📸 #بهروایتتصویر
آلبوم شماره دو﴿موج ۶۷﴾
«اینجا ،تجلیِ شکوهِ یک خانوادهی بزرگ به وسعتِ تمامِ ایران است» 🇮🇷
🔸️در امتدادِ خیابانهای عطرآگین ، گامهای استواری را میبینی که نه فقط زمین ، که لرزه بر اندامِ مستکبرانِ عالَم میاندازد. در برقِ نگاهِ کودکانِ این دیار و در صلابتِ قدمهای مردان و زنان، چیزی جز "امیدِ صادق" و "بصیرتِ علوی" نمیتپد.
🔹️ما آمدهایم تا در سرمایِ سختِ این حادثهی جانسوز، با گرمایِ دلهایمان ، ثابت کنیم که این مَشعل هرگز خاموششدنی نیست.
🔸️ما ایستادهایم تا جهان بداند؛ خطِ مقدمِ دفاع از این نظام ، پیش از آنکه در میانهی میدانِ نبرد باشد ، در همین کوچهها و خیابانها ، با مشتهای گرهکرده و قلوبِ متحدِ مردم بنا شده است. این حصارِ پولادینِ غیرت ، مستحکمتر از هر زمانِ دیگری، نگاهبانِ حریمِ ولایت است.
🔹️دشمن بداند ؛ این نه یک راهپیماییِ ساده ، که طوفانی از بیعت خون است. جادهی خورشید بنبست ندارد و این مسیرِ پرنور تا ظهورِ مصلحِ کل (عج) و فتحِ نهاییِ قلهها ، با همان صلابتِ روزِ نخست ادامه دارد..
🇮🇷در کنار این وحدت و حماسهی حضور، فصلی از خدمت و آگاهی نیز جریان دارد:میزهای مشاورهی حقوقی، روانشناسی خانواده و تحصیلی. حلقههای پرسش و پاسخ برای دانشآموزان و فضاهایی که کودکان در آن بازی میکنند و آینده را بیهراس تصور میسازند.اینجا، دانش و امید دست در دست هم دادهاند.اینجا، مردم فقط تماشاگر نیستنداینجا، مردم سازندگان فردای سرزمین سرافراز خود هستند
#خیابان_با_ما
#رهبر_شهیدم
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
◼️ روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو
@ravagh2
❇️ فرصت ثبتنام مجدد آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی و تکمیل ظرفیت مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 1406- 1405
🔻به اطلاع کلیه دانشآموزان پایه نهم و اولیاء محترم میرساند، فرصت ثبتنام مجدد آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی و تکمیل ظرفیت مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 1406-1405 از امروز پنجشنبه مورخ 1405/02/17 تا روز دوشنبه مورخ 1405/02/21 در سامانه ثبتنام به نشانی sanjesh.org میباشد.
🔹دانش آموزان محترمی که اطلاعات آنان دارای نقص بوده و یا در زمان مقرر موفق به ثبتنام نشدهاند، میتوانند با مراجعه به سامانه سنجش، ثبتنام خود را انجام دهند.
«اداره آموزش دوره دوم متوسطه نظری استان قم»
------------------------------------
🌐کانال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم
🆔در پیام رسان شاد: https://shad.ir/qom_edu
🆔در پیام رسان ایتا: @eduqom
📸 #بهروایتتصویر
آلبوم شماره یک﴿موج ۶۸﴾
«اینجا ،تجلیِ شکوهِ یک خانوادهی بزرگ به وسعتِ تمامِ ایران است» 🇮🇷
🔸️در امتدادِ خیابانهای عطرآگین ، گامهای استواری را میبینی که نه فقط زمین ، که لرزه بر اندامِ مستکبرانِ عالَم میاندازد. در برقِ نگاهِ کودکانِ این دیار و در صلابتِ قدمهای مردان و زنان، چیزی جز "امیدِ صادق" و "بصیرتِ علوی" نمیتپد.
🔹️ما آمدهایم تا در سرمایِ سختِ این حادثهی جانسوز، با گرمایِ دلهایمان ، ثابت کنیم که این مَشعل هرگز خاموششدنی نیست.
🔸️ما ایستادهایم تا جهان بداند؛ خطِ مقدمِ دفاع از این نظام ، پیش از آنکه در میانهی میدانِ نبرد باشد ، در همین کوچهها و خیابانها ، با مشتهای گرهکرده و قلوبِ متحدِ مردم بنا شده است. این حصارِ پولادینِ غیرت ، مستحکمتر از هر زمانِ دیگری، نگاهبانِ حریمِ ولایت است.
🔹️دشمن بداند ؛ این نه یک راهپیماییِ ساده ، که طوفانی از بیعت خون است. جادهی خورشید بنبست ندارد و این مسیرِ پرنور تا ظهورِ مصلحِ کل (عج) و فتحِ نهاییِ قلهها ، با همان صلابتِ روزِ نخست ادامه دارد..
🇮🇷در کنار این وحدت و حماسهی حضور، فصلی از خدمت و آگاهی نیز جریان دارد:میزهای مشاورهی حقوقی، روانشناسی خانواده و تحصیلی. حلقههای پرسش و پاسخ برای دانشآموزان و فضاهایی که کودکان در آن بازی میکنند و آینده را بیهراس تصور میسازند.اینجا، دانش و امید دست در دست هم دادهاند.اینجا، مردم فقط تماشاگر نیستنداینجا، مردم سازندگان فردای سرزمین سرافراز خود هستند
#خیابان_با_ما
#رهبر_شهیدم
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
◼️ روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو
@ravagh2