🔰 پیام تسلیت ریاست ادارهی آموزش و پرورش ناحیه دو در پی شهادت مظلومانهی دانشآموز توانمند دبیرستان نمونه دولتی ایزدی ناحیه دو:
@ravagh2
رواق ۲ (اطلاعرسانی ناحیه ۲)
🔰 پیام تسلیت ریاست ادارهی آموزش و پرورش ناحیه دو در پی شهادت مظلومانهی دانشآموز توانمند دبیرستان
بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِّدّیقین
🥀 ولاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
◼️ هر جوان، هر کودک، هر هممیهنی که بدست دشمنان جنایتکار متجاوز به شهادت میرسد چون بذری از عشق و تعلق به وطن در قلبهای هر ایرانی وطندوست است که با روایت مظلومیتشان، آبیاری میشوند و شکوفا؛ تا ایران عزیزمان فرداهای خود را بر شانههای استوار جوانان وفادارش، مستقلتر و مقتدرتر بسازد.
🥀 خبر شهادت مظلومانهی دانشآموز توانمند، با اخلاق و محبوب دبیرستان نمونه دولتی ایزدی، شهید سید محمد حسینی مقدم نه تنها خانواده و دوستان آن شهید معصوم را داغدار کرد، که قلب جامعهی تعلیم و تربیت آموزش و پرورش ناحیه دو را به درد آورد.
◼️ امروز آموزش و پرورش ناحیه دو در کنار خانواده و بستگان شهید سید محمد حسینی مقدم عزادار این مصیبت است. ما دانشآموزی را از دست دادیم که دل در گرو آبادانی وطنش داشت و با تلاش و کوشش بیوقفه میخواست آیندهی کشورش را در مجامع علمی و حرفهای تامین نماید؛ حال آنکه با شهادت مظلومانهی خود، در زمانی که به رسم صلهی رحم در منزل مادربزرگ خود بود؛ با یاد و نام خویش در قامت یک شهید والامقام عزم رزمندگان و ملت را در مصاف با لشکر جور و ستم راسختر نمود و بذر دیگری از پیشرفت و تلاش مضاعف برای استقلال کشور را در قلبهای همکلاسیها و دانشآموزان کاشت.
◼️ سید محمد مدرسهی ما نه نظامی بود و نه در میدان جنگ اما، محبوب بود و بسیار آیندهدار در تحصیل خود. امروز اگرچه جسم مطهرش در دل خاک میآرامد ولی یادش هماره در قلبها خواهد ماند و کودکان و نوجوانان ما راه او را محکم و ثابتقدم ادامه خواهند داد تا میهن مقدس خود را آبادتر و مقتدرتر از همیشه بسازند.
◼️ اینجانب محمدرضا ناصری شهادت دانشآموز خوب آموزشگاه نمونه دولتی ایزدی را به خانوادهی ارجمند ایشان و خانوادهی بزرگ فرهنگیان ناحیه دو تبریک و تسلیت عرض نموده، رحمت الهی را برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
والسلامعلیکم و رحمتالله و برکاته
محمدرضا ناصری
رئیس ادارهی آموزش و پرورش ناحیه دو
۱۲ فروردین ۱۴۰۵
@ravagh2
📸 #بهروایتتصویر
آلبوم شمارهی 3
🇮🇷 تجلی میهنپرستی، وفاداری و عشق به ولایت
✨ حضور با شکوه فرهنگیان و دانشآموزان انقلابی و غیور آموزش و پرورش ناحیه دو و مسئولانی استانی در کنار مردم دلاور و عاشقان ولایت، همچون شبهای گذشته برای تجدید پیمان با آرمانهای امام شهید امت(رضواناللهتعالی) و تجدید بیعت با رهبر حکیم انقلاب، حضرت آیتاللهالعظمی سید مجتبی خامنهای(حفظهاللهتعالی)
#خیابان_با_ما
🗓 12 فروردین ۱۴۰۵
✅ آرامش و امنیت جامعه، در پس همین همدلی و حضور حماسی مردم شریف و ولایتمدار است.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
◼️ روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو
@ravagh2