eitaa logo
رواق ۲ (اطلاع‌رسانی ناحیه ۲)
8.8هزار دنبال‌کننده
34.1هزار عکس
2هزار ویدیو
8.1هزار فایل
🌐کانال رسمی اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش ناحیه ۲ قم _________________ 🌐کانال رواق مدارس ناحیه ۲ @ravagh2school _________________ ✍️پورتال خبری آموزش و پرورش ناحیه ۲ https://n2-qom.medu.gov.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
📢 🔔 مهم قابل توجه مدیران محترم کلیه مقاطع باسلام و احترام، باتوجه به بلامانع بودن ثبت سفارش کتب درسی میان پایه برای دانش آموزان اتباع، لطفا با قید فوریت نسبت به اطلاع رسانی و ثبت کتاب درسی این دانش آموزان اقدام نمایید. 🌐 آدرس کانال فناوری ناحیه ۲ قم 🔶 پیام رسان ایتا 🆔 eitaa.com/fanavarin2
کاهش ساعات کاری ادارات و بانک‌های استان به دلیل شرایط اضطراری از ۲۸ خرداد با توجه به شرایط اضطراری و بنا بر بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان با حضور ۵۰ درصدی کارکنان و اجرای دورکاری از تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی تغییر یافت. به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل در این بخشنامه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان،آمده است: با عنایت به شرایط اضطراری، به استناد بخشنامه شماره 2975 مورخ 1404/3/24 سازمان اداری و استخدامی کشور و تصمیمات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و همچنین موافقت استاندار محترم، ساعت فعالیت کاری دستگاه‌های اجرایی استان (به استثنای واحدهای عملیاتی خدمات‌رسان، بهداشتی و درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی) از مورخ 1404/3/28 تا اطلاع ثانوی با پنجاه درصد ظرفیت نیروی انسانی، به‌صورت حضوری در طول هفته، از روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۳ تعیین می‌گردد. مابقی ساعات کاری موظف دستگاه‌های اجرایی به منظور رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، با مسئولیت و نظارت بالاترین مقام دستگاه‌های اجرایی از طریق دورکاری صورت خواهد گرفت. ضمناً، مطابق صورت‌جلسه شماره 2836 مورخ 1404/3/27 معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری با حضور مدیران امور بانک‌های استان، صرفاً واحدهای ستادی و سرپرست امور شعب بانک‌های استان مشمول استفاده از ظرفیت پنجاه درصد دورکاری می‌باشد. لذا ضروری است مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی ضمن برنامه‌ریزی، ترتیبی اتخاذ نمایند تا در فرآیند ارائه خدمات و انجام وظایف آن مجموعه وقفه و یا خللی ایجاد نگردد. ☫ ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۴ 🕌 اخبار استانداری قم را در فضای مجازی دنبال کنید👇 🆔 @ostandari_qom 🌐https://ghom.ir/
💢خانم مهاجرانی سخنگوی دولت؛ حقوق کارمندان دولت مشابه اردیبهشت انجام می‌شود و مابه‌تفاوت آن در تیرماه لحاظ خواهد شد. 🔻قابل توجه همکاران محترم همانطور که مطلعید حقوق خردادماه همانند اردیبهشت پرداخت می شود و اگر کسورات یا افزایشی در خرداد داشته اید در تیرماه اعمال خواهد شد . با عنایت به شروع واریز حقوق، همکاران عزیز از تماس با ادارات در این خصوص خودداری نمایند. 🔸معاونت پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش قم -------------------------------------- 🌐کانال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم
🔴اطلاعیه مهم🔴 🔰با تشکیل جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان قم: 🔴ساعت و نحوه فعالیت ادارات آموزش و پرورش استان تعیین شد. متن کامل اطلاعیه را در ذیل بخوانید:
🔸به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، سید مصطفی حسینی فاضل امشب در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان قم در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات آموزش و پرورش گفت: ساعت فعالیت کارکنان ادارات آموزش و پرورش استان از روز چهارشنه 28 خرداد ماه 1404 تا اطلاع ثانوی، از ساعت 7:30 صبح لغایت 13 خواهد بود. 🔸سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به بخشنامه حضور 50 درصدی همکاران محترم اداری گفت: کارکنان محترم آموزش و پرورش استان، نحوه حضور خود را با توجه به بخشنامه صادره از طریق مدیران واحد های خود پیگیری نمایند و در روز های دورکاری آمادگی لازم را جهت حضور در محل کار در صورت دستور مدیران داشته باشند. 🔸حسینی فاضل خاطر نشان کرد: برنامه حضور همکاران فرهنگی در محل کار به صورت مدون در معرض اطلاع مراجعان قرار گیرد تا فعالیت های اداری دچار بی نظمی و نارضایتی ارباب رجوع نشود. 🔸وی با تقدیر از فرهنگیان استان که در تمامی شرایط به صورت مستقیم در میدان حاضر بوده اند و نگذاشته اند هیچ خللی در فرایند های پاسخگویی به وجود آید، تصریح کرد: فرهنگیان معزز، اهتمام جدی در پیگیری امور مراجعین گرانقدر داشته باشند تا از مراجعه چندباره ارباب رجوع در این ایام جلوگیری شود و وظایف محوله به نحو احسن به انجام برسد. 🔸سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: به حمدالله جمهوری اسلامی ایران ضربات سنگینی را به جبهه کفر وارد کرده است که این دستاورد های عظیم به واسطه حمایت مردم فهیم کشور رقم خورده است لذا امید آفرینی و ترویج روحیه پایداری توسط مدیران و همکاران فرهنگی در محل کار سبب ایجاد روحیه وحدت و شکست دشمنان خواهد شد. 🔸حسینی فاضل تأکید کرد: در روزهایی که سپری می کنیم، فرد به فرد افراد جامعه می بایست نقش خود را در تقویت جبهه حق به خوبی ایفا کند که این مهم در آموزش و پرورش با پیگیری و برگزاری پویش های فرهنگی، هنری و .... قابل انجام خواهد بود. ---------------------------------- 🌐کانال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم ‏🆔در پیام رسان شاد: https://shad.ir/qom_edu ‏🆔در پیام رسان ایتا: @eduqom
👈 اطلاعیه امور مالی ناحیه دو در خصوص حقوق خرداد ماه ۱۴۰۴ ⚪️ باتوجه به شرایط خاص کشور و تصمیمات مسئولین کشوری و شورای حقوق و دستمزد، زودتر از روال هر ماه، حقوق خرداد ماه بر اساس مبالغ پرداختی در حقوق اردیبهشت ماه واریز شده است. 🔴 با توجه به اینکه مبالغ پرداختی مربوط به اردیبهشت ماه بوده و تغییرات خرداد ماه لحاظ نشده است، همکارانی که به هر دلیلی «قطع حقوق و مرخصی و...» در خرداد ماه هستند، بازهم طبق ماه قبل حقوق دریافت کرده اند. لذا می بایست اضافه واریزی را به حساب اعلامی برگشت دهند. 🟢 همچنین همکارانی که ماه قبل قطع حقوق بوده و این ماه برگشت بکار شده بودند( برگشت از مرخصی بانوان و نیروهای انتقالی و...) می بایست حقوق دریافت می کردند ، این ماه واریزی نداشته‌اند. 🔴 همکاران محترم خدماتی و دیگر همکارانی که در ماه اردیبهشت معوقه حقوق دریافت کرده اند، این معوقه دوباره برای این پرسنل اعمال و پرداخت شده است، لذا ضروری است که مدیریت مبلغ مربوطه را داشته باشند و طبق طریقی که گفته خواهد شد نسبت به برگشت مبلغ اقدام نمایند. 🟢 همچنین مقتضی است همکارانی که حقوق دریافت نموده‌اند اما در این ماه نباید وجهی دریافت می‌نمودند جهت برگشت وجوه به اداره مراجعه نمایند. 🔴 پرسنلی که در خرداد ماه نسبت به اردیبهشت ماه افزایش از نظر پرداخت حقوق و عدم کسر کسورات و همچنین حق التدریس داشته اند و کلیه برقراری های حقوق «اعم از برگشت از مرخصی بانوان،انتقالی و...» ضمن برقراری در حقوق «تیرماه» «معوقات این پرسنل نیز از زمان صدور احکام » اعمال و پرداخت خواهد شد. 👈 ضمن تشکر از شکیبایی و همراهی شما در شرایط موجود و آرزوی سربلندی ایران عزیز و عرض پوزش از همکارانی که تغییرات مثبت عمده در حقوق خرداد ماه داشته اند، انشالله تمام اختلاف های پرداختی در حقوق تیرماه اصلاح و جبران خواهد شد. 🔷 کارشناسی امور مالی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو @ravagh2
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا