل قولهم: ليس بذاك الثقة، و لعلّ هذا هو الظاهر، فيشعر على نوع مدح» منهج المقال ج:۱ ص:۱۳۶ 2⃣وحید بهبهانۍ: «وان كان فيه نوع وثوق من قبيل قولهم ليس بذاك الثقة ولعل هذا هو الظاهر فيشعر على نوع مدح» الفوائد الرجالية ج:۱ ص:۴۳ 3⃣میرزا نراقۍ: «بل لا يبعد دلالة ذلك على نوع مدح، يعني ليس بحيث يوثق به وثوقاً تامّاً و إن كان فيه وثوق في الجملة» شعب المقال ج:۱ ص:۳۶ 4⃣ابوعلی حائرۍ:«قولهم: ليس بذاك الثقة، و لعلّ هذا هو الظاهر، فيشعر الى نوع مدح» منتهى المقال ج:۱ ص:۱۳۱۵ وهمچنین فرمود:«لم يكن بذاك، على المدح أقرب منه إلى الذم» منتهى المقال ج:۱ ص:۲۸۶ ➸━━━➵━━━➵━━━➸ ✍🏻دلالت روایت شریف ڪتاب عیسۍ بن المستفاد ♻این روایت از چند حیث حائز اهمیّت است. ❶قدمت ڪتاب، عیسی بن المستفاد در قرن«۲»میزیست بنابراین من حیث تقدّم دارای مزیّت است ونشان میدهد قضیه شهادت حضرت درهمان قرون ریشه داشت. ❷نفرین ظالمین توسط رسول اللهﷺ ❸ذڪر تفاصیل واقعه هجوم توسّط حضرت پیامبرﷺ ❌جرایمۍ ڪه به نص روایت طواغیت در حقّ حضرت زهرا﴿؏﴾ انجام داده اند: ①سلب حقوق وغصب اموال ②هتڪ حـرمـت حضرت ③آزار جنین حضرت فاطمه ④شڪستن پهلوۍ حضرت.. ⑤ســــوزانـــدن درب خــانه ⑥جنگ ومبارزه ومخالفت با وۍ لَعَنَ اللّٰهُ ظالِمِیڪِ یا فاطِمَـة﴿؏﴾ روافض الحیدری @ravafez_alhaydar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 را بکشید! 👈 شب های گذشته در ایذه یک نیروی پلیس شیعه را برهنه کردند. و یکی از سنی ها می‌گوید: «رافضی؛ بکشمت؟! 📎 📎 اهل‌سنت واقعی این جماعت هستند که به سنت حقیقی خودشان عمل می کنند یعنی روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🔴 ماجرای ولادت کبری سلام الله علیها 🔰هنگام ولادت آن حضرت، پیامبر صلّی اللَّه علیه و آله در سفر بودند. امیر المؤمنین علیه السّلام برای نامگذاری این مولود فرمودند: «بر پیامبر صلّی اللَّه علیه و آله سبقت نمی گیرم». تا آنکه حضرت آمدند و منتظر شدند. جبرئیل نازل شد و عرض کرد: خداوند سلام می رساند و می فرماید: «این دختر را نام بگذار، چه اینکه این نام را در لوح محفوظ نوشته ایم». 🔰پیامبر صلّی اللَّه علیه و آله حضرت زینب سلام اللَّه علیها را طلب کرده و فرمودند: «وصیت می کنم به حاضرین و غائبین که این دختر را به خاطر من بدارید، که همانا وی به خدیجه کبری سلام اللَّه علیها مانند است». سکینه و وقار آن حضرت را به خدیجه کبری سلام اللَّه علیها و و را به فاطمه زهرا سلام اللَّه علیها و و را به علی مرتضی علیه السّلام و و را به حسن مجتبی علیه السّلام و و قلبش را به حضرت سیّد الشّهداء علیه السّلام همانند نموده اند. 📎ابن حجر در اصابه و ابن اثیر در اسد الغابه لعنهما الله در حالات آن حضرت نوشته اند: 🔰در مجلس یزید لعنت اللَّه علیه حضرت زینب سلام اللَّه علیها کلماتی فرمودند که دلالت بر قلب آن حضرت دارد. آن حضرت در و و مشهور خاندان و عرب بوده، و بین جمال و جلال، سیرت و صورت و اخلاق و فضیلت جمع کرد. شبها در بود و روزها روزه و او به اهل تقوی معروف بود . 📚 تقویم شیعه ، بندانی نیشابوری ، ۵ جمادی الاول 🌹ولادت عصمه الله صغری حضرت زینب کبری مبارک باد🌹 @ravafez_alhaydari