eitaa logo
‌🇮🇷 جمعیت رزما خراسان 🇮🇷
1.6هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
2.5هزار ویدیو
54 فایل
جمعیت #رزما و #قرارگاه‌مطالبات‌رهبری‌ومردم باتفکر فرهنگی،سیاسی، پیگیری فرامین وسیاستهای امامین انقلاب، مبارزه با فساد اقتصادی و...و تقابل با مدیران ناکارآمد و معرفی نیروهای نخبه ی انقلابی در همه ی عرصه ها نظام ارتباط با دبیر رزما: @Fazelgah
مشاهده در ایتا
دانلود
⁉️قبول آتش بس شما برخلاف نظر مردم است! ⁉️اما برفرض که مجوزتان را بپذیریم و با آمریکا،آتش بس کنیم! ⁉️اما چرا باید جنگ با اسرائیل وحشی و کودک کش را متوقف کنیم؟!؟ ✅ما با اسرائیل که قرار نیست بر میز مذاکره بنشینیم! ✅ما با اسرائیل دشمنی مبنایی و اعتقادی داریم. 🇮🇷پس باید کوبیدن و شخم اسرائیل را تا نابودی و انتقام اکبر ادامه دهیم. 🇮🇷این خواسته‌ی همه ی مردم آزاده است-
🔴 آمریکا مانند سگی است: اگر از ترس از آن فرار کنی، دنبالت می‌آید؛ اما اگر محکم بایستی و روبرو شوی، دمش را جمع می‌کند و فرار می‌کند. امام خمینی(ره)
🔹 ،روابط عمومی مجلس اعلام کرد ، دکترقالیباف مسئولیتی در مذاکرات پاکستان نداشته است. ⁉️آدمهای مریض شروع کردن به تخریب وی!! ⁉️مدتهاست مدیریت جنگ این سرباز نظام رو نخواستن ببینند و باز به تخریب وی روی آوردند! عجب مردمان بی ایمانی!
🔹 آقایون؛ ! قهرمان لبنان ۴۰ روز مردانه پای ما ایستادند و شما حق ندارید آنها را تنها رها کنید تا خدای نکرده تبدیل به گوشت قربانی جلوی توپ و موشک دشمن صهیونی و آمریکای جنایتکار بشوند. ✔️شک نکنید اگر ما از آنها حمایت نکنیم آنها را نابود کرده و بعد از نابودی توان جبهه مقاومت با خیالی راحت و اینبار ما را تنها گوشه رینگ، گیر خواهند آورد و... 🔹لذا باید ضمن ادامه جنگ با اسرائیل ،از هر مبدایی که گلوله‌ای به طرف آنها شلیک شد،بلافاصله ما هدف را آماج موشک‌های خود قرار دهیم.
🔹معلوم شدصدای رهبری کدام حرکت است🔻 ✔️صدای مردم کف خیابان و میدانهای جنگ یا ✔️صدای دیپلماسی!!
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
⁉️ امروز چهارشنبه ۱۹ فروردین ساعت 10:45 دقیقه مخازن پالایشگاه لاوان و اسکله مرکزی رو جنگنده های متخاصم اسرائیلی مورد هدف قرار دادند که آسیب جدی دیده است. ⁉️اینم معنی آتش بس!
🔻 واکنش کیهان به یادداشت ظریف حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت: 1️⃣ این چند بخش از یادداشت نشریه آمریکایی «‌فارن افرز» را بخوانید! از مطالعه آن شاید کمی تا قسمتی عصبانی شوید، ولی به خواندنش می‌ارزد. بخوانید! 2️⃣ فکر می‌کنید نویسنده این یادداشت کیست؟! آنچه در این یادداشت آمده است، نظیر محدودیت در برنامه هسته‌ای ایران! گشایش تنگه هرمز! آتش بس! امضای معاهده عدم تجاوز! و... تماماً و بی‌کم و کاست خواسته‌های ترامپ و نتانیاهو است که این روزها پس از ناکامی در حمله نظامی به آن روی آورده و با صدها زبان و قلم از سوی مقامات رسمی آمریکا و رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود. 3️⃣ نویسنده این یادداشت آقای محمد جواد ظریف، وزیر خارجه اسبق جمهوری اسلامی ایران است! همان آقای ظریفی که چند سال قبل، وقتی آمریکا با تهدید ایران به حمله نظامی از کشورمان باج خواسته و پاسخ منفی دریافت کرده بود، در مصاحبه‌ای گفته بود «غربی‌ها از چهار تا ‌تانک و موشک ما نمی‌ترسند. از این مردم می‌ترسند. 4️⃣ حالا فقط نیم نگاهی به پیشنهادهای ایشان در یادداشتش برای فارن افرز بیندازید؛  «پیمان عدم تجاوز متقابل بین ایران و آمریکا »! انگار ما به آمریکا حمله کرده‌ایم؟! و انگار نه انگار که آمریکا نشان داده است به هیچ عهد و پیمانی وفادار نیست! 5️⃣ و بالاخره باید از آقای ظریف پرسید اگر این یادداشت را خودتان نوشته‌اید، چرا پذیرش آرزوهای برباد رفته آمریکا و اسرائیل را به جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد کرده‌اید؟! و اگر دشمنان ایران نوشته‌اند، امضای شما پای آنچه می‌کند؟!
هدایت شده از حکمران
💢شعاری که ان شاالله به کوری چشم نتانیاهو از امشب باید عمومی اش کنیم؛ سپاهی پای کار لبنان رو تنها نزار و نظامی پای کار یاران رو تنها نزار یا ایران با اقتدار یاران رو تنها نزار سپاه با اقتدار لبنان رو تنها نزار 🔻ارسالی مخاطبان @HokmranOnline
بسمه تعالی سلام‌علیکم؛ 🟢جمع بندی ماحصل مطالبات جبهه مردمی خیابان و کاربران‌ کانال‌های فضای مجازی @جمعیت_رزما:🔻 🔻ادامه بیانیه مطالباتی🔻
🔹️باتوجه به عدم اعتماد به دشمن و ابعاد وسیع جنگ با حضور جبهه مقاومت و وارد شدن به میدان دیپلماسی با میانجیگری دولت پاکستان؛ تنظیم شرایط مذاکراتیِ زیر که مورد مطالبه مردمی می‌باشد ضروری است: 1️⃣ترک مخاصمه بایدشامل تمامی جبهه مقاومت باشد، اعم از هر گونه تعرض به حزب الله، انصارالله و حشد الشعبی عراق، همزمان با ترک مخاصمه: ️2️⃣رژیم خونخوار صهیونی باید از جنوب لبنان عقب نشینی کرده و کوچکترین تهاجم اسرائیل به لبنان و مقرهای حزب الله به معنای شکستن آتش بس و شروع مجدد جنگ است، 3️⃣مذاکره باید کوتاه، مفید و مثمر باشد، نیازی به دوهفته نیست لکن سقف زمان دوهفته کافیست، فرسایشی شدن مذاکره بمعنای شرایط برزخی و بلاتکلیفی بدتر از جنگ برای ایران خواهدبود، 4️⃣به هیچ وجه تیم آقای عراقچی که  دستچین شده آقای ظریف هستند صلاحیت حضور در مذاکرات را ندارند، و گرنه خیانت یا فریب خوری، قطعی خواهد بود، (دستگیری و محاکمه آقایان ظریف و حسن روحانی در حال حاظر بجرم عاملین تجری و حمله دشمن، مورد مطالبه مردمی هستند) 📌آقای دکتر سعید جلیلی بعنوان نماینده رهبر معظم انقلاب، باحضور نمایندگان نظامی و امنیتی بهمراه آقایان دکتر فواد ایزدی، و دکتر خوش چشم(البته در صورت تایید مقام معظم فرماندهی کل قوا) پیشنهادمی شوند. 5️⃣شرایط اشراف ایران برتنگه هرمز همچنان مانند زمان جنگ نه کم نه زیاد باید ادامه یابد، هرگونه تردد کشتیها باید توسط نیروی دریایی ایران بازرسی شود، محموله سلاح یک کشتی در روز گذشته نشان داد، دشمن کم آورده اگر ایران ازکنترل فعلی برتنگه هرمز دست بردارد شک نکنید دشمن باعبور افواجی از کشتی های مملو از اسلحه، مهمات، تجهیزاتِ بازسازیِ سامانه‌های آفندی و پدافندی پایگاههای معدوم شده آمریکایی در خاک کشورهای خائن عربی منطقه دوباره خود را بازسازی، مجهز و میدان را دردست می گیرند، 6️⃣چندهزار نفر از مردم بحرین که بعلت پشتیبانی از ایران در زندان های قرون وسطایی بحرین هستند سریعا باید آزاد شوند، 🔹️تبصره: متاسفانه ️دستگاه دیپلماسی کشور اسیر جریان نفوذ و تفکر سازش و ذلت است، شخص آقای عراقچی و تخت روانچی مورد تائید ملت ایران نیستند، شخصیتهای میدان و کف خیابان باید جزء هیئت مذاکره کننده باشند، همانطور که در بالا گفته شد، حضور برادر هوشیار و توانا، دکترفواد ایزدی ،بخصوص، درمذاکرات از طرف کف خیابان بار دیگر مواکدأ پیشنهاد می شود. «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ» ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ @کمیته_عالی_فضای_مجازی_جمعیت_رزما (@ج_رزما)   🆔️@J.RAZMAA @رصد_تحولات_میدانی_جنگ_ضدتروریزم_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
بأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ؟ تصاویر تعدادی از فرشتگان معصوم لبنانی که در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. ⁉️لعنت بر کسانیکه بخواهند با این خونها معامله سیاسی کنند