eitaa logo
🔘رِسانـه دَمِشـق🔘
1.8هزار دنبال‌کننده
16.9هزار عکس
3.1هزار ویدیو
17 فایل
(فی بلادالسوریه)معتبرترین کانال خبری از سوریه #مدافعان_حرم با مدیریت رزمندگان سـوریه🇸🇾 ارتباط با مدیر: @Dameeshgh_dameshgh ادمین تبلیغ و تبادل: @zeynabiye_dameshgh کانال تلگرام: https://t.me/resanedameshgh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴آماده‌باش نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ تلافی‌جویانه ایران 🔻شبکه عبری زبان کان اعلام کرد نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ تلافی‌جویانه ایران به حمله به کنسولگری این کشور در سوریه به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.
⭕️ رویترز به گفته مقامات آمریکایی: اگر إيران به حمله اسرائیل در دمشق پاسخ در خوری ندهد، واقعاً نشانه‌ای از این خواهد بود که سیاست بازدارندگی آن «ببر کاغذی» است
ادی کوهن نوشت: صبح بخیر ایران، مقر موساد در تل‌آویو است نە در اربیل، صرفا جهت اطلاعتون!
این همان موشکی است که اسراییل با آن کنسولگری و سفارتخانه ایران در سوریه را هدف قرار داد موشک رمپج این موشک با قابلیت پرواز 2000 کیلومتر در ساعت و برد 300 کیلومتر قابلیت شلیک از جنگنده های F15 F16 F35 نیروی هوایی اسرائیل است
🔥 سریال حملات حزب‌الله به مواضع اسرائیلی ◽️ حمله دقیق به تجمع سربازان اسرائیلی در خله ورده. ◽️ حمله توپخانه‌ای به پایگاه رویسات العلم در تپه‌های اشغالی کفرشوبا. ◽️ هدف گرفتن سرابان دشمن هنگام مستحکم کردن پایگاه المرج با گلوله‌های توپخانه و تحمیل تلفات به آنها.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ زمانی برای هراس ✌️ عملیات "خیبرشکن" ▪️ هدف قرار دادن پایگاه نیروی دریایی اسرائیل در بندر ام الرشراش (ایلات) 🗓  13 فروردین 1403
📣 السودانی شهادت سردار زاهدی را به رئیسی تسلیت گفت 🔻 رسانه‌های عراق گزارش داده‌اند محمد شیاع السودانی به صورت تلفنی با ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران گفت‌وگو کرد. ◽️ السودانی در این تماس تلفنی شهادت محمد رضا زاهدی و شماری از همراهان ایشان در حمله اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را به دولت و مردم ایران تسلیت گفت.
‌ 🔻رهبر انقلاب: کار رژیم صهیونیستی در سوریه تلاش مذبوحانه‌ای است که سیلی‌اش را خواهند خورد/ امیدواریم جوانهای امروز روزی را ببینند که دنیای اسلام نابودی اسرائیل را جشن بگیرد 🔹رهبر انقلاب، عصر امروز در دیدار رمضانی مسئولان نظام: شکست رژیم صهیونیستی قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد. این تلاش‌های مذبوحانه‌ای هم مثل این کاری که در سوریه مرتکب شدند که البته سیلی‌اش را خواهند خورد. این کارها هم به دردشان نمی‌خورد و علاج نمی‌کند مشکل‌شان را. 🔹صهیونیست‌ها در یک تله‌ای افتادند به دست خودشان. خودشان را در یک تله‌ای انداختند که امکان نجات‌شان وجود ندارد و روز به روز رژیم ضعیف‌تر خواهد شد و زوال و انهدام ان‌شاء‌اللّه نزدیک‌تر خواهند شد. 🔹امیدواریم ببینند جوان‌های امروز ما آن روزی را که قدس شریف در اختیار مسلمان‌ها است و در آن نماز خواهند گذارد و دنیای اسلام بتواند ان‌شاء‌اللّه نابودی اسرائیل را جشن بگیرد.
🔻حمله مسلحانه به آمبولانس در استان کرمان 🔹 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت: این حمله مسلحانه عصر امروز پانزدهم فروردین اتفاق افتاد و در این حمله مسلحانه دو نفر کشته و یک نفر مجروح شده است. 🔹 یک دستگاه آمبولانس خصوصی در حال انتقال یک مجروح و همراهش از کهنوج به سمت جیرفت بوده که متاسفانه مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار گرفته است.
🔻جزئیات حمله به ۲ دستگاه آمبولانس در جنوب کرمان 🔹دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد: علت و انگیزه عاملان حمله به ۲ دستگاه آمبولانس در محور مواصلاتی کهنوج به جیرفت، اختلافات شخصی و طایفه‌ای بوده است. 🔹️سال گذشته در اختلافات شخصی و طایفه‌ای در یک نزاع ۲ نفر در شهرستان رودبار جنوب به قتل می‌رسند و پس از مدتی متهم به قتل دستگیر می‌شود. 🔹️به‌دلیل نبود زندان در شهرستان رودبار فرد متهم به قتل از سال گذشته تاکنون در زندان کهنوج نگهداری شده است. 🔹️امروز یکی از بستگان متهم به قتل جهت ملاقات با زندانی به زندان کهنوج مراجعه می‌کند و پس از بازگشت از زندان مورد حمله افراد ناشناس قرار می‌گیرد و ضاربان از صحنه جرم متواری می‌شوند. 🔹️هویت افراد ضارب شناسایی شده است، در این رابطه تدابیر لازم اندیشیده شده و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری متهمان صادر شده است.
🚨 سیستم های جنگ الکترونیک ایران در حال مسدود کردن GPS در نزدیکی خلیج فارس هستند که نشان دهنده نوعی فعالیت نظامی است
🔻   اداره دریانوردی انگلستان اعلام کرد سیستم Gpsتمام کشتی ها در خلیج فارس و بحرین خاموش شده و اطلاعاتی از آنها ندارد.
🔻منابع سوری از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه الشعلان در دمشق پایتخت سوریه خبر میدهند؛ علت و ماهیت انفجار مشخص نیست
☑️️🚨|  هک موسسه بیمه ملی اسرائیل اطلاعات ۸ میلیون صهیونیست شامل اطلاعات شخصی، اطلاعات حساب بانکی، اطلاعات محل سکونت و غیره اکنون در اختیار یک تیم هکر عراقی به نام ویکتوری چنگ است.
🔻تیراندازی شدید در شهرهای چابهار و راسک 🔹بر اساس گزارشات رسیده حاکی از شنیدن شدن صدای تیراندازی در شهرهای جنوب بلوچستان من جمله چابهار، سرباز و راسک است. 🔹گروه مسلح جیش العدل از آغاز عملیات گسترده خود علیه نیروهای نظامی جمهوری اسلامی خبر داده است.
🔻حمله به دو مقر نظامی از جمله کلانتری ۱۲ (کلانتر سرهنگ کوچکزایی) در مرکز شهر چابهار درگیری ها همچنان ادامه دارد....
🆘 منابع محلی از عملیات جیش‌الظلم در چابهار خبر میدهند/تاییدنشده
پیکر مطهر شهید حاج رحیمی در قطعه۲۴ بهشت زهرا آرام می‌گیرد پیکر مطهر سردار شهید محمد هادی حاج رحیمی معاون سردار شهید محمدرضا زاهدی که دو روز پیش توسط رژیم صهیونیستی در سوریه به شهادت رسیدند، در قطعه ۲۴ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ویدیوهایی از شنیده شدن صدای تیراندازی در چابهار 🔹 گزارش ها حاکی از آن است که به دو کلانتری چابهار از جمله کلانتری چابهار مورد حمله افراد مسلح قرار گرفته است.
🔺راسک یه شهر بسیار کوچک 10 هزار نفری هست که در مرز با پاکستان قرار دارد
🇮🇷جیش العدل اعلام کرد مقر سپاه در راسک به کنترلشان درآمده است
🔻حمله ناموفق گروه تروریستی جیش الظلم به مقر سپاه شهرستان راسک 🔹به گزارش خبرگزاری تسنیم از راسک، از دقایق اولیه بامداد امروز گروهک تروریستی جیش الظلم با حمله مسلحانه به مقر سپاه شهرستان راسک قصد ضربه زدن به این مقر سپاه را داشت که با مقاومت رزمندگان با شکست روبرو شد. 🔹همچنین اخبار منتشر شده در خصوص درگیری در شهرستان سرباز صحت ندارد.