حس سبک بالی میکنم...
واهه...
حالا وقتشه بشینم و سعی کنم تقدیمی رو بدم-
(اگه یادتون باشه صگ سال پیش من تقدیمی گذاشته بودم، باید اونو تموم کنم)
★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
حس سبک بالی میکنم... واهه... حالا وقتشه بشینم و سعی کنم تقدیمی رو بدم- (اگه یادتون باشه صگ سال پیش م
آیری، ملودی، میوری، مدس و شرلی....
لیا و ماریا خانم ^^
اینا موندن
مال ویکارا، رویانا و کت نپ رو هم دادم