eitaa logo
‌🇮🇷 جمعیت رزما خراسان 🇮🇷
1.6هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
2.5هزار ویدیو
54 فایل
جمعیت #رزما و #قرارگاه‌مطالبات‌رهبری‌ومردم باتفکر فرهنگی،سیاسی، پیگیری فرامین وسیاستهای امامین انقلاب، مبارزه با فساد اقتصادی و...و تقابل با مدیران ناکارآمد و معرفی نیروهای نخبه ی انقلابی در همه ی عرصه ها نظام ارتباط با دبیر رزما: @Fazelgah
مشاهده در ایتا
دانلود
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷پیام عبرت آموزی امام خمینی ره چهار دهه پیش خطاب به حکام عرب منطقه؛ 🔹ابرقدرت‌ها از شما استفاده می‌کنند آن روزی که دیدند استفاده‌ای از شما حاصل نمی‌شود شما را مانند تفاله دور می‌اندازند.
36.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 جناب آقای پزشکیان عزیز رئیس جمهور محترم 🔻 👈 لطفا روزی چندین بار این کلیپ را مشاهده کنید. 😡 خدا لعنت کنه کسانیکه بساط حذف این مرد بزرگ را مهیا کردند. 🔹اگه این مرد بود،الان ریشه خیلی از مفاسد خشکانده شده بود
‌ 🇮🇷سرلشکر رضایی: آمریکا نمی‌تواند با یک نمایش از منطقه فرار کند 🔹سرلشکر محسن رضایی در گفتگو با شبکه المیادین درباره تحولات اخیر منطقه و تنش با آمریکا تأکید کرد که تهران اجازه نخواهد داد واشنگتن بدون پرداخت هزینه از بحران خارج شود. 🔹رضایی گفت آمریکا در شرایط کنونی با طرح موضوع بازگشایی تنگه هرمز می‌خواهد «یک اقدام نمایشی» انجام دهد و سپس از منطقه خارج شود، اما ایران چنین اجازه‌ای نخواهد داد. 🔹او افزود: «اینجا میدان جنگ است و باید در مواجهه با آمریکایی‌ها به نتیجه نهایی برسیم و دستاوردهای خود را از این جنگ برداشت کنیم.» 🔹رضایی تأکید کرد آمریکا باید خسارت‌هایی را که به ایران وارد شده جبران کند و ایران «حتماً حقوق و خسارت‌های خود را خواهد گرفت».
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🇮🇷 بررسی علل و عوامل گرانی بی ضابطه کالاهای اساسی و راهکارهای کنترل بازار در سازمان بازرسی کل کشورو... ✅جمعیت رزما بعنوان یک جمعیت رزمنده و سربازان جانفدای مردم و ایران و رهبری ،تمام تلاش خود را برای مبارزه با فساد اقتصادی خواهد کرد و بر این مسیر اصرار دارد. ...
‌ ♨️ تذکر تحلیلگر جهان عرب به اماراتِ نه‌چندان عربی و نه‌چندان متحد ایران لیبی نیست و سودان هم نیست... و شما فقط با آتش بازی نمی‌کنید، بلکه موجودیت کوتاه خود را در تاریخ و جغرافیا به خطر می‌اندازید! 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
🇮🇷‌سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا: 🔹‌ارتش متجاوز، تروریست و راهزن آمریکا با نقض آتش بس یک کشتی نفتکش ایرانی و در حال حرکت از آبهای ساحلی ایران در منطقه جاسک به سمت تنگه هرمز و همچنین یک کشتی دیگر در حال ورود به تنگه هرمز را روبروی بندر فجیره امارات مورد هدف قرار دادند و همزمان مناطق غیرنظامی را با همکاری برخی از کشورهای منطقه در سواحل بندر خمیر، سیریک و جزیره قشم مورد تعرض هوایی خود قرار دادند. 🔹‌نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز بلافاصله و در اقدامی متقابل شناورهای نظامی آمریکا در شرق تنگه هرمز و جنوب بندر چابهار را مورد هجوم قرار داده و خسارات قابل توجهی به‌ آنها وارد نمودند. 🔹‌آمریکای جنایتکار و متجاوز و کشورهای حامی آن باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته پرقدرت و بدون کوچکترین تردید به هرگونه تعرض و تجاوز پاسخی کوبیده می دهد. ⁉️امارات را با خاک یکسان کنید
‌ 🔹️ پیشنهاداتی به هیئات عزاداری ♻️ چگونه از فرصت محرم برای مبارزه با شمر زمان بهره ببریم 🔸حمید رسایی: حدود یک ماه و نیم به شروع ماه محرم باقی مانده است و بسیاری از مساجد و هیئت های عزاداری به تدریج برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه مراسمات عزاداری دو ماه محرم و صفر را آغاز کرده اند. 🔸تردیدی نیست که محرم امسال، با همه سال‌های دیگر تفاوت اساسی دارد. ماه محرم ماه یادآوری تسلیم ناپذیری و سازش ناپذیری با یزیدیان است و امام شهید ما نیز به دلیل بیعت نکردن با یزیدیان زمانه به شهادت رسید و این «رفتار عملی»، ناشی از «اتصال فکری و روحی» ایشان به حضرت اباعبدالله(ع) بود. همچنین امام شهید ما در آخرین سخنرانی های پیش از شهادتشان، ملت ایران را ملتی «مبعوث» دانستند که در نبرد با دشمنان کار را تمام خواهند کرد و بی تردید اصلی ترین و مهمترین جلوه این «بعثت»، حضور مستمر و خستگی ناپذیر مردم در خیابان‌ها، از بعد از شهادت امام شهید است. 🔸متاسفانه از زمان شروع جنگ تحمیلی سوم، همواره از سوی برخی عناصر نادان یا خائن تلاش‌هایی شد تا این حضور خیابانی کمرنگ شود و مردم به تدریج به خانه ها برگردند و آتش شعله ورشده ناشی از شهادت امام شهید و نبرد با دشمن آمریکایی-صهیونیستی، آرام آرام خاموش شود تا عده ای راحت تر بتوانند نسخه «سازش» و «تسلیم» در برابر دشمن را در عرصه سیاسی عملیاتی کنند. از این رو حضور خیابانی و پرشور مردم در ماه محرم اهمیت مضاعفی خواهد داشت. 🔸از آنجا که برنامه‌های هیئات مذهبی در ماه محرم عموماً در ساعت اولیه شب برگزار می شود، پیشنهاد می کنم برنامه عزاداری هیئات مذهبی (به خصوص هیئات بزرگ) با «تجمعات خیابانی شبانه مردم» تلفیق شود و مراسمات عزاداری در شب های ماه محرم، از محیط های بسته (همچون مساجد، حسینیه ها و حرم امامزادگان)، به خیابان‌ها و میادین اصلی منتقل شود. همچنین خوب است در روز عاشورا نیز کانون اصلی تجمع همه هیئات در تهران، مقابل خیابان کشوردوست (مقتل امام شهید ما) باشد که همچون امامش شعار «مثلی لا یبایع مثل یزید» سرداد و به دلیل بیعت نکردن با یزیدیان زمانه، به شهادت رسید. 🔸 امسال باید از برخی جذابیت هایی سمعی و بصری که برگزاری هیأت در محیط های بسته دارد (که در جای خود درست و بجاست)، دست بکشیم و به محیط باز خیابان بیاییم؛ و چه بسا این از خودگذشتگی و ایثار، بر برکات معنوی مجلس عزاداری ما نیز بیفزاید. 🔸 امروز مسجد و حسینیه و هیأت ما «خیابان» است. اگر به بهانه برگزاری بهتر هیأت در مسجد و حسینیه و ...، «خیابان» را خالی کنیم و فضا را برای مزدوران آمریکایی و صهیونیستی باز کنیم، آنگاه خدا نکرده در آینده مسجد و حسینیه و هیأتی هم باقی نخواهد ماند: «وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِيَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ يُذْكَرُ فِيهَا اسْمُ اللَّهِ كَثِيرًا وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَویّ عَزِیز؛ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺧﻲ ﺍﺯ ﻣﺮﺩم ﺭﺍ ﺑﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﺑﺮﺧﻲ ﺩﻳﮕﺮ ﺩﻓﻊ ﻧﻤﻰ ﻛﺮﺩ، ﻫﻤﺎﻧﺎ ﺻﻮﻣﻌﻪ ﻫﺎ ﻭ ﻛﻠﻴﺴﺎﻫﺎ ﻭ ﻛﻨﻴﺴﻪ ﻫﺎ ﻭ ﻣﺴﺠﺪﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻧﺎم ﺧﺪﺍ ﺫﻛﺮ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﻭﻳﺮﺍﻥ ﻣﻰ ﺷﺪﻧﺪ؛ ﻭ ﻗﻄﻌﺎً ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ [ﺩﻳﻦ] ﺍﻭ ﺭﺍ ﻳﺎﺭﻱ ﻣﻰ ﺩﻫﻨﺪ ﻳﺎﺭﻱ ﻣﻰ ﺭﺳﺎﻧﺪ؛ ﻣﺴﻠﻤﺎً ﺧﺪﺍ ﻧﻴﺮﻭﻣﻨﺪ ﻭ ﺗﻮﺍﻧﺎﻱ ﺷﻜﺴﺖ ﻧﺎﭘﺬﻳﺮ ﺍﺳﺖ.»(حج: ٤٠) 🔸 بدیهی است سازمان تبلیغات اسلامی (که وظیفه سازماندهی هیئات را برعهده دارد)، شهرداری ها، پلیس راهور و دستگاه‌های امنیتی باید تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم عزاداری باشکوه هیئات در خیابان‌ها و میادین را فراهم نمایند. 🇮🇷 ┏🇮🇷━━━━━━━┓ https://eitaa.com/razmamashhad ┗━━━━━━━━━┛
🟢 ده ضابطه مطالبه‌گری از نگاه رهبر شهید انقلاب 🔻 ده ضابطه کلیدی در سخنرانی های قبل و بعد از جنگ ۱۲ روزه 🔹۱. همیشه احتمال صحت بدهید 🔻بعضی از ایرادها و انتقادهای دانشجویان به مسئولان بر اثر است؛ چرا مثلاً فرض کنید در فلان وقت انجام نگرفت و فلان وقت انجام گرفت؟ اگر در فلان وقت انجام میگرفت، فلان حادثه اتفاق نمی‌افتاد. خب، این درست نیست. آن کسانی که متصدی این کارها هستند به انقلاب دلبستگی‌شان، وابستگی‌شان، عشقشان و آمادگی‌شان کمتر از من و شما نیست؛ نمیشود متهم کرد. حساب دارند و با محاسبه کار میکنند. آنچه که انجام میدهند، اگر شما هم جای آنها بودید، همین کار را انجام میدادید. این احتمال را همیشه در ذهنتان داشته باشید. متهم نکنید افراد را. 🔹۲. تهمت نزنید 🔻من سال گذشته یکی از توصیه‌هایم این بود که انتقاد کنید، نقد اشکال ندارد. منتها نقد کردن با زدن فرق میکند. مراقب باشید وقتی میکنید، کسی را متهم نکنید. 🔹۳. در برخی موارد، حتی سوال را هم مطرح نکنید: 🔻سؤال مطرح بشود اشکال ندارد، سؤال مطرح بشود، ابهام مطرح بشود و فرصت جواب دادن بوجود بیاید. گاهی هست که بعضی از سؤالات را طرف جواب هم نمیتواند بدهد، یعنی ندارد یا امکان جواب دادن نیست نسبت به این قضیه. اینطور موارد . 🔹۴. بن‌بست‌نمایی نکنید 🔻در انتقادها مراقب باشید نشود؛ یعنی جوری انتقاد نکنید که وقتی مردم عادی میشنوند، احساس بن‌بست بکنند. گاهی اوقات اشکالی که بیان میشود، جوری است که وقتی انسان آن را میشنود، احساس میکند واقعاً هیچ راهی وجود ندارد. خب، این غلط است. ۱۴۰۳/۱۲/۲۲ 🔹۵. انتقاد کنید ولی با لحن مناسب 🔻ممکن است کسی در یک قضیه‌ی مربوط به نظامی یا دیپلماسی یا غیره به یک مسئولی اعتراض داشته باشد، ما نمی‌گوییم اعتراض را نگویند. چرا، منتها: اولاً لحنی که برای بیان اعتراض و بیان انتقاد انتخاب میشود لحن قابل قبولی باشد. 🔹۶. بدون کسب اطلاع انتقاد نکنید 🔻 ثانیاً (انتقاد) بعد از تحقیق باشد. بعد از اطلاع‌یابی باشد. گاهی اوقات یک چیزهایی را، من می‌بینم در روزنامه‌ها بعضی جاهای دیگر، می‌بینم بعضی یک حرف‌هایی می‌زنند، اعتراض‌هایی میکنند، ناشی از است، نمیدانند چه کار انجام گرفته یا چه کار باید انجام میگرفته و نشده، مثلاً انجام بگیرد. ناشی از است. اطلاع درست به دست بیاورند و با لحن مناسب نظراتشان را ابراز کنند. 🔹۷. تبیین آری، جنجال نه 🔻 لازم است. رفع مغالطه‌هایی که گاهی انجام می‌گیرد لازم است. اما را به میان کشیدن و درباره‌اش بحث کردن و بر روی مسائل کوچک کردن این مضّر است. اینها با هم فرق دارد. همان ابطال مغالطه‌ای هم که عرض کردیم، با بهترین شکلش باید آن را انجام بدهند که مشکلی برای کشور به وجود نیاید. 🔹۸. بحث‌های جناحی ممنوع 🔻وفاداری به نظام به زبان، در زبان، در اظهار، این چیز لازم و مفیدی است. هم لازم است، هم مفید است؛ که همه سیاست‌های کلی نظام را در همین زمینه‌ی مورد بحث تأیید کنند و حمایت کنند و مورد قبول قرار بدهند. این لازم است اما اینکه یک اختلاف‌نظرهایی وجود دارد بین افراد، اینها را غلیظ کنند که این مال فلان است، این مال فلان جناح است، این حرفش این جوری است، نه، این مضرّ است. این است. 🔹۹. شور انقلابی آری، بی‌صبری نه: 🔻شور و هیجان عمومی مردم لازم است. امروز ملّت ایران یک شور و هیجانی دارد، به خصوص جوانها شور و هیجان دارند، این چیز خیلی خوبی است، این چیز خیلی لازمی است، اما مضرّ است. اینکه بی‌صبری کنند، که آقا چرا نشد، چرا نکردید، چرا اقدام نشد، فلان، این مضرّ است. یعنی بدانیم کدام کار، کار درستی است، کدام کار کار مضرّی است. 🔹۱۰. اتحاد ملی را حفظ کنید 🔻افراد با جهت‌گیری‌های سیاسی گوناگون، با جهت‌گیری‌های سیاسی گاهی متقابل، با وزن مذهبیِ کاملاً متفاوت، در کنار هم ایستادند و این وحدت بزرگ را، این را به وجود آوردند. من حرفم این است: این را حفظ کنید، این را نگه دارند. هر کسی یک وظیفه‌ای دارد در قبال این حالت، این را نگه دارند. این با اختلاف سلیقه‌ی سیاسی منافات ندارد، با اختلاف وزن مذهبی منافات ندارد. این در کنار هم ایستادنِ برای دفاع از یک حقیقت است، دفاع از کشور است، دفاع از نظام است، دفاع از ایران عزیز است. ۱۴۰۴/۰۴/۲۵
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعتراف ترامپ به قدرت نظامی ایران: ایران از نظر نظامی خیلی خوب است 🔹خبرنگار: شما یک ناو هواپیمابر به‌سمت تنگه هرمز فرستادید. واکنشی دارید؟ 🔹ترامپ: نه، هیچ واکنشی ندارم. به نظر می‌رسد ایران دارد خیلی خوب پیش می‌رود، از نظر نظامی هم خیلی خوب. خواهیم دید در نهایت می‌توانند به آنجا برسند یا نه.
🔹 جریمه دیرکرد تسهیلات زیر ۷۰۰ میلیون بخشیده شد 🔹بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر بخشودگی وجه التزام تاخیر تادیه دین تسهیلات گیرندگان خرد تا سقف ۷ میلیارد ریال از تاریخ ۹ اسفندماه ۱۴۰۴ تا ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ با همراهی شبکه بانکی در تمام کشور اجرایی شد.
🔻ازاین تیترها این روزها زیاد می بینیم-تهدید،عملیات روانی ترساندن مردم و مسئولین و...🔻 ⁉️ترامپ : به این نتیجه رسیدیم که مـذاکره با ایـران بی فایداست ✔️با این اوضاع اتمام آتش بس یقینا نزدیک است ⭕️منابع عبری: درگیری بین ایالات متحده و ایران ظرف 72 ساعت آینده آغاز میشود. 🔹🇮🇷اما هم ما و هم دشمنانمان بدانند دیگر ایران ابرقدرت شده و این دست و پا زدنها و شاید جنگ چند روزه و حتی تخریب بعضی امکانات ما نه تنها موجب شکست ما نخواهد بود،اتفاقا با عکس العملی که ایران نشان خواهد داد ،ابرقدرتی ما را بیشتر تثبیت خواهد کرد. و ان شاءالله سیلی اینبار ما ،هم کشورهای منطقه را ادب و هم آمریکا و اسرائیل را مأیوس و هم سبب متنبه شدن اروپا شده وهم کشورهایی که بلاتکلیف ولی مایل به ارتباط با ما هستند راغبترخواهد کرد. اگر درگیری از سر گرفته شود به لطف خدا و توجه حضرت ولیعصر(عج)ما پیروز میدانیم. 🇮🇷ایران مقتدر تر خواهد ماند 🇮🇷تنگه هرمز، منبع درآمدی سرشار برایمان خواهد ماند 🇮🇷و مردم ما منتفع خواهند شد 🇮🇷جبهه مقاومت سرباند خواهد شد 🔹البته بشرط؛ ✔️توجه به مدیریت عاقلانه وانقلابی و توجه بیشتر به خادمیت مردم و بخصوص، «مبارزه با فساد اقتصادی» در پسا جنگ،که ضرورت اعتماد مردمی خواهد بود. ...
🔹واشنگتن تمام توانش را به کار گرفت تا به بهانه امنیت تنگه هرمز، دنیا را علیه ایران بشوراند، اما نه اروپایی‌ها همراه شدند نه قدرت‌های شرق آسیا،وحتی بعضی کشورهای عربی هم در حال جدا شدن از آمریکا هستند. 🔹با ریاست چین بر شورای امنیت و حمایت روسیه، رویای آمریکا برای گرفتن مجوز حمله نظامی به یک سراب تبدیل شده است.