🔰خروج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل؛ نه به آتشبس
💥جمعی از نخبگان و اساتید حوزه ودانشگاه بیانیهی مهمی نسبت به ادامه جنگ پس از شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی و جلوگیری از آتشبس صادر کردند.
🔸خروج آمریکا از منطقه،نابودی اسرائیل و عدم آتشبس مهم ترین خواسته امضا کنندگان این بیانیه است.
▪️متن بیانیه و اسامی کامل امضا کنندگان در عکس
برخی از امضا کنندگان بیانیه:
▫️حجج اسلام
محمد حاج ابوالقاسم،محمد عالمزاده نوری، سید محمدمحسن دعایی، علی امینینژاد، مهدی نخاولی، محسن قنبریان، محمدرضا فلاح شیروانی،علی فرحانی، حمید سبحانی صدر، محمد نهاوندیفر، محمد الهی خراسانی، محمد مهدی طباخیان، سید علی موسوی، مجتبی عرب و ...
▫️آقایان
روحالله رشیدی، روح الله ایزدخواه، میثم ظهوریان، محمدهادی همایون، علیاکبر ابوالحسنی، سجاد مهدیزاده، روحالله ابوجعفری، مسعود براتی و . . .
▫️بانوان
سارا طالبی، رقیه فاضل، زهرا ابوالحسنی، فاطمه صدر، ندا کریمیان، مریم برادران حقیر، فاطمه سادات حاجی وثوق و . . .
▫️لیست در حال تکمیل است ...
▪️جهت امضای بیانیه به https://survey.porsline.ir/s/Q95ooTgO مراجعه نمایید.
💠 تشکل طلبگی ربیون
🌐 @rebbiion
تشکل طلبگی ربیون
#روزنامه
▪️انتشار بیانیه «خروج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل؛ نه به آتش بس» با عنوان «لزوم انتقام تا رساندن دشمنان به نقطهٔ بی بازگشت»
▫️ شنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۴
#پویش_خون_بها
#خونت_را_نمیفروشیم
#نه_به_سازش
#نه_به_آتش_بس
💠 تشکل طلبگی ربیون
🌐 @rebbiion
▫️سید عزتالله ضرغامی:
«ما که نفهمیدیم چی شد؟
ولی نه نیروهای مسلح، آتش به اختیار عمل کردند و نه جنگ منطقهای که امام شهید گفتند، قابل تفسیر و تاویل است.
قاتلان ملت و حامیان آنان را هم
مجبور به عذر خواهی می کنیم.»
#نبرد_با_آمریکا
#پویش_خون_بها
#خونت_را_نمیفروشیم
#نه_به_سازش
#نه_به_آتش_بس
💠 تشکل طلبگی ربیون
🌐 @rebbiion