eitaa logo
‌🇮🇷 جمعیت رزما خراسان 🇮🇷
1.6هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
2.5هزار ویدیو
54 فایل
جمعیت #رزما و #قرارگاه‌مطالبات‌رهبری‌ومردم باتفکر فرهنگی،سیاسی، پیگیری فرامین وسیاستهای امامین انقلاب، مبارزه با فساد اقتصادی و...و تقابل با مدیران ناکارآمد و معرفی نیروهای نخبه ی انقلابی در همه ی عرصه ها نظام ارتباط با دبیر رزما: @Fazelgah
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷رهبر معظم انقلاب: ⛔️آمریکایی‌ها جایی در خلیج_فارس ندارند مگر در قعر آب‌هایش! 🇮🇷روز خلیج فارس مبارک🇮🇷
🔻مسئولین محترم؛🔻 ✅میدان جنگ با؛ رزمندگان ✅حفظ خیابانها؛ بامردم ✅کنترل قیمتها؛ باشما ✔️تو رو خدا ،رودربایسی نکنید؛ اگر نمی توانید آنهم باما و مردم (حتما میدانید که؛مردم در این مدت خیلی کارها کردند- کمک جنگ+کمک به مجموعه اطلاعاتی+ کمک به کنترل اغتشاش+و نقش برآب کردن نقشه‌های شوم دشمن+ بعثت اعلا و... )
🔻مسئولین محترم؛🔻 ✅میدان جنگ با؛ رزمندگان ✅حفظ خیابانها؛ بامردم ✅کنترل قیمتها؛ باشما ✔️تو رو خدا ،رودربایسی نکنید؛ اگر نمی توانید آنهم باما و مردم (حتما میدانید که؛مردم در این مدت خیلی کارها کردند- کمک جنگ+کمک به مجموعه اطلاعاتی+ کمک به کنترل اغتشاش+و نقش برآب کردن نقشه‌های شوم دشمن+ بعثت اعلا و... ) https://eitaa.com/fazaelygah
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷سیستانی ها نوادگان سپهبد سورنا هستند. 😭🇮🇷واقعا سخنان این زن زابلی روحیه آفرین است. ⁉️خیلی دوست دارم بدانم بعد رشادت این زن،مردان مسئول شهرش برای او چه کردند؟
🔹نشست معاون امور شهرستانها #ج رزما خراسان رضوی در جمع ،یگان رزما شهرستان کاشمر و بررسی آخرین وضعیت رزما در شهرستان و چگونگی ثبت نامهای جدید و آموزش های لازم در راستای اهداف جمعیت رزما و قرارگاه مطالبات مردم ورهبری.
⛔️اشتهای بلعیدن ایران توسط ترامپ سه سال دیگر ادامه دارد. مذاکره بر سر داشته های ایران با بیگانه که آنرا برای خودلقمه گرفته است تضیع حقوق ملت است. 👊حمله به دشمن عامل ناامنی نیروهای آمریکایی و منافع صهیونیست ها در منطقه وجهان را ایجادو دستگاههای ناظر بر عملکرد ترامپ و همسوی مردم آن کشور را وادار به تصمیم گیری بروضعیت خودکامگی ترامپ مینماید که خود برگ برنده ای برای ملت جمهوری اسلامی است. ⏳تاخیر در اجرای حمله وماندن در وضعیت نه جنگ ونه صلح یعنی تن دادن غیر مستقیم به خواسته های بی انتهای آمریکا از ملت ایران که قائدشهیدمان، خط لجمن دفاعی (خانواده شهدا،جانبازان و فرهیختگان و آزاداندیشان) حاضر به مذاکر برای داشته های خود با غارتگران نبوده ونیستند چراکه ربطی به متجاوز ندارد. ◀️ دیر نشده دستگاه های ذیربط به مسوولیت های خویش درقبال ملت در پاسداری از میهن اسلامی مداقع بیشتر بنمایند. ✓ماگفتیم کف خیابان باما. ✓مدیریت کلان همسو با منافع ملت درجمهوری اسلامی ایران با سه قوا. ✓دفاع و حمله با نیروهای مسلح جان برکف جمهوری اسلامی ایران. ✓برخورد با گرانفروشی، عدم ثبات قیمت، احتکار،کم فروشی، که عامل ستون سوم نفوذ درایجاد نابسامانی وضعیت اقتصادی گزارشش با ما برخورد متناسب و بازدارنده بامفسدین،با تعزیرات و قوه قضائیه. ...
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷به آقامون بگید همچین فدایی‌هایی داری فرمانده🇮🇷 ⁉️امید دیپلماسی هم با همین انگیزه کار کنند.
بسمه تعالی 🔹سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری که نام گذاری شد بنام بهترین پیامبران هدایت در هر دوران یعنی «روزمعلم» 🔹برهمه‌ی معلمان عزیز کشورم، 🌺🌺مبارک باد. ✅وظیفه دارم، تبریک🌺 و دستبوسی ویژه‌ای داشته باشم، به معلمان ایثارگری، که علی رغم مشکلات وگرفتاریهای روز مره ،ایثارگرانه ما را در «»و «یگان مردمی رزما»همراهی می کنند. معلمان عزیز- پیامبران تربیت و تعلیم 🌹روزتان مبارک- عمرتان پر عزت🌹
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ایشون خلف صالح سردار شهید تنگسیری هستند... سردار دلها علی عظمایی. 🇮🇷ایشون(فرمانده جدید نیرو دریایی سپاه) تمام موجودات آبزی خلیج فارس رو با اسم و کد ملّی میشناسند.😊 بله، خلیج فارس متعلق به بومیان آنست.
💠با چه کسی رفاقت کنیم ؟ 🌷قال َ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و آله‌ و سلم : قَالَتِ الْحَوَارِیُّونَ لِعِیسَى یَا رُوحَ اللَّهِ مَنْ نُجَالِسُ قَالَ: مَنْ یُذَکِّرُکُمُ اللَّهَ رُؤْیَتُهُ وَ یَزِیدُ فِی عِلْمِکُمْ مَنْطِقُهُ وَ یُرَغِّبُکُمْ فِی الْآخِرَةِ عَمَلُه‌. 📕کافی ج ۱ ص ۳۹ 🌷رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم فرمود: حواریون به عیسى علیه السلام گفتند با چه کسی رفاقت کنیم ؟ فرمود: با کسى که‌" 🌷1.دیدنش شما را به یاد خداوند بیندازد 🌷2. سخنش علم شما را زیاد کند 🌷3.و عملش شما را به آخرت مشتاق کند!! سلام صبح و عمرتون بخیر و عافیت و شادی .‌‌‌‌‌‌‌‌┅┅┅┅🍃🇵🇸❤🇮🇷🍃┅┅┅┅┄
✍ مردم مبعوث خواهند شد... یعنی چه⁉️ 💠 شهید مرتضی مطهری: وقتی به کسی رسالتی میدیم، او مستخدم و ابزار شما میشه تا ماموریتی رو انجام بده اما وقتی کسی مبعوث میشه، از درون خودش اون ماموریت رو پیدا میکنه و انگیخته میشه. یک انقلاب روحی و درونی در خودش ایجاد میشه که حرکت ایجاد میکنه. این حرکت و خودانگیختگی از خدا میاد، نه از جامعه انگیختگی یا رسانه انگیختگی ✅ این دقیقا چیزیه که ما از اول جنگ تو ایران میبینیم. مبعوث شدن مردم و یه انقلاب درونی که بیش از 60 روزه مردم رو تو خیابون نگه داشته. 🔻در انقلاب ۵۷ هم مردم مبعوث شدن. از ۱۷ شهریور مردم کفن پوش چهلم به چهلم میلیونی میریختن بیرون تا دی و بهمن که همش بیرون بودن. بازداشتها و شکنجه‌های ساواک وحشتناک بود. حکومت نظامی بود. نه اینترنت بود و نه ماهواره بود که مردم رو بکشونن بیرون ولی مردم خودجوش میریختن بیرون و البته به دستور امام مردم حق نداشتن به پلیس یا کلانتری و اموال عمومی و مکانهای حکومتی تعرض کنن. دستگیر می‌شدن، تیربارون می‌شدن ولی می‌ریختن بیرون، میلیونی و همه شهرها. چون مبعوث بودن و ماموریتشون رو خودشون پیدا کرده بودن، نه اینکه رسانه ها جو بدن. 👈 الانم «مردم مبعوث شدند» و ماموریتشون رو از درون و با فطرتشون پیدا کردن... بخاطر همین شبها نمیتونن تو خونه بشینن، انگار دنبال یه گم کرده‌ای هستن. بله مردم دارن انقلاب میکنن. مردم دارن انقلاب میسازن به وعده ی پیرمرد الهی ایمان داریم که این مردم کار را تمام خواهند کرد۰ ✌🇮🇷..