eitaa logo
🔘رِسانـه دَمِشـق🔘
1.8هزار دنبال‌کننده
16.9هزار عکس
3.1هزار ویدیو
17 فایل
(فی بلادالسوریه)معتبرترین کانال خبری از سوریه #مدافعان_حرم با مدیریت رزمندگان سـوریه🇸🇾 ارتباط با مدیر: @Dameeshgh_dameshgh ادمین تبلیغ و تبادل: @zeynabiye_dameshgh کانال تلگرام: https://t.me/resanedameshgh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 دو زخمی صهیونیست طی عملیات استشهادی در جنوب بیت‌لحم ◽️ منابع فلسطینی از یک عملیات استشهادی در پارکینگ بیت فجار جنوب بیت لحم خبر دادند. ◽️ طی این عملیات دو صهیونیست زخمی شدند که حالی یکی از آنان وخیم گزارش شده‌است. ◽️ مجری عملیات نیز به شهادت رسیده‌است.
🔥 دشمن اسرائیلی در دو جبهه شمال و جنوب، تلفات می‌دهد 1⃣ گردان‌های قدس: حمله راکتی به تجمع سربازان دشمن صهیونیستی در غرب نتساریم شمال استان الوسطی. 2⃣ گردان‌های قسام: تحمیل تلفات به سربازان اشغالگر طی حمله با راکت TBG در نزدیکی بيمارستان شفا. 3⃣ حملات حزب‌الله: ◽️ هدف گرفتن سربازان دشمن اسرائیلی در پایگاه المالکیه با تسلیحات موشکی. ◽️ هدف گرفتن یک گروه از نظامیان اسرائیلی اطراف تپه الطیحات با تسلیحات موشکی و خمپاره‌اندازها. ◽️ کشته و زخمی شدن سرنشینان یک خودوی نظامی لجستیکی ارتش اشغالگر پس از اصابت راکت هدایت‌شونده در تپه الطیحات. ◽️ حمله دقیق با تسلیحات موشکی به یک گروه از ارتش اشغالگر در جنوب پایگاه برانیت.
🔴 شهادت مسئول عملیات پلیس غزه در بیمارستان شفا 🔵 به نقل از تحولات جهان اسلام، نظامیان رژیم صهیونیستی در ۲۸ اسفند ماه، حملات ترکیبی اعم از هوایی، توپخانه‌ای و زمینی علیه بیمارستان شفا و مناطق اطراف آن ترتیب دادند که طی این عملیات، فایق عبدالرؤوف المبحوح، مسئول عملیات پلیس غزه و مسئول تامین امنیت کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به شهادت رسید. 🔴در همین رابطه، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: پس از دریافت اطلاعاتی درخصوص حضور یکی از فرماندهان ارشد حماس در بیمارستان شفا، نیروهای ارتش اسرائیل و شاباک، عملیاتی را آغاز کردند که طی آن، فایق المبحوح، رئیس اداره عملیات امنیت داخلی حماس کشته شد. 🔴شهید المبحوح، فردی مقبول میان همه نیروها، قبایل و طوایف بود و طی روزهای اخیر، فرآیند مناسبی را جهت تقسیم مواد غذایی و ضروری میان آوارگان نوار غزه ایجاد کرده بود. حملات هدفمند به بیمارستان شفا و ترور فایق المبحوح، نشان می‌دهد که هدف رژیم اشغالگرصهیونیستی از ترور وی، تاثیرگذاری بر روندتامین امنیت کامیون‌های حامل کمک وتشدیدآشوب امنیتی در نوارغزه بوده است که اشغالگران سعی درایجاد آن دارند.
🔻سخنگوی نیروهای مسلح یمن: نیروی دریایی یمن کشتی آمریکایی «مادو» را در دریای سرخ هدف قرار داد
«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد ارتش این کشور یک کشتی آمریکایی به نام «مادو» را با چند موشک در دریای سرخ هدف قرار داده است. سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه تصریح کرد: «نیروهای ما با چند موشک بالدار اهداف اسرائیلی در منطقه ام‌الرشراش واقع در جنوب فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند». «عملیات نظامی نیروهای ما تا زمان توقف تجاوزات و لغو محاصره نوار غزه متوقف نخواهد شد». به گفته وی، «نیروهای مسلح یمن به انجام وظایف دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال ملت مظلوم فلسطین ادامه می‌دهند».
فرمانده اسراییلی به درک واصل شد رسانه عبری اعلام کرد: افسر الفتیس بخشی از اتاق فرماندهی جلو و دست راست یکی از فرماندهان تیپ های اصلی حمله در شمال غزه بود. که به درک واصل شد.
تصاویر از افطار رزمندگان دلیر گردان 36 حشد الشعبی سامرا
🔥 انتقام حمله اشغالگران به روستاهای لبنانی با شلیک فلق ۱ ◽️ هدف گرفتن شهرک صهیونیستی زرعیت با موشک فلق ۱. ◽️ حمله دقیق به پایگاه رویسات العلم در تپه‌های کفرشوبا با تسلیحات موشکی. ◽️ شکار نظامیان اسرائیلی با تسلیحات موشکی در اطراف پایگاه رویسات العلم.
🔴یورش مسلحین به مواضع ارتش سوریه در غرب حلب 🔻مسلحین هیئت تحریر الشام در ۲۸ اسفند ماه، عملیاتی علیه مقرهای ارتش سوریه در محورهای میزناز و الاربيخ واقع در حومه غربی حلب آغاز کردند. 🔴مسلحین در این عملیات، قصد نفوذ به مقرهای ارتش سوریه را داشتند اما نظامیان سوری با استفاده از تسلیحات سنگین، مانع از پیشروی آنان شدند. همزمان با این درگیری، توپخانه ارتش سوریه نیز وارد عمل شده و خطوط تدارکاتی مسلحین در محور معره النعسان را مورد هدف قرار داد که طی این حملات، تعدادی از عناصر هیئت تحریر الشام کشته و زخمی شدند. 🔴پس از مقاومت نیروهای ارتش سوریه، مسلحین از محورهای درگیری عقب نشینی کردند. ارتش سوریه در پاسخ به این اقدام مسلحین، حملات توپخانه‌ای و راکتی علیه مواضع آنان در استان ادلب را تشدید نمود.
📣 تعلیق عملیات نظامی علیه آمریکا، پایان کار نیست 🔻 بیانیه ابوحسین الحمیداوی دبیر کل مقاومت اسلامی کتائب حزب الله عراق پس از دیدار با فرماندهان محور مقاومت در تهران: ◽️ تلاش‌های مقاومت اسلامی در خصوص دفاع از ملت‌های مستضعف و حمایت از دستاوردهای امت اسلامی است لذا مقاومت تصمیمات خود را با درایت و تدبیر اتخاذ می‌کند. ◽️ تعلیق عملیات‌های نظامی علیه آمریکا، پایان کار نیست، مقاومت اسلامی می‌تواند برای مدیریت یک جنگ طولانی‌مدت، بر توانمندی‌های ذاتی خود تکیه کند. ◽️ پیروزی جنبش‌های آزادیخواهانه، با منافع کشورهای مخالف امپریالیسم همخوانی دارد، به ویژه کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا.
⭕️ مسعود بارزانی رئیس حزب دموکرات کردستان از سفیر ایتالیا استقبال و با او درباره آخرین تحولات فرایند سیاسی در اقلیم کردستان و انتخابات آینده گفت‌وگو کرد. او اظهار کرده که کناره‌گیری ما از فرایند انتخاباتی در چارچوب تلاش برای تحقق ثبات و تثبیت دموکراسی انجام شده است.
🔥 تلفات اشغالگران طی درگیری‌ها اطراف بیمارستان شفا 1⃣ گردان‌های قدس: ◽️ انهدام دو خودروی نظامی صهیونیستی با راکت تاندوم و آر پی‌جی. ◽️ تحمیل تلفات به دشمن طی درگیری با یک گروه نظامیان اسرائیلی. 2⃣ گردان‌های مجاهدین: ◽️ هدف گرفتن دو تانک مرکاوای اسرائیلی با آر پی‌جی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️سیره حاج قاسم در سحرهای ماه رمضان 💬 در ماه مبارک رمضان، هر شب ۲ساعت قبل از اذان صبح بیدار می‌شدند و نافله، قرآن، دعای سحر و نماز شب را می‌خواندند و به سجده طولانی می‌رفتند و استغفار می‌کردند. می‌گفتند زنگ خطر عمرمون هر لحظه به صدا درمیاد و این شب‌ها را باید قدر بدانیم و برایمان خیلی غنیمت است.
☑️️ 🚨 | حمله پهپاد های ناشناس به مناطقی از شهر المیادین در حومه دیرالزور
🔻حماس به دفاع از حقوق مردم خود چنگ زده است 🔹رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس: آنچه نظامیان رژیم اشغالگر در مجتمع بیمارستانی شفاء انجام می‌دهند، تاکید می‌کند که این رژیم با بازگشت زندگی به غزه مخالف است و برای نابودی تمام عناصر زندگی تلاش می‌کند. 🔹هدف قرار دادن پلیس و دستگاههای دولتی، بیانگر تلاش سران رژیم اشغالگر برای شکست مذاکراتی است که در دوحه انجام می شود. 🔹جنبش حماس همچنان به حقوق مردم خود پایبند بوده و بر ضرورت توقف تجاوزات، عقب نشینی اشغالگران از نوار غزه و بازگشت آوارگان تاکید و پافشاری می کند.
🔴 امارات و حزب الله در حال عادی سازی روابط/میانجی‌گری سوریه میان امارات و حزب‌الله 🔹 منابع گزارش دادند حزب الله و امارات با میانجی‌گری رییس‌جمهور بشار اسد در حال عادی سازی روابط خود می باشند 🔸 از شروط این عادی سازی آزادی تعدادی زیادی از بازداشت‌شدگان و محکومان نزدیک به مقاومت در امارات و آزادی منابع مالی مسدود شده حزب‌الله در امارات است 🔹 به همین منظور حاج وفیق صفا از مسئولان حزب‌الله برای اولین بار طی 10 سال گذشته به امارات سفر کرده و دو زندانی لبنانی در امارات که «متهم» به حمایت از حزب الله بودند، آزاد شدند.
آقا جان همینکه شما لبخند میزنید تمام مشکلاتمان را فراموش میکنیم..! 💚
🍃🌺💐خوبان دائمی اند و ماندگار؛ اگر به یاد کسی هستیم این هنر اوست، نه هنر ما. شهدا خود خواسته اند تا یادشان در قلبمان باشد 🍃🌺💐 فرا رسیدن بهار طبیعت رو خدمت تمامی خانواده شهدا و همچنین همراهان بزرگوار و گرامی کانال رسانه دمشق تبریک میگم ؛ انشاالله سالی سرشار از موفقیت و سلامت در پیش رو داشته باشید .🍃🌷
❤️ 🍏نوروز وصالتان حسینے بادا 🍎نیڪویے حالتان حسینے بادا 🍏در وسعٺ کُلُّ‌خیر فے بابِ حسین 🍎سرتاسر سالتان حسینے بادا ✨اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ.✨ 🌷اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ 🌷وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ 🌷وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ 🌷وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌💚اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يااَباعَبدِالله الْحُسَيْن عَلَيْهِ السَّلامُ ❤️ 🌸 🌺
🗓 چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ ۹ رمضان ١۴۴۵ ۲۰ مارس  ٢٠٢۴       🕌 اوقات شرعی 🔹️اذان صبح ٠۴:۴۴ 🔹️طلوع آفتاب ٠۶:۰۸ 🔹️اذان ظهر ١۲:۱۲ 🔹️غروب آفتاب ١۸:۱۶ 🔹️اذان مغرب ١۸:۳۴ 🔹️نیمه شب ۲۳:۳۰