eitaa logo
مجمع تشکل های مردمی امر به معروف و نهی از منکر
117 دنبال‌کننده
634 عکس
523 ویدیو
7 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
‌🌸🍂🍃🍂🍃🍂 🍂🍃🍂🍃 🍂🍃🍂 🍂🍃 🍂 🟩💕آغاز امامت آخرین 🟩 💕بقیه‌ی اطلاقی خدا ✍و عَلَی سِرِ الأسرارِ العَلیَّة و خَفیَّ الأرواحِ القُدسِیَّةِ ، مِعراجِ العُقُولِ ، مَوصِلِ الأصولِ ، قُطبِ رِحَی الوُجودِ ، مَرکَزِ دایِرَةِ الشُّهودِ ، کَمالِ النَّشأةِ و مَنشَأِ الکَمالِ ، جمالِ الجَمیع و مَجمَع الجَمال، الوُجودِ المَعلومِ و العِلمِ الوجودِ، المائِلِ نَحوَهُ الثّابِتِ فی الوُلُودِ ، المُحاذی لِلمرآتِ المُصطَفَویّةِ ، المُتَحَقِّقِ بِالأسرارِ المُرتَضَویّةِ ، المُتَرَشِّحِ بالأنوارِ الإلهیّةِ ، المُربّی بالأستارِ الرُّبوبیَّةِ ، فَیّاضِ الحَقائِقِ بِوُجُودِه ِ، قَسّامِ الدّقایقِ بِشُهودِهِ ، الإسمِ الأعظَم الإلهی ، الحاوی للنَّشآتِ الغَیرِ المُتناهی ، غَوّاص الیَمِّ الرَّحمانیَّةِ ، مُسلِکِ الآلاءِ الرَّحیمیَّةِ ، طُورِ تَجلّی اللّاهوتیَّةِ ، نارِ شَجَرَةِ النّاسوتیَّةِ ، نامُوسِ اللهِ الأکبَرِ، غایةِ البَشَرِ، أبی الوَقتِ ، مَولَی الزَّمانِ ، الّذی هُوَ لِلحَقِّ أمانٌ ، ناظِمِ مَناظِمِ السِّرِ و العَلَنِ ، أبی القاسِمِ مُحَمَّدِ بن الحَسَن ، علیه الصَّلوة و السّلام. 🌹@rayanamer 🍂ه 🍂ه🍃 🍂ه🍃🍂 🌸ه🍂🍃🍂🍃🍂
‌🌸🍂🍃🍂🍃🍂 🍂🍃🍂🍃 🍂🍃🍂 🍂🍃 🍂 اقا ردای سَبزِ اِمامَت مُبارک پوشیدَنِ لِباسِ خِلافَت مُبارَک اِی آخَرین ذَخیرهِ زَهراییِ حَسَن آغاز روزِگار اِمامَت مُبارَک... ╭┅──────┅╮ 🌹 @rayanamer ╰┅──────┅╯ 🍂ه 🍂ه🍃 🍂ه🍃🍂 🌸ه🍂🍃🍂🍃🍂
‌🌸🍂🍃🍂🍃🍂 🍂🍃🍂🍃 🍂🍃🍂 🍂🍃 🍂 اقا ردای سَبزِ اِمامَت مُبارک پوشیدَنِ لِباسِ خِلافَت مُبارَک اِی آخَرین ذَخیرهِ زَهراییِ حَسَن آغاز روزِگار اِمامَت مُبارَک... ╭┅──────┅╮ 🌹 @rayanamer ╰┅──────┅╯ 🍂ه 🍂ه🍃 🍂ه🍃🍂 🌸ه🍂🍃🍂🍃🍂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ چه قدرتی بالاتر از قدرت مردم؟! 🔹تنها ۴روز طول کشید تا دیوارنگار میدان ولی‌عصر برداشته شود! دیوارنگاره‌ای که مضمونش همان سخنان چند سال قبل بود: بانک‌ها غلط می‌کنند با پول مردم بنگاه‌داری کنند. 🔸این اتفاق در چند روز اخیر واکنش‌های گوناگونی را در پی داشت. دیروز هم تعدادی از مردم شهر دور هم جمع شدند تا نسبت به این اتفاق و بنگاه‌داری و خلق پول بی‌حساب بانک‌ها اعتراض کنند، اعتراضی آرام و بی‌حاشیه. 🔺 پ.ن: متفاوتی بر سر کار آمده‌اند، کم و بیش بر اصلاح هم تاکید داشته‌اند، متاسفانه پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نداشته‌اند. اما آیا بانک‌ها توان ایستادن در مقابل را هم دارند؟! واقعاُ چه قدرتی سراغ دارد که بتواند در مقابل قدرت و اراده همه مردم بایستد؟! @rayanamer
هفته دفاع مقدس مبارک باد امام علی (علیه السلام) می فرمایند : تمام‌کارهای نیک و حتی جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر چون آب دهان است در برابر دریای پهناور. 🔻روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر‌ استان فارس 🔻 ⬅️ ایتا : eitaa.com/setadamrfars ⬅️ سایت : https://www.setad-abm.ir/fa/fars
32.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨﷽✨؛ 📹 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در برنامه تلویزیونی «به خانه بر میگردیم» ✅ حجت‌الاسلام دکتر محمدحسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در برنامه تلویزیونی «به خانه بر میگردیم» به تشریح نقش و جایگاه این ستاد پرداخت. 📌کانال رسمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر: https://eitaa.com/joinchat/147849401Cf9c3f14f0d
🟫📚معرفی کتاب: زیارت عاشورا از آغاز تا امروز 🔸 کتاب «زیارت عاشورا، از آغاز تا امروز» تألیف سید مهدی محمودی در ۴۸۰ صفحۀ تمام رنگی وزیری به‌وسیلۀ مؤسسۀ کتاب‌شناسی شیعه با همکاری آستان قدس حسینی به چاپ رسید. در این کتاب شبهۀ وقوع تحریف در زیارت عاشورا با استناد به بیش از ۱۶۰ نسخۀ خطی از منابع این زیارت، پاسخ استدلالی داده شده و اثبات شده است که زیارت عاشورای مشهور از اصالت و اعتبار برخوردار است. 🍃 خلاصۀ مطالبی که در کتاب «زیارت عاشورا، از آغاز تا امروز» آمده چنین است: 🔸یکی از شبهه‌هایی که در دهه‌ها و به‌خصوص سال‌های اخیر، به شکل گسترده منتشر شده و حتی برخی عالمان را دچار اشکال کرده این است که لعن‌های پایانی در زیارت عاشورا موجود نبوده و از قرن دهم (دوران صفویه) به بعد به نسخه‌های مصباح ‌المتهجد و مختصر مصباح ‌المتهجد (تألیف شیخ طوسی قدس‌سره) افزوده شده و در نتیجه زیارت عاشورا تحریف شده است! 🔸در نگاه نخست ممکن است تصور شود، بودن یا نبودنِ یک فِقره در زیارت عاشورا، مطلب مهمی نیست؛ اما حق این است که انکار این فقره، علاوه بر اینکه اعتماد عموم را به «زیارت عاشورا» _ که «شعار شیعه» است _ سلب می‌کند، دربارۀ «اصل برائت» _ که یک رکن بسیار مهم در باورهای شیعی است _ نیز تردید می‌افکند. به همین جهت پاسخ دادن به این شبهه از اهمیت بالایی برخودار است. 🔸مدعیان، برای اثبات وقوع تحریف در زیارت عاشورای مشهور به کهن‌ترین نسخۀ خطی مصباح‌ المتهجد که به نسخۀ نقاش رازی معروف است و در کتابخانۀ آستان قدس رضوی نگهداری می‌شود، همچنین نسخه‌های خطی دیگری از کتاب مصباح ‌المتهجد و مختصر مصباح ‌المتهجد، نسخه‌های خطی کامل‌ الزیارات (تألیف جعفر ابن قولویه قمی قدس‌سره)، برخی از نسخه‌های خطی منهاج‌ الصلاح (تألیف علامۀ حلی قدس‌سره)، و نسخه‌های خطی ذخیرة ‌الآخرة (تألیف تمیمی سبزواری قدس‌سره) استناد کرده‌اند _ که در هیچ‌کدام از آن‌ها، فقرۀ پایانی زیارت عاشورا مطابق مشهور کتابت و نقل نشده است. 🔸پس از اشکال‌ مطرح‌شده در مورد فقرۀ پایانیِ زیارت عاشورا، دانشورانی ارجمند، در پاسخ به این اشکال، آثار ارزشمندی را به رشتۀ تحریر درآورده‌اند. گرچه کوششِ پاسخ‌دهندگانِ به این اشکال بسیار قابل تقدیر است؛ اما به ‌نظر می‌رسد از توجه کافی به یک علت بسیار مهم که عامل پیدایش این اختلاف‌ در نسخه‌ها و کتاب‌ها بوده است، غفلت کرده‌اند. 🔸عامل بسیار مهمی که تمام پرسش‌ها را پاسخ می‌دهد و حلقه‌های از هم ‌گسستۀ این بحث را به یکدیگر متصل می‌کند، این است که بی‌تردید در نقل و کتابت فقرۀ پایانی زیارت عاشورا، «تقیّه» صورت گرفته و تنها علت اختلافِ نسخه‌ها و نیز تفاوت نقلِ کتاب‌ها در این فقره‌، تقیه و رازداری کاتبان و عالمان شیعه، به‌ویژه پیش از حکومت صفویان بوده است. 🔸کتاب «زیارت عاشورا، از آغاز تا امروز» در دو بخش تنظیم شده است. در بخش نخست این کتاب تصویرهای فراوانی از نسخه‌های خطی مصباح المتهجد و مختصر مصباح المتهجد ارائه شده است که به شکل‌های مختلف، آثار وقوع تقیه در فقرۀ پایانی زیارت عاشورا در آن‌ها قابل مشاهده است. 🔸همچنین در ادامۀ بخش نخست، در فصل «رازداری عالمان در زیارت عاشورا» با استناد به نسخه‌های خطی و نیز با بررسی‌های تاریخی، دلایل و شواهد ارزشمندی مطرح شده است که نشان می‌دهد در مصباح المتهجد (نسخۀ نقاش رازی)، منهاج ‌الصلاح ، ذخیرة‌ الآخرة و نیز در کامل‌ الزیارات تقیه رخ داده و به همین دلیل، فقرۀ پایانیِ زیارت عاشورا در این کتاب‌ها متفاوت شده است. 🔸در بخش دوم این کتاب تصاویر زیارت عاشورا در ۱۱۰ نسخۀ خطی مصباح المتهجد و مختصر مصباح المتهجد متعلق به قرن‌های ششم تا سیزدهم قمری ارائه شده است. در این ۱۱۰ نسخۀ خطی، فقرۀ پایانی زیارت عاشورا مطابق مشهور کتابت شده _ که نخستین و مهمترین مورد از آن‌ها، مختصر مصباح المتهجد به خط ابن سَکون، دانشمند ارجمند شیعه در قرن ششم است. به باور نویسندۀ کتاب «زیارت عاشورا، از آغاز تا امروز» ، این نسخۀ نفیس به دلیل اینکه ابن سَکون آن را کتابت کرده از چنان اهمیت و اعتباری برخوردار است که به تنهایی برای اثبات اصالت زیارت عاشورای مشهور کافی است. 🍀علاقه‌مندان به خرید این کتاب می توانند به مؤسسۀ کتاب‌شناسی شیعه به نشانی: قم، خیابان توحید، توحید ۷، شماره ۲۲، تلفن: ۳۸۸۰۲۲۳۲ - ۰۲۵ فروشگاه‌های کتاب انتشارات دلیل ما در تهران، تلفن: ۶۶۴۶۴۱۴۱ - ۰۲۱ و مشهد، ۳۲۲۳۱۱۳ - ۰۵۱ مراجعه کنند. ┅──────┅╮‌ 🌹 @rayanamer ╰┅──────┅╯ 🍂ه 🍂ه🍃 🍂ه🍃🍂 🌸ه🍂🍃🍂🍃🍂
دفاع از ولایت علوی(ع) پایه‌گذار تمدن وحدت‌آفرین جامعه بشری ✍ برخی به جهل در کانال‌ها می‌نویسند پرداختن به مساله حیاتی غدیر و دفاع از ولایت علوی (ع) مایه اختلاف و تفرقه است. این حرف عمق بی‌سوادی و عدم تخصص نشردهندگان آن را نشان می‌دهد. ✍اساسا ولایت مقام علوی به 《کن و امر الهی》 در عالم هستی منشا تمام خیرات و سعادات و نیکی‌ها و برکات برای بشریت است. امام صادق در تفسیر آیه 《وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ‌اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا》(آل‌عمران/۱۰۳) می‌‌فرمایند: 《نحن حبل‌‌اللّه : ما اهل‌بيت، حبل‌اللّه هستيم》 نبی(ص) در استدلال نص امر الهی مبنی بر وحدت حول محور《حق》و 《قرآن》تحقق آنرا تنها در قبول ولایت علی و آل‌معصومش دانسته و فرمودند: 《علی مع‌الحق و الحق مع علی》 《علی مع‌القرآن و القرآن مع علی》 ♦️به نص امر الهی وحدت فقط یک محور دارد و آن ولایت حقانی و قرآنی علی(ع) است آقایان مدعی این دو حدیث بلامنازع متواتر نزد فریقین(شیعه و سنی) قول فصل نبی(ص) است که درباره احدی از افراد نفرمودند و فقط مختص به ولایت کبرای مطلقه مقام علوی(ع) است و بس. که 《در خانه اگر کس است یک حرف بس است》 : 《علی مع‌الحق و الحق مع علی》 《علی مع‌القرآن و القرآن مع علی》 ╭┅──────┅╮ 🌹 @rayanamer ╰┅──────┅╯ 🍂ه 🍂ه🍃 🍂ه🍃🍂 🌸ه🍂🍃🍂🍃🍂
15.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 🔰اگر مطالبه گری صحیح انجام بشود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد 🔹یکی از منکر های بزرگ، عملکرد غلط برخی از دستگاه ها می باشد که به دلیل مافیاهای درونی، منجر به بدنامی نظام می شوند 🔸حجت الاسلام والمسلمین دکتر طاهری آکردی 🔸دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر 📌کانال رسمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر: https://eitaa.com/joinchat/147849401Cf9c3f14f0d