eitaa logo
🔘رِسانـه دَمِشـق🔘
1.8هزار دنبال‌کننده
17.2هزار عکس
3.3هزار ویدیو
18 فایل
(فی بلادالسوریه)معتبرترین کانال خبری از سوریه #مدافعان_حرم با مدیریت رزمندگان سـوریه🇸🇾 ارتباط با مدیر: @Dameeshgh_dameshgh ادمین تبلیغ و تبادل: @zeynabiye_dameshgh کانال تلگرام: https://t.me/resanedameshgh
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷سردار سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: در زمینه ساخت موتور پهپاد به خودکفایی رسیده ایم.
سید حسن نصرالله: صهیونیست‌ها می‌خواستند حماس را نابود کنند الان با آن مذاکره می‌کنند.
عکس رهبر انقلاب در دستان تک تیرانداز حزب الله لبنان❤️
☑️سیدحسن نصرالله: بایدن با یک خودکار و یک دستور می تواند جنگ را متوقف کند/ ارسال کمک‌های هوایی آمریکا یک حماقت است سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در محفل قرآنی ماه مبارک رمضان: 🚨کمک های هوایی آمریکایی ها خیلی عجیب است ⁉چه کسی باور می کند بایدن به دنبال کمک به مردم غزه است 👈آمریکایی ها فکر می کنند با این کارها می توانند نظر افکار عمومی را برگردانند
🔻شرط پوتین برای مذاکرات صلح با اوکراین 🔹«ما به‌دنبال گفت‌وگوهای هدفمندی هستیم که ضمانت امنیتی برای روسیه ارائه دهد و اطمینان داده شود که این مذاکرات وقفه‌ای برای تسلیح مجدد کی‌یف نخواهد بود». این‌ها شروط پوتین برای ازسرگیریِ مذاکرات صلح با اوکراین است. 🔹پوتین در مصاحبه‌ با خبرنگار روس ضمن ابراز آمادگی برای مذاکره با اوکراین گفت: این مذاکرات باید براساس واقعیت و نه خواستهٔ برخی افراد پس‌از استفاده از داروهای روان‌گردان باشد. مذاکره در وضع حاضر تنها به‌خاطر تمام‌شدن مهمات اوکراین مسخره است.
سید : این روزها دعا می کنیم که خداوند برای مردم غزه فرجی قرار دهد
سید : خداوند متعال بندگانش را ترک نمی کند.. خداوند برای بندگان مومن و صابرش راه خروجی قرار خواهد داد.. خداوند متعال کسی ست که این درها را باز می کند(پایان جنگ) وظیفه ما این است تا آن زمان از موضع پیروزی صبر کنیم از کسانی که از فلسطین حمایت می کنند متشکریم.. از کسانی که در آمریکا و سایر کشورها تظاهرات می کنند سپاسگزارم بایدن از هیچ چیز نمی ترسد جز شکست در انتخابات.. اگر این فشار در آمریکا بر او ادامه داشته باشد اثرگذار خواهد داشت.. مواضع کشورهای جنوب آمریکا مثل کوبا ، ونزوئلا و برزیل نیز موثر است
حاج قاسم هر سال ایام ماه مبارک رمضان فرزندان شهید و خانواده ها شهدا رو دعوت میکرد،بیت الزهرا افطاری میداد،میامد صندلی پایین مینشست سخنرانی میکرد، چه صحبتای عمیق و قشنگی، سری اخر،وسط صحبتاش به سردار حسنی گفت دوربین هاش خاموش و جمع کنه، کلا با فیلمبرداری مشکل داشت،خوشش نمیامد، خودش هم پذیرایی میکرد، سفره میچید. کنار بچه ها مینشست،یه جمع باصفا و صمیمی بود،بعد افطاری میریختن سر حاجی گم میشد لابلای بچه ها. به پسرش و یک محافظش که همراهش بود، هم اخم کرده بود ،کاری به بچه های ‌شهید نداشته باشند و بگذارند راحت باشند. 📚راوی فرزند شهید شیخ شعاعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج قاسم سلیمانی: والله، اُشهد‌بالله! سرآمد همه‌ی این روحانیت و این علما از مراجع ایران و مراجع غیرایران، این مرد بزرگِ تاریخی است، یعنی آیت الله العظمی خامنه‌ای.
🚨هشدار روسیه به آمریکا: اوکراین اقتصاد شما را نابود می‌کند 🔹سفیر روسیه در آمریکا: ایده یک شبه پیروزی بر فدراسیون روسیه، تلاش برای حفظ نظم جهانی، بر اساس قوانینی که فقط کشورهای غربی از آن سود می‌برند، به هدفی وسواس گونه برای روس‌هراسان تبدیل شده است. 🔹سفیر مسکو هشدار داد که درخواست کاخ سفید برای بودجه جدید (برای کمک به اوکراین) اقدامی سازنده نیست بلکه هم برای کل جهان و هم اقتصاد آمریکا ویرانگر است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🎥نقش عماد مغنیه در شکل‌گیری مقاومت عراق و یمن علی عبدی - کارشناس مسائل فلسطین: 🔻شهید عماد مغنیه در شکل‌گیری مقاومت عراق، کمک زیادی به حاج قاسم سلیمانی کرد، آن چیزی که امروز به نام حشدالشعبی می‌شناسیم. 🔻او توسعه مقاومت به یمن را هم پیش‌بینی کرده بود و نقش مهمی هم در تقویت جبهه مقاومت در غزه داشت و بدون اینکه اسرائیل متوجه شود، از تونل‌های حماس بازدید کرده بود.
{01:20} دُنیا‌جاۍ‌مـوندن‌نیس! اگه‌باور‌کنی‌دنیا‌محـل‌عبوره دیگه‌دور‌هوای‌نَفس‌خط‌‌میکشی:)💔 ! 🥀
🛑 در ادامه دومین مرحله‌ی عملیات پشتیبانی از فلسطین و اهالی غزه، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که طی یک حمله پهپادی موفق، با دقت پایگاه هوایی "بالماخیم" را در عمق سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.
🗓 پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ ۳ رمضان ١۴۴۵ ۱۴ مارس  ٢٠٢۴       🕌 اوقات شرعی 🔹️اذان صبح ٠۴:۵۳ 🔹️طلوع آفتاب ٠۶:۱۶ 🔹️اذان ظهر ١۲:۱۳ 🔹️غروب آفتاب ١۸:۱۱ 🔹️اذان مغرب ١۸:۲۹ 🔹️نیمه شب ۲۳:۳۲
حادثه برای اردوغان: کشته و زخمی شدن ۴ نفر از محافظان منابع خبری از کشته شدن یکی از محافظان رئیس جمهور ترکیه و زخمی شدن سه نفر دیگر خبر دادند. یکی از محافظان رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز چهارشنبه در یک «حادثه» به قتل رسید. سه نفر دیگر از محافظان اردوغان نیز در این حادثه زخمی و راهی بیمارستان شدند. دولت ترکیه اعلام کرد این حادثه در جریان بازدید اردوغان در استان شرناق واقع در جنوب شرقی ترکیه رخ داده است.
📸 تصویری جدید از سید مقاومت
💢 هنیه: با تکیه بر میدان، مذاکرات را پیش می‌بریم 🔻 رییس دفتر سیاسی حماس: 🔸 میدان نبرد و مذاکره به‌مثابه دو خط موازی هستند و جنبش حماس با تکیه بر دو عنصر پایداری و نبوغ مقاومت، مذاکرات را پیش می‌برد. 🔸 حماس با تمام قوا به‌دنبال پایان دادن به جنگ تحمیلی علیه مردم است. 🔸 اگر رژیم صهیونیستی از لجبازی دست بردارد، فرصت دستیابی به یک توافق چند‌مرحله‌ای فراهم است.
🚨 جنگ غزه شبیه یک معجزه است 🔹سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در محفل قرآنی ماه مبارک رمضان: جنگ امروز با رژیم صهیونیستی جنگ جدیدی نیست از قبل از 1948 وجود داشته است. 🔹جنگ امروز غزه شبیه یک معجزه است.
یکی از کارکنان وظیفه انتظامی شهرستان رودبار جنوب استان کرمان به شهادت رسید. اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.
🔥 کانال ١٢ رژیم صهیونیستی به منابع امنیتی: با آغاز ماه رمضان، موج هشدارها در خصوص وقوع عملیات مسلحانه در کرانه باختری و قدس به‌شدت افزایش یافته است.
📣 آمار شوکه‌کننده از تعداد شهدای کودک در غزه 🔰 بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، تا کنون نزدیک به 13 هزار و 500 کودک به شهادت رسیده‌اند. ➕ این در حالی است که طی تمام درگیری‌های 4 سال اخیر در سراسر جهان، 12 هزار و 193 کودک قربانی شده است.
🔻شهادت یک سرباز وظیفه در درگیری با اشرار مسلح کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان: 🔹‌صبح امروز ماموران يگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت رودبار جنوب از توابع کرمان هنگام پايش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به يک دستگاه خودروی سواری مشکوک و دستور ايست دادند. 🔹پس از دستور ايست ماموران يگان تکاوری خودرو اقدام به تيراندازی نموده و طی اين درگيری سرباز وظيفه «يونس محمدی» به شهادت رسيد و سرباز وظيفه «اميد رضا دستجردی» از ناحيه دست و پهلو مجروح و به بيمارستان منتقل شد. 🔹در اين درگيری يکي اشرار سابقه‌دار به هلاکت رسيد و يکي ديگر از اشرار مسلح دستگير و به مقر انتظامی منتقل شد.
شهادت حافظ امنیت در رودبار جنوب 🔹صبح امروز سرباز وظیفه یونس محمودی در درگیری با اشرار مسلح در رودبار جنوب استان کرمان به شهادت رسید.
📸 ملاقات دبیرکل نُجَباء با رهبر شیعیان نیجریه 💠 شیخ «اکرم الکعبی» در دیدار با شیخ «ابراهیم زکزاکی»، برای وی و همسر فداکارش طلب عافیت کرد.