eitaa logo
رواق ۲ (اطلاع‌رسانی ناحیه ۲)
8.8هزار دنبال‌کننده
34.1هزار عکس
2هزار ویدیو
8.1هزار فایل
🌐کانال رسمی اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش ناحیه ۲ قم _________________ 🌐کانال رواق مدارس ناحیه ۲ @ravagh2school _________________ ✍️پورتال خبری آموزش و پرورش ناحیه ۲ https://n2-qom.medu.gov.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
با سلام، احترام و قبولی عزاداری‌های شما 🏴 نکات قابل توجه 📢 یکی از مهارت های دوره جامع رباتیک سطح متوسط طراحی PCB هستش اما چرا باید طراحی PCB یاد بگیری؟ 🔹 ۱. افزایش خلاقیت ذهنی 🧠🎨 وقتی شروع به طراحی برد می‌کنی، درگیر دنیایی می‌شی که خلاقیت و حل مسئله دست به دست هم می‌دن. این فقط یه مهارت فنی نیست؛ یه ورزش ذهنیه! 🔹 ۲. نظم و دقت بالا ✏️📐 بر خلاف سیم‌کشی‌های سنتی و9 درهم، توی PCB همه چیز دقیق و تمیزه. یاد می‌گیری چطور مدارهایی منظم، دقیق و قابل اطمینان طراحی کنی. 🔹 ۳. کاهش زمان ساخت ⏱️⚡ ساخت ربات یا پروژه با PCB خیلی سریع‌تر پیش می‌ره چون همه چیز از قبل طراحی و آماده‌ست. بدون اشتباه‌های تکراری! 🔹 ۴. استفاده ازPCB به‌عنوان بدنه ربات 🤖🧩 اگه خلاق باشی، می‌تونی از بردتش به‌عنوان بخشی از بدنه ربات هم استفاده کنی. سبک، کاربردی و زیبا! 🔹 ۵. آشنایی با نرم‌افزارهای حرفه‌ای 💻🛠️ تو این دوره با نرم‌افزار طراحی PCB Altium Designer کار می‌کنی و با استانداردهای صنعتی آشنا می‌شی. 🔹۶. آماده شدن برای بازار کار 💼📈 خیلی از شرکت‌ها دنبال افرادی هستن که بتونن برد طراحی کنن. یادگیری این مهارت یه برگ برنده‌ست تو رزومه‌ت! 🔹 ۷. ساخت پروژه‌های خلاقانه شخصی 🎛️✨ وقتی PCB بلدی، می‌تونی ایده‌هات رو خیلی سریع‌ترتبدیل به محصول واقعی کنی. ازطراحی گجت گرفته تا ربات و سیستم‌های کنترلی. 🔹 ۸. اعتماد به نفس بیشتر در مهندسی 💪📚 وقتی اولین بردت رو چاپ می‌کنی و می‌بینی که چقدر دقیق و حرفه‌ایه، یه حس فوق‌العاده بهت دست می‌ده که انگیزه‌تو برای ادامه چند برابر می‌کنه. پژوهش سرای خواجه نصیر https://eitaa.com/Pajoheshsara_qomه
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
با سلام و احترام به اطلاع کلیه دانش‌آموزان و اولیاء محترم می‌رساند؛ 🔶 آزمون ورودی پایه دهم مدارس ماندگار و فرهنگ سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴، روز یکشنبه ۱۴۰۴/۰۴/۲۲ برگزار خواهد شد. 🔻داوطلبان محترم جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می‌توانند از روز پنجشنبه مورخ ۱۲ تیرماه تا روز یکشنبه مورخ ۲۲ تیرماه به سامانه ثبت‌نام مراجعه نمایند؛ بدیهی است کارت‌های ورود به جلسه ای که پیش از این صادر شده‌، فاقد اعتبار است. 🔻ساعت شروع آزمون همچنان ساعت ۸ صبح است. « معاونت آموزش متوسطه استان قم» 🔷 روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو @ravagh2
🌹 السّلام علیک یا اباعبدالله‌الحسین(ع) 🏴 در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران وارسته‌اش، مراسم پرفیض زیارت عاشورا و عزاداری با حضور جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو نهم تیر ماه ۱۴۰۴ در نمازخانه‌ی این اداره برگزار شد. گفتنی است مراسم عزاداری ایام محرم تا پایان هفته‌ی جاری(۱۱ تیر ۱۴۰۴) از ساعت ۶ تا ۶:۳۰ در نمازخانه‌ی اداره‌ی آموزش و پرورش ناحیه دو برقرار است. @ravagh2
شماره: ۲۵۰۰/۲۵۳۸۱۵/۷۲۰ تاریخ: ۱۴۰۴/۰۴/۰۲ ⬅️ به: کلیه واحدهای آموزشی، پرورشی و دوایر داخلی ✅ موضوع: حفظ و حراست اموال دولتی سلام علیکم 📄 با احترام، نظر به اهمیت موضوع حفظ و حراست اموال دولتی لازم است دیران محترم آموزشگاه‌های تابعه ضمن آگاهی از قوانین و مقررات اموال دولتی نسبت به رعایت موارد ذیل اقدام نمایند: ✅ کلیه اموال موجود در آموزشگاه باید با هماهنگی امین اموال به طور سالیانه صورت‌برداری و کنترل شود(فرم ۱۶ اموال) ✅ انجام بیمه حوادث ساختمان و تجهیزات لازم و ضروری است. ✅ خروج هرگونه تجهیزات از آموزشگاه باید با دستور و مجوز مسئولین مربوطه و هماهنگی امین اموال صورت گیرد. (پروانه خروج) ✅ هرگونه نقل و انتقال اموال بین آموزشگاه‌ها و پرسنل اداره باید با تایید رئیس یا معاونت توسعه مدیریت اداره انجام شود. ✅ فروش هرگونه اموال موجود توسط مدیران مدارس ممنوع است و کلیه اموال اسقاطی با هماهنگی کارشناسان پشتیبانی و اموال (در صورت قابل تعمیر نبودن) به انبار اسقاطی اداره تحویل گردد. ✅ در صورت موجود بودن اموال مازاد، با هماهنگی اداره به آموزشگاه‌های نیازمند به تجهیزات مورد نظر تحویل گردد. ✅ تجهیزات با ارزش موجود هنگام تعطیلی مدارس در صورت نداشتن سرایدار و امکانات حفاظتی مناسب باید تحویل انبار اداره گردد. ✅ در صورت بروز هرگونه حادثه (سرقت، آتش‌سوزی، مفقود شدن اموال و...) باید گزارش مربوطه‌ همراه با فرم در اسرع وقت تحویل کارشناسی‌های مربوطه شود (امین اموال، حراست و ارزیابی عملکرد) ✅ در صورت خرید هرگونه تجهیزات توسط مدیران مدارس باید اطلاعات مربوط به خرید (فاکتور) جهت گرفتن برچسب اموال به امین اموال ارائه گردد. @ravagh2
شماره: ۲۵۰۰/۲۵۳۸۱۱/۱ تاریخ: ۱۴۰۴/۰۴/۰۲ ⬅️ به: کلیه واحدهای آموزشی، پرورشی و دوایر داخلی ✅ موضوع: کلاس مجازی شاد 📄 با سلام و احترام در حال حاضر نقش بسترهای مجازی در امر تعلیم و تربیت مهم و اجتناب ناپذیر است. 🔶 شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) به عنوان سکوی رسمی آموزش مجازی وزارت آموزش و پرورش، پس از ۵ سال سابقه میزبانی از دانش‌آموزان و معلمان در اجرای برنامه‌های آموزشی و پرورشی مکمل، اقدام به راه اندازی کلاس مجازی شاد نموده است. ✅ این سرویس امکان ارائه خدمات آموزشی و پرورشی تعاملی با ابزارهای متنوع برای کلاس‌های آموزشی غیر حضوری (تا ۵۰ نفر در هر کلاس) جلسات اداری ویدیو کنفرانس (تا ۴۰۰ نفر) و وبینارهای آموزشی (تا ۴۰۰۰ نفر) در بستر بومی قابل مدیریت و نظارت و مقرون به صرفه را امکان‌پذیر می‌سازد. 🔶 لذا ضمن تاکید بر اجرای مفاد بخشنامه شماره ۱۴۰/۱۶۷ تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۲ و مصوبات جلسه به تاریخ ۱۴۰۳/۱۱/۱۷ شورای راهبری شاد، به اطلاع می‌رساند؛ ⬅️ برگزاری کلاس‌های درس در ایام غیر حضوری شدن مدارس فعالیت‌های فوق برنامه‌ای که نیاز به بستر مجازی دارد، فقط در شاد به ویژه بستر کلاس مجازی شاد مجاز است. @ravagh2