eitaa logo
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
3.8هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
155 ویدیو
4 فایل
کپی بدون ذکر منبع🚫 موضوعات کانال: ⬇ پاسخ به شبهات دینی 📚 نشر احادیث و فضائل اهلبیت علیهم السلام👥 نقد و برسی دیگر مذاهب و ادیان 🔍 بیان اصول اعتقادات شیعه اثناعشری🌷 بیان مطاعن دشمنان اهل‌بیت🔥 مشخصات مجموعه/ارتباط👇👇 https://zil.ink/ravafez_alhaydari
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑سلب توفیق از و مخالفین ولایت تا ظهور صلوات‌الله‌علیه‌ 🖇 به محضر حضرت صاحب الزمان مبارک باد 🌸امام صادق عليه السّلام فرمودند: 🔰آنگاه كه بن على را با تيغ كشتند و خواستند كه سر مبارك او را از تن جدا كنند، از سوى پروردگار عزيز طنين‌ انداز شد؛ندايى از ميان عرش:اى و ستم‌ پيشه! پس از پيامبر خود از عيد قربان و بى‌بهره خواهيد شد. در ادامه فرمودند:چنين بود كه آنان موفق نشدند و هيچ‌گاه كامياب نخواهند شد تا اينكه خون‌خواه حسين بر ستم‌گران کند 📚الأمالی (للصدوق) ج ۱، ص ۱۶۸ 👤 علامه مجلسی رحمه الله ذیل حدیث فرمودند: 🔰 موفق نشدن آنان برای درک عید قربان و عید فطر، 👈چنان که اکثر علماء گفته‌اند این است که در اکثر اوقات ماه ذی حجه و ماه رمضان بر آنان اشتباه می‌شود. 👈یا به علت این است که چون بر حق در میان آنان نیست، موفق نمی‌شوند این دو نماز را به طور کامل بخوانند یا اصل آن را به جا بیاورند، زیرا آن حاضر بودن امام است یا اینکه بگوییم این حکم مختص هست چنانچه ظاهر روایت هم همین هست و این نظر اخر برای من بهتر است. 📚بحارالأنوار،ج٤٥ص٢١٧_٢١٨ 💠 ظاهر روایت این است که تمام امت اعم از شیعه و سنی از درک فضیلت عید فطر و قربان محروم هستند ولیکن طبق بیان علامه و روایات دیگر این محرومیت فقط شامل غیر شیعیان است 💠 روزه آنها که با زنا هیچ تفاوتی ندارد و عید فطرشان هم همیشه یا قبل عید واقعی است یا بعد عید اگر هم مطابق باشد همانند روزه شان بی ثمر است. الروافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑نامه آیت الله به ریاست محترم نسبت به سخنان مشمئز کننده علیرضا پناهیان به صلی الله علیه وآله و صلوات الله علیه ✍🏻 بسم الله الرحمن الرحیم محترم حجت الاسلام و المسلمین آقای(دامت توفیقاته) سلام علیکم در کمال ناباوری در بیست و ششمین سحر ماه مبارک رمضان۱۴۰۳ شمسی، آقای از شبکه ۳ که از بودجه ارتزاق می‌کند، جمله‌ و موهن "" یعنی و را برای👈🏻 گرامی اسلام و👈🏻(علیهما السلام) به کار برد. این عبارت او به قدری بود که به سرعت موجی از را در و و نیز در میان پیامبر و (علیهم السلام) در و برانگیخت و در داخلی و خارجی دست به دست گردید، گفتنِ چنین طبق ماده👈🏻۵۱۳ و دیگر موازین ، قابل است. وقتی این مطلب را دیدم بر خودلرزیدم که چطور این شخص به خود داده سخنی بگوید که نه با های_دینی و و مطابقت دارد و نه با و. شگفت آنکه امروز(۱۹ فروردین ۱۴۰۳) نامبرده به جای استغفار و ندامت از این که است؛ در مقام طلبکار و به بعضی نقد کنندگان با فراافکنی، آن تعبیر ناروا را نقل قول از مخالفین حضرت علی(علیه السلام) دانست و خود را کرد‼️ به سخنان قبل و بعد گفته او مراجعه کردم و👈🏻 دیدم این،تعبیر بوده پیامبر خدا و حضرت علی(علیهما السلام)، و او از گفتن طفره رفته است. لذا مرا بر آن داشت که این را خدمتتان بنویسم و به دو نکته اشاره کنم: 👈🏻اولاً: چطور این شخص به خود داده با چنین به پیامبر خدا و حضرت علی(علیهما السلام) کند⁉️ مگر کسی که وصل به👈🏻 است باید را و هر چه می‌خواهد بگوید و و به و را نماید⁉️ با اینکه رسول خدا(صلوات الله علیه و آله) به ، از👈🏻 برخوردار بود: 👈🏻"انک لعلی خلق عظیم"(قلم، آیه ۴) و در آیه دیگر ایشان را به سبب، دارای می‌خواند که را خود کرد: ✅"فبما رحمه‌ من الله لنت لهم و لو کنت فظا غلیظ القلب لانفضوا من حولک "(آل عمران، آیه ۱۵۹) و مومنان(علیه السلام) نیز این (صلوات الله علیه و آله) بود، لذا حضرت را در جاهای مختلف به توصیف می‌کند؛ در یک جا می‌فرماید: " رسول خدا از همه ، بود."(خطبه ۱۰۰) یا "او مردم را به هم." (خطبه ۲۳۱) و "میان مردم ایجاد کرد."(خطبه ۱۰۰) 👈🏻ثانیاً: از جناب‌عالی که کشورید سئوال می کنم: ۱👈🏻اگر این تعبیر و آمیز توسط کسی غیر از گوینده و یا غیر مسلمانی در از کشور در مورد و علی علیهما السلام به کار برده می شد، عده ای با راهنمایی و ترعیب همین آقا و ا‌مثال او نمی‌شدند و به نمی ریختند و سر نمی دادند⁉️ ۲👈🏻 اگر همین آقا، کلمه "" را مثلاً به نسبت می‌داد آیا مورد حتی و خودش قرار نمی‌گرفت و طرد نمی‌شد و نمی‌کردید؟! اینک از حضرتعالی که در مقام قضا هستید انتظار می‌رود پیش از آنکه به این موضوع بیشتر دامن زده شود دستور دهید او را با چشم پوشی ازنزدیکی او به مقامات کشوری به فراخوانند. اگر تعبیر و او به اشتباه و یا سبق لسان بوده، از پیشگاه مقدس پیامبر اسلام و امیرمومنان(علیهما السلام) و مسلمانان کند و البته مدتی از در های_کشور و محروم گردد تا مدتی او را مردم نبینند. و اگر هم قصد سویی از این تعبیر موهن داشته، طبق محکوم شود. در هر دو صورت مردم را در جریان محاکمه و نتیجه دادگاه قرار دهید تا عبرت شود. و در غیر این صورت، موجب بی اعتمادی بیشتر مردم از خواهد شد. ما علی الرسول الا البلاغ و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ 👇🏻کامل بیانات👇🏻 🔗 به نقل از سایت معظم له 🔗اهانت به نبی اکرمﷺوامیرالمومنینﷻ الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑انتقادشدیدمنصورارضی ازپناهیان:بیچاره خواهی شد 🖇اهانت به نبی اکرمﷺوامیرالمومنینﷻ 👤منصور ارضی در گذشته مسجد ارگ به از علیرضا پناهیان کرد و گفت: آی کسی که می گویی پیامبر بوده، بیچاره خواهی شد، عاقبت به خیر هم نمی شوید 🔰قابل توجه آنکه این اظهارات را یک روز پس از پناهیان به خاطر عنوان کرده است.​ در شرایطی که مشغول اظهارات منصورارضی، بود، به اینکه👈🏻 او شروع به انتقادازعلیرضا کرد، ابتدا و سپس او را به طور👈🏻 کرد‼️ الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑پاسخ به اشکالات پناهیان واتهاماتی که به نبی اکرم وامیرعوالم علی علیهماالسلام واردکرد💔👇🏻 🖇اهانت به نبی اکرمﷺوامیرالمومنینﷻ بسم الله الرحمن الرحیم درسخنرانی ایشان می گویدامیرالمومنین سلام الله علیه فرمودمردم به ولایت هرکسی جزمن راضی بودند. بعدمی گویدخوبهاحاکم نباشندخیلی ازدعواهامی خوابه❗ حالابایدپرسیدنتیجه اینکه بعدشهادت نبی الله صلی الله علیه وآله وکودتای اهل سقیفه حضرت چکار کردند،قرآن را آوردند و بعدچون امرخدا براین بود که به زوربرمردم حکومت نکن رفتند که رفتند.   بعد می گوید: او اگرولایت دارد وبشود بااورفیق شد وچیزی بماسه بازخوبه اما اگه گوشت تلخ باشه بری پیشش شمع رو خاموش کنه این شمشیرکشیدن طلحه وزبیر است. وامیرالمومنین درمقام خلافت گوشت تلخی می کردویدفعه اومدبیت المال را تقسیم می کرد... بعد نکته مهم این است که می گوید: آقا این هیچکس نمی تونه باهاش رفیق بشه...آقا یه باندی درست کن بتونن حکومتتو نگه دارن... اینجاعقل خودش را برحجت خدا👈🏻بالاترمی دونه و اگر بخوبی دقت کنید مشغول راه کاردادن به حضرات است. واگرباندبازی بداست چراخودت باند داری؟ بعد می گوید کسی رو برای خودش نگه نمی داشت😳❗در پی این حرف هیچ شرحی نمی دهد که خوب بود یا بعد وبلافاصله میرود به سراغ نبی اکرم صلی الله علیه و آله می رود با این عبارت: ازاین بدتر وضعیتی بود که رسول خدا بوجود آورد و نه یک رفیق برای خودش و نه یک رفیق برای علی نگه داشت❗ وبعد به حدیثی اشاره می کند: 👈🏻که لاتشکو علیا انه خَشِنُ فی ذات الله و ادامه می دهداو در راه خدا این خشونت را دارد .   اول معنی کنیم خشن را:   خشن:👈🏻زبر ، خشن ، زمخت ، بي ادب ، داراي ساختمان خشن و زمخت ، درشت ، ناهنجار ، بدخلق ، ترشرو   برویم  ببینیم حکایت حدیث چیست و معنی آن هم چیست قریب به همین مضامین چندروایت آمده:   پیامبر فرمود:👈🏻«يا ايها الناس لا تشكواعلياًفَوَالله انه لأخشن فى ذات الله من ان يُشكى» ترجمه 👈🏻ای مردم، ازعلی شکایت نکنیدسوگند به خدا که او در راه دین خداسخت گیرتر از آن است که موردشکایت قرار گیرد. در روایت دیگر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود:👈🏻 ارْفَعُوا الْسِنَتَکم عَن علی بنِ ابِی طالبِ فَانَّه خَشِنٌ فی ذاتِ الله عزوجل غَیرُ مُداهن فی دینه زبان از شکایت علی بن ابی طالب باز دارید، چرا که او در راه خدا سخت گیر است و در دین خدا اهل مداهنه ومعامله وسازش نیست. از خود امیرمؤمنان علی علیه السلام روایت شده که فرمود: لا اَداهِنُ فی دینی هرگز در دین خودسازش ومعامله نخواهم کرد.  همچنین امیراامومنین علیه السلام فرمود: لاتَخافوا فِی اللَّه لَومَةُ لائِم در راه خدا و عمل به وظیفه ازسرزنش سرزنش گران نهراسید.   حضرت امیرالمومنین صلوات الله علیه درخطبه ایی دیگر فرمود:سوگند به جان خودم، درمبارزه با👈🏻مخالفان حق و آنان که درگمراهی وفساد غوطه ورند، یک لحظه سستی و مدارا نمی کنم...   معنی آن👈🏻خشونت نیست بلکه👈🏻قاطعیت در اجرای دین وعدالت است.   📚[1].سيرة ابن هشام، ج 4، ص 250 📚[2].محمّدى رى شهرى، موسوعة الامام على‏بن ابى‏طالب،ج 4، ص131 📚[3].همان،ص 132 📚[4].بحار الانوار،ج 78،ص 100 📚[5].ولَعمرى ما علىّ من قتال من خالَفَ الحقَ وخابَطَ الغىَّ من ادهانٍ و لاايهانٍ» 📚نهج البلاغه،خطبه 24 عنه صلى الله عليه و آله:أيُّها النّاسُ ، لا تَشْكوا عليّا ، فو اللّه ِ إنّهُ لِاَُخَيْشِنٌ في ذاتِ اللّه ِ أو في سبيلِ اللّه ِ پيامبرخدا صلى الله عليه و آله :اى مردم❗از على گلايه نكنيد، كه به خدا سوگند او براى خدايا در راه خدا سختگير است. رسول خدا(صلی الله علیه و آله) درمدح امیرعوالم علی سلام الله علیه و آله  فرموده است: «اِنَّ عَلِیّاً لاُخَیْشِنُ فی ذاتِ اللهِ» علی درباره‌ی ذات اقدس خدا، بسیار بسیار خشن است. خَشِن، اَخشَن و اُخَیشِن هر كدام در مورد خاصّی گفته می‌‌شود. مثلاً شخصی در موردی خشن رفتار می‌‌كند؛ یعنی دارای خشونت است. دیگری خشن‌‌تر از او رفتار می‌كند،، او «اخشن» است (اگر استعمال كلمه‌ی اخشن در مورد تفضیل، صحیح باشد) و یكی شدیدتر از دوتای قبلی است، «اُخَیشِن» است. اخیشن، در اصطلاح اهل ادب تصغیر اخشن است، ولی این تصغیر نمایانگر تفخیم و تعظیم مطلب است. یعنی در درجه‌ی اعلای خشونت و قاطعیّت قرار دارد. رسول خدا(صلی الله علیه و آله) می‌‌فرماید علی درباره‌ی ذات خدا، یعنی در مورد حفظ دین «اُخیشِن» است؛ یعنی به هیچ چیز ابقا نمی‌كند. آنجا كه پای دین و احكام خدا به میان بیاید، چنان قاطعیّت دارد كه جز خدا احدی را به حساب نمی‌آورد وبا احدی تعارف ندارد و در راه خدا هیچ چیز و هیچ ‌كس مانع او نمی‌‌تواند باشد. الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari ⬇️ادامه⬇️
فلذااگربه این حدیث استنادکنیداول بفهمیدادبیات عرب راوبعدآیاطریق شماعلوی است؟ ویاپناهیان باکمال وقاحت به نقدوبررسی حجت خدای تعالی می پردازدباعباراتی که درشانشان نیست والبته باتخریب حضرت با لطائف الحیل به خشونت خودشان لباس شارع رامی پوشانند❗  متن حدیث: عنه صلى الله عليه و آله:أيُّها النّاسُ ، لاتَشْكواعليّا،فو اللّه ِإنّهُ لاَُخَيْشِنٌ في ذاتِ اللّه أو في سبيلِ اللّه ِ  پيامبر خدا صلى الله عليه و آله :اى مردم! از على گلايه نكنيد، كه به خدا سوگند او براى خدا يا در راه خداسختگير است.   📚تاريخ دمشق42 /200 / 8668 📚سيرة ابن هشام ج4ص 250   تفخیم از لحاظ لغوی به معنای بزرگداشت مقام شخص است نه اینکه  امیرعوالم علی سلام الله علیه را خشن جلوه دهیدمثلِ عمربن خطاب    😳ایشان درراهکارهایی که نبی اکرم صلی الله علیه و آله می دهندمی گوید این که۱۳سال همه راتاروندبخاطر👈🏻گوشت تلخی بود. که البته ازاین باب توبه کرد. حالابرمیگردیم به عبارت قبلی ایشان. پناهیان می گه:ازاین بدتروضعیتی بود که رسول خدا بوجود آورد و👈🏻نه یک رفیق برای خودش و نه یک رفیق برای علی نگه داشت‼️  واما برویم در همین باب رجوع کنیم به قرآن وعترت:  فَبِمارَحْمَةٍ مِنَ اللهِ لِنْتَ لَهُمْ وَلَوْكُنْتَ فَظّاً غَليظَ الْقَلْبِ لَانْفَضُّوا مِنْ حَوْلِكَ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَ شاوِرْهُمْ فِي الْأَمْرِفَإِذا عَزَمْتَ فَتَوَكَّلْ عَلَى اللهِ إِنَّ اللهَ يُحِبُّ الْمُتَوَكِّلينَ سوره [آل عمران 159] به‌سبب رحمت الهى،دربرابرمؤمنان،نرم ومهربان شدى! و اگرخشن وسنگدل بودى،ازاطراف تو،پراكنده مى‌شدند.پس آن‌ها راببخش و براى آن‌ها آمرزش‌ بطلب؛ و در كارها، با آنان مشورت كن!امّا هنگامى‌كه تصميم‌گرفتى، [قاطع باش و] بر خدا توكّل ‌كن،زيرا خداوند توكّل‌كنندگان را دوست دارد.   علیّ‌بن‌ابراهیم رحمة الله علیه ذیلِ این آیه آورده👈🏻 لاَنفَضُّواْ مِنْ حَوْلِکَ یعنی پراکنده می‌شدند و با تو نمی‌ماندند. 📚 بحارالأنوارج۲۰ص۵۹ 📚القمی ج۱ص۱۲۰   اسلام مدیونِ اخلاق پیامبرصلی الله علیه وآله شمشیر علی امیرسلام الله علیه و اموال خدیجه سلام الله علیهااست   🔰روایات در باب خشونت⬇️   پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله 👈🏻خشونت، ایمان را فاسد می کند همانطور که سِرکه عسل را 📚بحارالانوار ج ۷۳ص ۲۶۷ امام علی علیه السلام : 👈🏻خشم، بدترین همنشین است؛ عیبها را آشکار، شرّرانزدیک، و خیر را دور می سازد. 📚غرر الحکم ۴۴۱۷ امام علی علیه السلام :  👈🏻هیچ صفتی پست تر از خشونت نیست. 📚الاَمالی للصدوق ص ۵۱۵ امام صادق علیه السلام : 👈🏻 خشونت، کلید هر شرّی است. 📚الکافی ج ۲ ص ۳۰۳ امام علی علیه السلام : 👈🏻 بدترین دشمنان آدمی، خشم و شهوت اوست؛ آن که بر این صفات چیره شود،درجاتش بالا می رود و به مرادش می رسد. 📚غرر الحکم ۳۲۶۹ امام علی علیه السلام : 👈🏻 از خشونت بپرهیزید که اولش جنون،وآخرش پشیمانی است. 📚غرر الحکم ۲۶۳۵ اول گفتندکلیپتون تقطیع شده،بعد گفتن نظرحسودابوده بعد گفت معذرت می خواهم   نکته عجیب اینکه درآیه پایانی سوره فتح دست برده👈🏻 و تفسیر من درآوردی از آن آیه مطرح کرد‼️ ایشان آیه👈🏻 «اشداء علی الکفار» به“اشداء علی الحساد” برگرداند‼️ شگفتا❗حسد بجای کفر⁉️    امام صادق سلام الله علیه فرمودند: «خداوند درباره منافقین آیه‎ای نازل نکرد، الا اینکه آن آیه درباره کسانیست که ادعای تشیع می‌کنند» رجال كشي ج۱ص۲۹۹ «قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ سلام الله علیه مَا أَنْزَلَ اللَّهُ سُبْحَانَهُ آيَةً فِي الْمُنَافِقِينَ إِلَّا وَ هِيَ فِيمَنْ يَنْتَحِلُ التَّشَيُّعَ»   بجای اینکه خودشان را عوض کنند می خواهند با تحریف و دروغ آل الله علیهم السلام رامانند خودشان جلوه دهند واین مکر عظیم است.   در حدیث طولانی که بخشی از آن را آورده ام امام صادق سلام الله علیه فرمودند: پس شما با آنان سخت نگيريد. آيا نمى‌دانى كه بنى اميه باشمشير و خشونت و جور بود ولى حكومت ما با مهربانى و دلجويى و وقار و تقيّه و خوش برخوردى و پرهيزگارى و كوشش بود، پس شما مردم را به دين خود و راهى كه در آن هستيد،راغب سازيد.    الخصال ج۲ص۳۵۴ 🔗اهانت به نبی اکرمﷺوامیرالمومنینﷻ الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑افشای دروغ های نسبت داده شده توسط آقای پناهیان به حضرتِ سیدناومولاناامیرالمومنینﷻ 🖇 🖇 اگرآقای ناراحت نمی‌شود‼️ ✅درشرح#نهج البلاغه به نقلِ از علیه السلام آمده: کشورباعدالت آبادمی‌شودونه با#میل و به... ✍🏻این ویدئوی نه‌چندان قدیمی راببینید،پاسخ به 👤پناهیان اطلاعی از ندارند،وبرای درحوزه‌های مربوط به و،توجیه نمودن تعدادی بی‌گناه که به استادخویش باورواعتماددارند، به علیهم السلام هم می‌‌بندد❗ می‌‌گوید: هست که دوّمی ندارد👈🏻اماامیرالمومنین علیه السلام اورا👈🏻 کرد‼️😳 این سخن آقای پناهیان وکذب محض است‼️ زیرا👈🏻اورا نمود ولی هنگامی که حضرتِ امیرالمومنینﷻبه ظاهری رسیدند،بلافاصله اوراعزل کردند❗ وبه اونامه نوشتند: "اموالی که درزمان دزدیدی،برگردان،وگرنه تورادست بسته در و رامی‌‌برم"...‼️ به برگشت،وقبیله‌‌اش را کرد،وگفت:(ع)با مرابه وحشت انداخته،من با می‌‌کنم❗ قبیله‌‌اش او راازترک خانواده‌‌اش مذمت کردند. وحتی امیرالمومنین(علیه السلام)اوراازریاست قبیله هم عزل کردند‼️ آقای پناهیان چه به راحتی به امیرالمومنین علیه السلام می‌‌بندد. 📚الامامةوالسیاسةج۱ص۱۱۲ 📚وقعه الصفین صفحه۱۱۷۳ الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 علما ، نیستند 🖇 جهان کیست؟! (9) 👤 رحمه الله با استدلال به یک‌قاعده عقلی مینویسد: 🔰 بعضى گفته‌‏اند: اولو الامر امّتند، و اين نيز است زيرا كه ايشان در رأيها (نظر هایشان) دارند و اطاعت بعضى موجب (نا فرمانی) ديگرى است، و حق تعالى به چنين چيزى امر نمى‌‏فرمايد (زیرا این کار قبیح است). 📚حياة القلوب، ج۵، ص۲۲۴ مرتبط 👇 📌 مصداق اولی‌الامر خاص هست نه عام 📌 نظر شیخ طبرسی راجع اولی‌الامر 📌نظر محدث جلیل ابن شهر اشوب راجع مصداق اولی‌الامر الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑اعتراف صوفی بزرگ به زنا با مادرش 😱🔞 🖇به مناسبت ۲۵ فرودین روز بزرگداشت عطار نیشابوری صوفی لعنه الله 🐶عطار در یکی از غزل های خود مینویسد: 🔰منم آن گبر دیرینه که بتخانه بنا کردم شدم بر بام بتخانه درین عالم ندا کردم 🔰صلای کفر در دادم شما را ای مسلمانان که من آن کهنه بت‌ها را دگر باره جلا کردم 👈از آن مادر که من زادم، دگر باره شدم جفتش از آنم گبر می خوانند که با مادر زنا کردم🙈 🔰به بکری زادم از مادر از آن عیسیم می‌خوانند که من این شیر مادر را دگر باره غذا کردم 🔰اگر عطار مسکین را درین گبری بسوزانند گوا باشید ای مردان که من خود را فنا کردم 📚دیوان عطار (نسخه ملی). ص۳۷۵ 💠اینکه عطار از مشاهیر است در آن شکی نیست و مقصود ما نیز نیست بلکه انچه مدنظر ما است شخصیت او است که یک است‌. 💠فراموش نکنید که مدافعان صوفیه همیشه خیس است و این اشعار عطار را هم با اراجیف خود می کنند و را ترک می کنند. 💠در این شعر عطار چند عقیده بزرگ صوفیان را که موجب فساد او شده بیان می کند : ۱. بعد از رسیدن به حقیقت ۲. که در این مقام دیگر هیچ چیزی اهمیت ندارد ۳. 💠 حقا که صوفیان پیرو و تابع باید هم به سنت قطب و بزرگ شان با مادر خود زنا کنند. الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
اللهم عجل لولیک الفرج اللهم انصر من نصر علی ابن ابی طالب‌ الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 تقرب به وسیله بر دشمنان اهل‌بیت صلوات‌الله‌علیهم 🖇 ✅سَأَلَ رَجُلٌ أَبَا عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ فَقَالَ اَلْمَلاَئِكَةُ أَكْثَرُ أَوْ بَنُو آدَمَ فَقَالَ وَ اَلَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ لَمَلاَئِكَةُ اَللَّهِ فِي اَلسَّمَاوَاتِ أَكْثَرُ مِنْ عَدَدِ اَلتُّرَابِ وَ مَا فِي اَلسَّمَاءِ مَوْضِعُ قَدَمٍ إِلاَّ وَ فِيهِ مَلَكٌ يُقَدِّسُ لَهُ وَ يُسَبِّحُ وَ لاَ فِي اَلْأَرْضِ شَجَرَةٌ وَ لاَ مِثْلُ غَرْزَةٍ إِلاَّ وَ فِيهَا مَلَكٌ مُوَكَّلٌ بِهَا يَأْتِي اَللَّهَ كُلَّ يَوْمٍ بِعَمَلِهَا وَ اَللَّهُ أَعْلَمُ بِهَا وَ مَا مِنْهُمْ أَحَدٌ إِلاَّ وَ يَتَقَرَّبُ إِلَى اَللَّهِ فِي كُلِّ يَوْمٍ بِوَلاَيَتِنَا أَهْلَ اَلْبَيْتِ وَ يَسْتَغْفِرُ لِمُحَبِّينَا وَ يَلْعَنُ أَعْدَاءَنَا وَ يَسْأَلُ اَللَّهَ أَنْ يُرْسِلَ عَلَيْهِمْ مِنَ اَلْعَذَابِ إِرْسَالاً 🔰از پرسیدند بیشتر اند یا بنی حضرت فرمود تعداد فرشتگان در آسمانها از عدد ذرات خاک زمین بیشتر است. در آسمان به اندازه هر جای پایی فرشته ای مشغول تسبیح و تقدیس خداوند است در هر درختی و کلوخی که در زمین وجود دارد فرشتهای است که اخبار آن را گزارش کند اگر چه خدا از آنها داناتر است. 👈همه زمین و آسمان هر روز به خداوند می جویند به ما اهل‌بیت و برای شیعیان ما میکنند و ما را کرده و از خدا درخواست میکنند که بر آنها فرو فرستد👉 📚بصائر الدرجات في فضائل آل محمد علیهم السلام ج ۱، ص ۶۸ الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 سالروز تخریب بقیع اقامه کنیم 🖇 ۸ شوال سالروز به دستور 🌸 : 🔰هشتم شوال را کنید که این حق ضایع شده احقاق شود. 🖤اعظم الله اجورنا و اجورک یا صاحب الزمان🖤 الروافض الحیدری @ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 درخواست ما از مطالبه ساخت صلوات‌الله‌علیهم هست. 🖇 ۸ شوال سالروز تخریب حرم ائمه بقیع صلوات‌الله‌علیهم به محضر حضرت ولیعصر تسلیت باد. 🎙حجت‌الاسلام مرادی: 🔰 باید ساخت حرم ائمه بقیع را کنیم 🔰 لعنهم الله غلط کرده اند که مزار این ائمه را تخریب کرده اند. 🔰 ساخت حرم ائمه بقیع شیعیان و محبین اهل‌بیت است 🔰 و وظیفه دارند این مسئله را به طور رسمی و قانون دنبال و احقاق حق کنند 🔰 ال سعود با مذاکره و پول بابد راضی شود والا به انها نشان دهید. الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 داشتن ائمه بقیع علیهم السلام در زمان ابوحنیفه و آن حرم توسط شخص لعنه الله 🖇 ۸ شوال سالروز تخریب حرم أئمة البقيع توسط 👤مفتی محمود،‌ فرزند مفتی عبد الغیور از علما بزرگ می‌نویسد: ✅ أن أبا حنيفة كان يزور أبدا قبر الإمام محمد الجعفر الصادق رضي الله عنه و👈يكنس علي بابه👉ويعطي للمجاورين فتوحا ويطلب الإستعانة منه في الأمور 🔰از محمد بن حسن شیبانی و از ابو یوسف و از وکیع نقل شده است که ابو حنیفه همیشه قبر امام صادق را و👈 آن حضرت را جارو می‌کرد👉به مجاورین آن حضرت می‌داد و از امام صادق علیه السلام در مشکلات خود می‌گرفت 📚حجةالاسلام ج١ ص۳۴ 💠نکته اول و مهم این روایت این است که میگوید ابوحنیفه امام صادق را جارو میزده و از این عبارت روشن میشود که مقبره امام صادق داشته که درب هم داشته است والا قبر بدون حرم که درب ندارد! پس خود ابوحنیفه جاروکش حرم امام صادق در بقیع بوده و حکم نداده اما این جماعت خود را اعلم تر از امام خود ابوحنیفه می دانند و حکم به تخریب حرم دادند! 💠در این خبر تصریح شده که ابوحنیفه به حرم امام صادق هم میرفته و این یعنی از نظر او زیارت بوده به خلاف که الان زیارت را حرام می دانند. 💠ایضا در خبر امده که ابوحنیفه از امام صادق میگرفته و این نیز مشروعیت را ثابت میکند که دقیقا مقلدین ابوحنیفه آن را رد می کنند. سوال از اهل‌سنت⁉️ اگر ساخت حرم و زیارت و توسل، شرک و کفر است پس اولین کافر و منافق خود ابوحنیفه است ⁉️ الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari