eitaa logo
🔘رِسانـه دَمِشـق🔘
1.8هزار دنبال‌کننده
16.9هزار عکس
3.1هزار ویدیو
17 فایل
(فی بلادالسوریه)معتبرترین کانال خبری از سوریه #مدافعان_حرم با مدیریت رزمندگان سـوریه🇸🇾 ارتباط با مدیر: @Dameeshgh_dameshgh ادمین تبلیغ و تبادل: @zeynabiye_dameshgh کانال تلگرام: https://t.me/resanedameshgh
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️منابع عبری: یکی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی با موشک برکان هدف قرار گرفته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 پایگاه‌های صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله 🔰 حزب‌الله پایگاه مالکیه را به‌وسیله موشک ضدزره، پایگاه صهیونیستی جل العلام و چندین هدف در الجلیل غربی هدف قرار داد.
حضور سردار قاآنی در مراسم تشییع شهید زاهدی 🔹مراسم تشییع سردار شهید زاهدی، دقایقی پیش در اصفهان و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم آغاز شد.
♦️‌ تصویری از مزار شهید ۲۴ ساله، سیدمهدی جلادتی، در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی
🔴شهادت چهار رزمنده حزب‌الله لبنان 🔻حزب‌الله لبنان از شهادت چهار تن از نیروهای خود به نام‌های علی ناصر عبد علی با نام جهادی "كفیل"، بلال حیدر حلّال با نام جهادی "ساجد"، عباس دیب دعیبس با نام جهادی "أبو الفضل" و احمد علی حمد با نام جهادی "یعقوب" در جنوب لبنان خبر داد.
⏺ناگفته‌هایی از علاقه سیدحسن نصرالله به شهید زاهدی 🔻همرزم شهید سردار زاهدی: ▪️اگر خیلی کوتاه از نقش ایشان در برنامه‌های انقلاب، دفاع مقدس ودفاع از حریم اهل بیت(س) بگویم، ایشان مالک اشتر انقلاب بود. ▪️۳ دوره سردار مقاومت سیدحسن نصرالله از رهبری خواهش کردند اگر شود شهید زاهدی به لبنان برگردند که علاقه سیدحسن نصرالله و رهبر معظم انقلاب نشان کارایی ایشان بود.
⭕️ دولت کویت استعفا کرد ❌منابع خبری امروز (شنبه) از استعفای دولت کویت خبر دادند.
🔴 شهادت دو مامور پلیس در زاهدان 🔹دقایقی پیش در درگیری اشرار مسلح در زاهدان دو مامور پلیس به شهادت رسیدند. 🔹بر اساس این خبر پلیس قصد مداخله در این درگیری و ختم غائله را داشته که این اشرار دست به تیراندازی زده و دو مامور پلیس را به شهادت می‌رسانند.
🔻افزایش شهدای حمله تروریستی چابهار و راسک به ۱۶ نفر 🔹شهدای سپاه: ۱- احمد حبیبی فر ۲- سعید جهان تیغ ۳- امیر محسن حسن نژاد ۴- حسین انتظاریان ۵- حسین سرسنگی ۶- حامد عبدالهی ( بلوچ شیعه) ۷- محمدحسین بامری (بسیجی بلوچ شیعه) ۸- جابر بلوچی جان ( بسیجی اهل سنت ) ۹- عیسی آسکانی (بسیجی اهل سنت) ۱۰- امین دهانی ( بسیجی اهل سنت) ۱۱- انور پاشاه ( بسیجی اهل سنت) ۱۲- محمد بچوه( سرباز اهل سنت) 🔹انتظامی: ۱۳- عباسعلی میر ۱۴- مسلم کریمی ۱۵- جواد جهان بیگی ۱۶- سید محسن حسین نیا
🚨 فوری – "مسئولیت اصلی حمله به کنسولگری دمشق بر عهده ایالات متحده آمریکا است."
🔴 بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق مجددا از امروز فعالیت خود را از سر گرفت
سفیر ایران در سوریه: صهیونیست‌ها از ترس پاسخ قطعی ایران شروع به ذخیره‌سازی مواد غذایی و انرژی کرده‌اند؛ فقط آنها از عمق پاسخ ما مطلع هستند 🔹 حسین اکبری در مراسم روز جهانی قدس در سفارت ایران در سوریه: پس از آن که رژیم صهیونیستی با نقض آشکار تمام قوانین بین المللی، معاهده 1961 و منشور ملل متحد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را هدف قرار داد و به حاکمیت سوریه تجاوز کرد، ایران با ارائه شکایت به شورای امنیت، خواستار تشکیل جلسه فوق العاده این شورا شد. 🔸با توجه به ناکامی شورای امنیت در اتخاذ تصمیمات لازم برای جلوگیری از تکرار چنین جنایات هولناکی از سوی رژیم صهیونیستی، ایران حق خود را برای پاسخگویی محفوظ می دارد. 🔹 ما به کشورهای عضو شورای امنیت و سازمان ملل متحد هشدار می دهیم که در برابر این جنایات سکوت نکنند. 🔸رژیم صهیونیستی از انتقام قاطع ایران به شدت هراس دارد؛ اما پاسخ ایران آشکار نیست و فقط صهیونیست‌ها از عمق آن مطلع هستند. /دانشجو
🔻 شنیده شدن صدای انفجار در دمشق و فعال شدن سیستم های پدافند هوایی سوریه
⭕️اعلام حمله موشکی به پایگاه کونیکو اشغالگران آمریکایی در سوریه ❌برخی منابع از حمله موشکی به پایگاه کوینکو مقر اشغالگران آمریکایی در نوار مرزی سوریه و عراق خبر دادند.
⭕️احمد نواف الاحمد الصباح» نخست‌وزیر کویت امروز استعفای کابینه‌اش را تقدیم «مشعل الاحمد الصباح» امیر این کشور کرد. ❌این اقدام در راستای اجرای ماده ۵۷ قانون اساسی کویت انجام شده است. ❌تشکیل مجدد کابینه در آغاز هر دوره جدید قانونگذاری مجلس امت (پارلمان ) انجام می‌گیرد.
⭕️اردوغان ورود اتباع تاجیکستان به ترکیه را ممنوع کرد ❌رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در فرمانی سفر بدون روادید به این کشور را برای شهروندان تاجیکستان ممنوع کرد. ⭕️بازداشت ۴۸ مظنون داعشی در ترکیه ❌وزیر کشور ترکیه روز شنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی ۴۸ مظنون را در رابطه با داشتن ارتباط با داعش بازداشت کردند؛ افرادی که به گفته او به تیراندازی ماه ژانویه به یک کلیسا در استانبول دست داشتند.
🚨کانال ۱۳ اسرائیل واحدهای موشک های بالستیک دوربرد اسرائیل اماده حمله به مختصات سایت های هسته ای برتر ایران شده اند. اقدام تلافی جویانه اسرائیل در صورت حمله مستقیم موشکی از خاک ایران، برنامه هسته ای ایران را از بین خواهد برد. اینها دلایلی است که ایران ممکن است از نیروهای نیابتی خود استفاده کند یا به یک هدف اسرائیلی در خارج از کشور حمله کند. منابع مرتبط با سوریه مدعی شدند که ایران برای اولین بار یک کانتینر با پهپادهای انتحاری از منطقه البوکمال در مرز سوریه و عراق (در شمال شرق سوریه) به پایگاه های شبه نظامیان طرفدار ایران در جنوب سوریه (درعا) فرستاد.
📷 تصویر شهید زاهدی در کنار شهیدان سلیمانی و مغنیه
🔥 6 کشته در عملیات قسام علیه دشمن صهیونیستی 🔰 گردان‌های قسام اعلام کرد: ➕ 3 تانک مرکاوای اسرائیلی را به‌وسیله راکت ضدزره یاسین 105 هدف قرار دادیم. ➕ پس از این عملیات نیروهای پشتیبانی که به محل هدف قرار گرفتن تانک اعزام شده بودند، با گیر افتادن در میدان مین‌هایی که از قبل کار گذاشته بودیم، هدف قرار گرفتند. ➕ 6 نظامی صهیونیست در این عملیات کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.
🔴 سردار قاآنی در مراسم خاکسپاری شهید‌ «جلادتی» 🔹سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس در آئین تشییع و خاکسپاری شهید راه قدس «سید مهدی جلادتی» در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حضور یافت.
🔻مرزهای مشترک ایران و افغانستان از امنیت پایدار برخوردار است 🔹فرمانده تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید پرویز حبرانی در مرز دوغارون تایباد: مرزهای مشترک ایران و افغانستان با وجود نیروهای مسلح آماده، از امنیت پایدار برخوردار است. 🔹در راستای تعامل بین ایران و افغانستان، ۱۰۰ درصد تحولات در این منطقه رصد و پایش می‌شود.
🔻از سرگیری فعالیت بخش کنسولی ایران در سوریه 🔹ساختمان جدید بخش کنسولی سفارت کشورمان در مجاورت ساختمان قبلی در نظر گرفته شده که پس از توقفی چهار روزه از امروز شنبه کار خود را از سر گرفت. 🔹بخش کنسولی یکی از ساختمان‌های دوگانه مقر سفارت جمهوری اسلامی ایران است که روز دوشنبه گذشته در اثر حمله موشکی بی سابقه دشمن صهیونیستی تخریب شد. 🔹حمله ددمنشانه به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق با محکومیت گسترده محافل دولتی و مردمی این کشور روبرو شد.
پیام جدید قسام؛ 📸 دولت شما، فرزندان شما را رها کرده همانطور که شاؤول و هدار را پیش از این رها کرده بود 🔻 کاریکاتوری از گفتگوی دو اسیر اسرائیلی که توسط رسانه جنگ گردان‌های قسام منتشر شد. *ما مدت زیادی است که اینجا اسیر هستیم اما دولت‌مان ما را رها نمی‌کند * ای احمق، هدار و شاؤول از ده سال قبل هنوز در اسارت هستند...
🤲نماز لیله الدفن شهید سید مهدی جلادتی فرزند سید رسول
🤲نماز لیله الدفن شهید محمدرضا زاهدی فرزند محمد