eitaa logo
@ج_رزما_آذربایجان_شرقی
367 دنبال‌کننده
302 عکس
147 ویدیو
15 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم و بِهِ نستعین قالَ امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام : . ...الا و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ... جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی 🆔️@J.RAZMAA 
مشاهده در ایتا
دانلود
♻️بیانیه شماره ۱/۴۰۵  کمیته عالی سیاسی راهبردی @ج_رزما 🔻ادامه متن بیانیه🔻
بسمه تعالی. ✍️گفته بودیم که تیم دستگاه دیپلماسی ما متاسفانه مرعوبانه و با نگاهی منفعلانه پیش میرود و دستگاه محاسبات اش را بعد از جنگ رمضان به روز نکرده و نگاه قدرت جدید ایران را نادیده میگیرد و بدنبال دست بوسی و پایان جنگ به هر قیمتی است. 🔷️ارسال نامه های ۱۴ بندی و...و مذاکره سر خود و بدون اجازه رهبری جدید و تصمیم گیری در خصوص پایان جنگ و...درحیطه اختیارات رهبری نظام است و نه وزارت خارجه. اعلام شروط جدید اعلام شده در روزهای اخیر  مبنی بر اینکه : ●شروط توقف دائمی جنگ ●رفع محاصره دریایی ●رفع تحریم های غیرقانونی علیه ایران ●"موجب تردد عادی و بازشدن تنگه هرمز " خواهد شد. 🔷️باید از آقای عراقچی پرسید که تو در چه جایگاهی هستی که به پیام و دستور قائد امت جسارت میکنی و برای خود فتوی و برای مردم نسخه می پیچی؟ 🔷️مردم گفته بودند که شما با تصمیمات خائنانه تان به ادامه مذاکره  باعامل شهادت رهبر عزیزمان شدید و قصد دارید ایران را در دامن آمریکا بیاندازید. 🔷️یا پزشکیان ایشان را تعیین تکلیف کنند و یا مردم در خیابانها آنها را تعیین تکلیف خواهند کرد. 🔷️البته مردم مدتهاست که دست رد به سینه  این جماعت دلداده به غرب زده اند ، اما این جماعت دریده فکر، از رو نمی روند و بدنبال پیاده کردن پروژه خیانت خود هستند. 🔷️به فرموده رهبر عزیز ایران اسلامی : با  فریادهای مردم در خیابان، دیری نخواهد پایید که طومار این  وابستگان به غرب در هم پیچیده شود. مردم خوب ایران، برای آن روز آماده باشید‌ و بدانید: ●) تنگه هرمز محدوده آبهای  سرزمینی ماست و از جنگ رمضان به اینسو بدلایل امنیتی و... مصمم شدیم آن را کنترل کنیم. ●)تردد هرگونه کشتی جنگی آمریکایی و اروپایی و انجام هرگونه مانور نظامی و ...ممنوع است. ●) تردد در تنگه با کنترل ایرانست  و کسی نمی تواند آن را  به ازای رفع محاصره دریایی  و موارد دیگر مبادله کند . ●)هرگونه حمله به اتحاد ایجاد شده میان محور مقاومت ،حمله به ایران و عمق استراتژیک ایران است وباان مقابله مقتدرانه  خواهد شد. ●)خروج آمریکا فصل جدید امنیت وصلح پایدار و منطقه ای را در خلیج فارس و غرب آسیا رقم خواهد زد و نیازی به حضور استعمارگران نیست.(سازوکار آن بعدا می اید) تبصره ا ) دراشاره به قطعنامه های شورای امنیت و ... که در بیانیه آمده باید گفت که بعد از ۱۰سال اعتمادسازی( مندرج در برجام )و عدم انجام تعهدات  اروپا و خروج آمریکا، این موارد عملا از دستور کار باید خارج شده باشد و درج آن توسط واخا   یک خبط فاحش است . تبصره ۲) قطعنامه های مندرج در شورای حکام در قبل از توافق برجام رسما ایران را دربحث فناوری صلح امیزهسته ای مشروعیت عمل داد ،ضمن آنکه ایران در بند (د)پاسخ مناسب را اعلام ، ولذا این بند نیز لزومی ندارد * یادآوری مهم) به مقامات وقوای  اجرایی و... گوشزد میشود که براساس و استناد قانون اساسی جمهوری اسلامی ، شروع و پایان جنگ و اموری اینگونه از اختیارات رهبری عزیز است و آقایان که با حدود اختیارات مشخصه در نشست ها شرکت میکنند ،دقت داشته باشند که رهبر انقلاب هرگونه  مذاکره را منع و آقایان را از پیگیری آن برحذرداشتند، لذا طرح های ۱۴ ماده ای و امثالهم سلیقه برخی مقامات خاص است و مردم در میدان آن را هوا خواهند کرد،پس تلاش بیهوده نکنید و مردم را بی خود به زحمت نیندازید و درکار رهبری مداخله نکنید. *  یادآوری دوم) ایران مقتدر و سربلند بعد از جنگ رمضان به اعتراف دنیا ،به یک قدرت جهانی تبدیل شد که پوزه آمریکا و اسرائیل را به خاک مالید و انها را واداربه تسلیم کرد ،لذا دوستان اجرایی در هر رده ای توجه کنند که دستگاه محاسباتی اشان را به روز کنند و از انفعال به ابتکار و اتکال عروج کنند وگرنه ..... * یادآوری سوم ) دشمن نشان داد که ذات خبیث دارد و اصلا قابل اعتماد نیست .دیدید که هیچکدام از پیش شرط ها را عملی نکرد. و با تصمیمات عجولانه تیم ما را دچار اختلاف کرد.لذا اگر امتیازی هم باید گرفته شود ،با اقتدار بگیرید و لزومی به مذاکره هم نیست. موشک های ما معادلات را رقم میزنند. در پایان از برادران و خواهران درصحنه  و میدان و کلیه امت انقلابی درخواست میکنم با تداوم روند و حرکت خود تا تحقق فریاد های رهبر جدید و خونخواهی امام شهید و شهدای مظلوم میناب و دانشمندان و فرماندهان و... متحد و منسجم ، تا پیروزی نهایی پیش بروند که پیروزی نزدیک است. رهبر شهید ما ،راه پیروزی و رسیدن به قله ها را به ما آموخته است . کمیته سیاسی جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA     @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
♻️بیانیه شماره ۲/۴۰۵  کمیته عالی سیاسی راهبردی @ج_رزما 🔻ادامه متن بیانیه🔻
ح ) تحریم های ظالمانه غیر قانونی و نامشروع است و باید ترامپ و کنگره آمریکا آن را لغو  وپولهای بلوک شده ایران را بِاِضافه خسارات حاصله کاملا مسترد و اِعمال نظارت فدرال رزرو را لغو و ایران را از چرخه تروریسم ادعائی خارج و غرامت حاصله را بپردازند و اگر اقدام نکنند، خود راسا آن غرامات را  از آمریکا و...خواهیم گرفت، بعون الله تعالی «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ کمیته سیاسی جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA   @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
بسم الله الرحمن الرحیم من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه  فمنهم من قضی نخبه و منهم من ینتظر  وما بدلوا تبدیلا. شرحی بر بیانیه ۱۰ ماده ای مذاکرات با دشمن ===================== جنگ ، جنگ است و عزت و شرف ما در گرو این مبارزات است : امام خمینی (ره) ✍برادران و خواهران گرامی، هموطنان دلسوز ایران سربلند. همگان استحضار دارید که بعد از جنگ رمضان که با حمله به ایران عزیز و بیت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب شکل گرفت و منجر به شهادت سید شهدای انقلاب اسلامی و شهادت عده ای از مردم مظلوم ما  شد، جمهوری اسلامی بلائی برسر دشمن آورد که لازمست دستگاه محاسبات خود را نسبت به ایران مقتدر به روز کند و سپس مجددا تصمیم بگیرد که با ایران مجددا جنگ و برخوردی داشته باشد یا خیر. درواقع کاری با دشمن کردیم که هیمنه آمریکا و نوچه هایش فرو ریخته ، نابود شد و ترامپ نابخرد بدنبال راه فرار از این  جنگ  است . من فعلا به فشارهایی که دشمن را به استیصال انداخت نمی پردازم بلکه بیشتر می خواهم‌ از زمانی که امریکا پایگاههایش نابود شده و باموضع مقتدرانه قدرت جدید جهانی (یعنی ایران) بدنبال آتش بس رفت و با ترفندهایی به ایران التماس آتش بس کرد و حوادث پس از آن و خاصه محتوای  بیانیه ۱۰ ماده ای (فارغ از تنوع نظرات و سلیقه ها و استنتاج خروجی آن)  و خصوصا وزن افراد تهیه کننده متن و اشراف و افکار شکل دهنده بیانیه بپردازم. 🔷️مقدمتا باید بگویم که اگر  متن را جلوی یک کارشناس  ساده سیاسی هم که  بگذارید،  ومختصر اطلاعاتی از راهبرد و سیاست خارجی جمهوری اسلامی داشته باشد،  به این بیانیه نقدهای سنگینی وارد خواهد کرد . حقیر درادامه قصد دارم در چند بند، اشکالات اساسی به بیانیه را جهت اعلام نظر خود و کمیته عالی سیاسی راهبردی @جمعیت_رزما ارائه نمایم : ⭕اولا که متن عجولانه و غیر جامع نگاشته شده ثانیا با راهبرد امام و رهبرشهید همگون نیست ثالثا با دقت و نگاه مقتدرانه نوشته نشده است چهارماً برخی بندها بعضا قابل تحقق نیست. پنجم آنکه با نگاه جدید ایران همسویی ندارد. ششم آنکه مکانیزم اجرا و شروط مقدماتی مطروحه (ضمانت اجرایی آن) انجام نشد. و سرانجام آنکه یک ایده آرمانی بود که هرچند برحقوق ذاتی ایران تاکید میکرد، اما به اندازه کافی شفاف نبود  و لذا آمریکا میتوانست از گسل های موجود در آن سو استفاده کند. ⭕دقت کنید! دستگاه محاسباتی ایران مقتدر و برداشت دنیا از پاسخ ما، این را اثبات کرد که ایران، پیروز میدان بوده و لذا درج متن عدم تکرار تجاوز ، توسط هرکسی ارائه شده، بخاطر آن بوده که درمحاسباتش ایران جدید را لحاظ نکرده و با تفکر قبلی پیش میرود و مذاکره میکند و حرف میزند و... لذا  دشمن علیرغم اینکه  امکان جنگ و تجاوز تمام عیار و همه جانبه علیه ما را ندارد ، اما این دشمن با اشراف و آگاهی از دستگاه دیپلماسی ما ،میگوید؛  که اگر من جنگ کم شدت (LESS MILITANT ) را با ایران داشته باشم، ایران هم یا میل به مذاکره میکند ،یا صبوری کرده و یا محدود پاسخ میدهد... ⭕پس دشمن آموخته که تجاوز عمده نکند ، بنابراین درج بحث " عدم تکرار تجاوز " بحثی  محال است و لذا پاسخ قاطعانه را  می طلبد پس تدوین  بیانیه ما از موضع قدرت ، "اقدامی بازدارنده "خواهد بود ،نه پاسخ منفعلانه . ۱)براساس نگاه راهبردی امام فقید و امام شهید ؛ راهبرد جمهوری اسلامی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی مشخص و شفاف است و آن را به صراحت به مردم گفته اند: ابتدا آقایان پاسخ دهند که با کشور متخاصمی که رهبر حکیم جهان اسلام را شهید و پدر امت را از این مردم گرفته اند، چه تنبیهی باید در نظر گرفت ؟ وچرا این امر مهم در بیانیه لحاظ نشده است ؟ ⭕اما مواضع امامین انقلاب : الف) رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود وکشور مستقل فلسطین (با خروج غاصبان صهیونیست ) هویت و رسمیت  کامل یابد. انتخابات درآنجا فصل الخطابست ب ) آمریکا آغاز گر جنگ در منطقه و تجاوز به  ایران بزرگ بوده و باید رسما اعلام کند که به ایران حمله کرده و خسارات زیادی به ایران زده وافراد بسیاری را در سه جنگ تحمیلی به شهادت رسانیده لذا هم در مجامع جهانی محکوم و خسارات وارده را پرداخت نماید. ج) امریکا باید پایگاههایش در منطقه را جمع کند.این مهم شامل قفقاز و اقلیم هم میشود. عراق آزاد ویکپارچه، رویکرد قطعی  ایران است. د ) غنی سازی صلح آمیز، براساس قوانین بین الملل حق ایران بوده و جایی برای مذاکره وجود ندارد. در نهایت امر اگر به برجام و اعتمادسازی ایران توجه نشود، ما از NPT خارج میشویم.
هدایت شده از حزب‌الله
10.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻بانوان محترمه ی دغدغه مند و دلسوز به وطن، خوب جایی سخنگوی پر حاشیه ی دولت پزشکیان، خانم مهاجرانی را گیر انداختن ، جواب مردم رو بدهید 💥❌ مملکت رو ول کردید به امان خدا ❌اینا مردم اند نه اونایی که شما مدام میگفتید سربااااااز نظاااااااام (اشاره به خائن مملکت محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دولت حسن روحانی که 8 سال مملکت و ملت ایران را اسیر برجامی کرد که هیچ دستاوردی جز خسارت نداشت.❗️ @jehad_hezbollah🇮🇷🌷🏴
- هر قدمی که امروز برداریم، تثبیت حاکمیت ولایت الهی است و به تعبیر روایات دو هزار هزار برابر از خیرات دیگر اثرگذارتر است. بخصوص که دشمن قصد براندازی مطلق دارد و هر کمکی در اینجا بی‌اندازه از نظر الهی ارزشمند است. •آیـتﷲعابدینی• - [ @Razmaazar | رزمـــــــا ]
هدایت شده از حزب‌الله
36.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انقلابی مطالبه گر باید باشد شکاف بین انقلابیون ممنوع سخنان حجت الاسلام والمسلمین روح الله بجانی مسئول شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب در پاسخ به برخی شبهات و القائات در خصوص تخریب مطالبه گران انتقام خون امام پاسخ به القای شکاف دو قطبی مطالبه گر و اطاعت گر در جامعه انقلابی 🇮🇷 به حزب‌ الله بپیوندید: @jehad_hezbollah
بسم الله القاصم الجبارین 💢باز آرائی فرایند پنج رکنِ رکینِ نظامِ ج.ا.ایران که باعث پیروزی در جنگِ تحمیلیِ سوّم شدند: 🔻ادامه تحلیل روز🔻
⭕آمریکا از آغاز جنگ تحمیلیِ سوّم تا کنون ۳ مرحله طرح‌های عملیاتی خود را بازنگری کرده است.در طرح حمله‌ی اوّلیه در پوششِ پشتیبانیِ سنگینِ هوایی و پُرشدَّتِ موشکی، قرار بر تهاجمِ زمینیِ محدود برای سرقتِ اورانیومِ غنی شده بود. بدین شکل، همزمان با عملیات دستبرد و "بِکاو و بُکُش: توسط نیروهای عملیات ویژه‌ی Deta Force، آتشِ سنگینِ هوایی و پُرشدَّتِ موشکی در اقصی نقاط کشور اجرا شود تا فرصتِ طلایی برای اجرای عملیاتِ هلی بُرن و دستبرد برای دشمن فراهم شود. ⭕طرح‌ریزی چنین عملیات‌هایی توسطِ دشمن مصداق عینیِ "خطای محاسباتی" است چون غافل از اینکه حتی اگر عملیاتِ هلی بُرن در دشت مهیار خنثی نمی‌شد، به‌علتِ اجرای عملیّاتِ "پدافند در سطح و عمق که بصورت موزائیکی و لایه به لایه" در رینگ امنیتیِ مراکزِ هسته‌ای و حساس توسط نیروهای مسلّح ج.ا.ایران ایجاد شده است، امکانِ اجرای هرگونه عملیاتِ دستبرد و سرقت را منتفی نموده است. ⭕عملیاتِ "ضدِّهلی بُرن" گروهِ پدافندِ عاملِ نیروی زمینیِ ارتش ج.ا.ایران با همکاری سپاه، فراجا و اداره‌ اطلاعاتِ اصفهان، یک شاهکارِ عملیاتی همانند تهاجمِ نیروی هوایی ارتش ج.ا.ایران در عملیاتِ کمان ۹۹ و اچ ۳ است که باید در دانشگاه‌های نظامی بازشناسی و بازخوانی شود. این عملیات تاکتیکی دارای نتیجه‌ی استراتژیک بود، به‌طوری‌که طرحِ عملیّاتیِ تهاجمِ زمینیِ ارتشِ آمریکا را خنثی نمود و بلافاصله پس از ناکامی، ترامپ اعلام نمود این عملیات برای نجاتِ خلبانِ مفقود شده‌ی آمریکایی در چهارمحال و بختیاری انجام شده است، در حالی که از نظر بُعدِ مسافت و شکلِ عملیات هیچ ارتباط و سِنخیَّتی بینِ این دو عملیات وجود نداشت، به همین دلیل ترامپ تلاش کرد در پوششِ جنگ روایت‌ها، ناکامی و شکست در عملیات سرقتِ اورانیوم را به عملیاتِ جستجو برای یافتنِ خلبانِ مفقود شده تقلیل دهد. ⭕اوّلین درس آموخته‌ی عملیات پدافندیِ ضدِّ هلی بُرن این است که: می‌شود با عملیات های کوچک و تاکتیکی به نتایج راهبردی و پیروزی استراتژیک رسید. ارتش آمریکا طی جنگِ تحمیلیِ سوّم، دستاوردهای تاکتیکی خوبی داشت اما هیچگاه نتوانست آن‌را به پیروزیِ راهبردی تبدیل کند. بر خلاف آن عملیات‌های تاکتیکیِ نیروهای مسلح ج.ا.ایران از جمله عملیات ضدِّهلی بُرن و پدافندِ عاملِ نیروی‌های زمینی ارتش ج.ا.ایران است که باعث به زانو درآوردنِ دشمن و اجبار وی به عقب‌نشینی و نهایتا تغییرِ طرح عملیاتی شد. عملیات ضدِّ هلی بُرد باعث شد آمریکا طرح عملیاتی خود را از تهاجم زمینی به محاصره‌ی دریایی تغییر دهد. ⭕با تلاشِ جهادیِ نیروهای دریایی ج.ا.ایران خوشبختانه طرح محاصره‌ی دریایی هم شکست خورد، بخصوص با دفاع جانانه‌ی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه‌ی هرمز که محصولِ دکترینِ دریامحورِ شهید تنگسیری، معمارِ رژیمِ امنیتیِ تنگه‌ی هرمز است. ⭕ عملیّاتِ "پروژه‌ی آزادی" ارتشِ آمریکا هم نقش برآب شد و ترامپ رسما اعلام کرد فعلا عملیات پروژه‌ی آزادی را به تعویق انداخته است، در حالی که عملیّاتِ انجام شد اما با هنرنماییِ نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکست خورد. پس یک‌بار نیروهایی زمینی ارتش و سپاه و فراجا و نیروهای بسیج عشایرِ ج.ا.ایران عملیات تهاجمِ زمینیِ دشمن را با یک عملیات تاکتیکی شکست داده و یک‌بار هم نیروی دریایی سپاه پاسداران، عملیات پروژه‌ی آزادیِ آمریکا را شکست داده است. ⭕از روز اوّلِ جنگ تاکنون نیروی پیشران و مقتدر هوافضای سپاه که محوریَّتِ جنگ را به‌عهده داشته است همواره برتریِ میدانی و نظامیِ ج.ا.ایران را در مقابل ارتش‌های تا بُن‌دندان مسلّحِ آمریکا و رژیم صهیونیستی که ادعای ابرقدرتیِ جهان را از حیث بودجه‌ی دفاعی، عِدِّه و عُدِّه دارند، حفظ نموده و هم اکنون موشک‌های خود را بر روی اهداف جدید قفل نموده و آماده‌ی اجرای شلیک هستند. ⭕نیروی هوایی ارتش ج.ا.ایران با پرنده‌های کُهنه و بظاهر از رده خارج که هیچ خلبانی در جهان توان و جرأت پرواز با آنها را ندارد، حماسه آفریدند و با بمباران مقرِّ گروه‌های معاند تروریستی در اقلیمِ کُردستانِ عراق و همچنین پایگاه‌های آمریکا در کشورهای خلیج‌فارس و بخصوص با اجرای عملیات "ضددسترسی هوایی"، به تمام خلبانان دنیا درس دادند که صِرفِ برتریِ سلاح و تجهیزات الزاما موجبِ پیروزی نمی‌شود، بلکه "اراده‌ی قوی، با روحیه‌ی استشهادی پیروزی ساز است. ⭕"عملیاتِ هواییِ خلبانانِ نیروی هوایی ارتش ج.ا.ایران در جنگ تحمیلیِ سوّم تداعی کننده‌ی عملیات کمان ۹۹ و اچ ۳ در جنگ اول تحمیلی ۸ ساله است.
⭕امامِ اُمّت حفظه‌الله که ترسیم کننده‌ی نقشه‌ی راه، هدایت کننده‌ی تمامِ ارکانِ نظام و مردم، هماهنگ‌ کننده و پیوند دهنده‌ی مردم و دولت و نیروهای مسلح بودند و هرجایی که کوچکترین اختلافِ تاکتیکی ایجاد می‌شد با رهنمودهای مبارکِ معظم لَه، وحدتِ سیاسی و انسجامِ ملی با انسجام اجتماعی گره می‌خورد و نهایتا "منظومه‌ی امنیتِ ملّی" با رعایت خطوط قرمز، زمینه‌ی هرگونه اختلاف و دوقطبی را خنثی فرمودند. ⭕"پنج رکن رکین نظام مقدس ج.ا.ایران که در قالب منظومه امنیت ملی باعث پیروزی جبهه اسلام در مقابل جبه کفر شدند" عبارتند از: 1️⃣_ امامِ اُمّت 2️⃣_ اُمّتِ امام(مردم مبعوث) 3️⃣_ نیروهای مسلّح 4️⃣_ دولت 5️⃣_ رسانه‌ی ملّی پیوندِ استراتژیک بینِ این ارکانِ پنج‌گانه‌، تحت هدایت و راهنماییِ امامِ اُمّت، بیانگرِ "حُکمرانیِ اسلامی و تخت بودن سطحِ قدرت و ساختاری بودنِ سطحِ اختیارات و مسئولیت" در نظام مقدس ج.ا.ایران است. برخلاف تبلیغات دشمن که قدرت در ایران عمودی و در انحصارِ گروهی خاصّ است. جنگ تحمیلیِ سوّم ثابت کرد "قدرت در آمریکا عمودی و در انحصار شخصِ رئیس جمهورِ فاسد و قمارباز (ترامپ) است" و به همین دلیل علی‌رغمِ مخالفتِ سایرِ ارکانِ آمریکا با تداومِ جنگ، امّا شخصِ ترامپ حاضر به خاتمه‌ی جنگ نیست.در حالی که در ایران، قدرت تابعِ فرد نیست بلکه تابعِ ساختار و سيستم است. ⭕در آخر عرایض، هنوز نیروی قدسِ سپاه واردِ عمل نشده و انگشت روی ماشه آماده است تا با فرمانِ  امام خامنه‌ای به  عملیات ۷ اُکتُبرِ ایرانی یا طوفان الاقصای ایرانی را اجرا کند. البته به غیر از نیروی قدس هنوز از ظرفیت بخش اعظمِ نیروهای مسلح ج.ا.ایران مانند نیروهای زمینی سپاه و ارتش برای فلج‌سازیِ استراتژیک و اعلام شگفتانه‌های عملیّاتیِ جدید رونمایی نشده است و به‌عنوان نیروی احتیاط، آماده‌ی باز کردنِ دَرهای جهنّم و آتش‌ِ خشم مقدس علیه دشمن صهیونی هستند. «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA       @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵
18.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقسیم بندی غلط مطالبه گری و ولایت پذیری سخنان حجت الاسلام والمسلمین روح الله بجانی مسئول شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب در پاسخ به برخی شبهات و القائات در خصوص ایجاد دوقطبی مطالبه گری و ولایت پذیری پاسخ به القای شکاف دو قطبی مطالبه گر و اطاعت پذیر در جامعه انقلابی 🇮🇷 به رزما آذربایجان شرقی بپیوندید: [ @Razmaazar | رزمـــــــا ]