eitaa logo
🔘رِسانـه دَمِشـق🔘
1.8هزار دنبال‌کننده
17.2هزار عکس
3.3هزار ویدیو
18 فایل
(فی بلادالسوریه)معتبرترین کانال خبری از سوریه #مدافعان_حرم با مدیریت رزمندگان سـوریه🇸🇾 ارتباط با مدیر: @Dameeshgh_dameshgh ادمین تبلیغ و تبادل: @zeynabiye_dameshgh کانال تلگرام: https://t.me/resanedameshgh
مشاهده در ایتا
دانلود
📷 حجم ویرانی بیمارستان شفا پس از 2 هفته محاصره توسط صهیونیست‌ها
‏اسرائیل بعد از دو هفته جنایت از بیمارستان شفا در شهر غزه عقب نشینی کرد. 300 جنازه مدفون در محوطه بیمارستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▶️توصیه تکان‌دهنده سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع مدافعان حرم: نگاه کنید، اون همه زن و بچه، توی این همه گرگ منتظر شما هستند، یاعلی! 🔴هر زمانی عزیزی در عراق و سوریه به شهادت می‌رسد، این کلیپ از شهید حاج قاسم را می‌بینم و جمله "اهداف بزرگ، خون‌های بزرگ می‌خواهد" را با خود مرور می‌کنم و باز هم ناراحت از جا ماندن و این همه دلتنگی...
⭕️عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر اسرائیلی از بیمارستان شفا 🔸شبکه ماهواره‌ای الاقصی به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسرائیلی از اطراف بیمارستان شفا به سمت جنوب شهر غزه عقب‌نشینی کردند. 🔸خودروهای زرهی اسرائیلی در جریان عقب‌نشینی از بیمارستان شفا اقدام به شلیک کورکورانه و بی‌هدف کردند. 🔸در همین راستا، خبرنگار الجزیره هم از عقب‌نشینی کامل اشغالگران اسرائیلی از داخل و اطراف بیمارستان شفا پس از حدود دو هفته محاصره و حمله به این بیمارستان خبر داد. 🔸کمیته‌های اضطراری به شهروندان فلسطینی هشدار داد برای بررسی اوضاع بیمارستان شفا عجله نکنند، زیرا احتمال وجود کمین یا تک‌تیراندازان اسرائیلی در اطراف بیمارستان وجود دارد. 🔸این کمیته‌ها از فلسطینیان خواست اجازه دهند ابتدا طرف‌های ذی‌ربط به وضعیت بیمارستان رسیدگی کنند و به دستورالعمل‌های صادر شده پایبند باشند.
‌🔻حماس: جنایت هولناک صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا، ماهیت جنایتکارانه آن را برملا ساخت 🔹جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای جنایات وحشیانه ارتش جنایتکار "اسرائیل" در بیمارستان شفا و قتل و کشتار فلسطینیان، زیر گرفتن اجساد شهدا با تانک و تخریب گسترده این بیمارستان و ساختمان‌ها و مناطق مجاور آن را شدیدا محکوم کرد و این موارد را مورد تاکید قرار داد: 🔹نخست: این جنایت هولناک ماهیت فاشیستی و جنایتکارانه رژیم اشغالگر را که به دور از هرگونه ارزش انسانی و تمدنی است و جنایات آن از تمامی حد و مرزها فراتر رفته، برملا می‌سازد و این رژیم همچنان در حال ادامه نسل‌کشی غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه و تخریب و ویرانی گسترده آن با حمایت‌های بی حد و مرز دولت آمریکا است در حالی که دنیا ساکت نشسته است. 🔹دوم: ما دولت آمریکا و جو بایدن را شخصا در برابر این جنایات و ویرانگری هدفمند در نوار غزه و در راس آن نابودی بخش بهداشت و بیمارستان‌های این باریکه که با سلاح‌های آمریکایی و تحت حمایت‌های همه جانبه نظامی و سیاسی آن انجام می‌گیرد، مسئول می‌دانیم. 🔹سوم: حجم گسترده ویرانی و قتل و کشتار دشمن صهیونیستی هرگز به معنی کسب پیروزی بر ملت فلسطین که به سرزمین و هویت خود پایبند است، نیست، بلکه این جنایت وحشیانه علیه نوار غزه بار دیگر این حقیقت را ثابت کرد که دشمن صهیونیستی در تلاش برای کوچاندن ملت فلسطین از سرزمین خود به منظور اجرای طرح نابودی قضیه فلسطین است. 🔹چهارم: از جامعه جهانی و سازمان ملل می‌خواهیم این جنایت فجیع و وحشیانه دشمن صهیونیستی در بیمارستان شفا و مناطق اطراف آن و علیه غیرنظامیان فلسطینی را محکوم کرده و اقدامی فوری برای ورود به غزه و اطلاع از حجم جنایات اشغالگران علیه فلسطینیان انجام دهند. 🔹پنجم: از نهادهای قضایی بین‌المللی به ویژه دیوان دادگستری بین‌المللی می‌خواهیم اقداماتی عملی را برای تحقیق در مورد جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا و مناطق اطراف آن و دیگر جنایات این رژیم طی شش ماه گذشته انجام دهد و ده‌ها گزارش موجود در مورد جنایات صهیونیست‌ها در حق غیرنظامیان فلسطینی را بررسی کرده و به مسئولیت خود در زمینه بازخواست و محاکمه سران جنایتکار "اسرائیل" و سپردن آن‌ها به دست عدالت عمل کند. 🔹ما تاکید می‌کنیم که این جنایات وحشیانه هرگز ملت و مقاومت قهرمان فلسطین را که دلاورانه و فداکارانه به مقابله با دشمن صهیونیستی برخواستند، سست و ضعیف نمی‌کند. ما آزادگان جهان و امت عربی و اسلامی را به خیزش و تشدید تحرکات خود برای فشار بر دشمن صهیونیستی و حامیان آن و حمایت همه جانبه از ملت و مقاومت فلسطین تا توقف این جنگ و تحقق خواسته ملت اعم از آزادی، استقلال و بازپس‌گیری سرزمین و مقدسات خود فرا می‌خوانیم.
🔥 کمین رزمندگان قسام، و شکار چندین صهیونیست 🔻 گردان‌های قسام اعلام کرد، یک نفربر و 7 نظامی که در اطراف آن بودند را به‌وسیله راکت ضدزره یاسین 105 هدف قرار داده است. ➕ همچنین رزمندگان قسام طی یک کمین، با نیروهای امدادی که در صدد انتقال مجروحان بودند درگیر شده و تلفات سنگینی به آن‌ها تحمیل کرده است.
🛑 حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی در سوریه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥اولین تصاویر از میزان خسارت وارد شده به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در سوریه پس از حمله هوایی رژیم صهیونیستی
ساختمان هدف قرار گرفته کاملا ویران شده است
♦️حمله جنگنده های اسرائیل به بزرگراه المزه در دمشق
🔴 سفیر ایران در سوریه آسیب ندیده است 🔹 تاکنون 6 شهید گزارش شده است 🔸 هویت و ملیت شهدا نامشخص است
🛑 حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق و خانواده وی در اثر این حمله اسرائیل آسیبی ندیده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حسین اکبری سفیر ایران یکی از اهداف ترور بوده است که خوشبختانه نجات یافته است
تلویزیون سوریه بطور رسمی هدف قرار گرفتن سفارت ایران را تایید کرد