eitaa logo
#ما_ملت_شهادتیم #کانال_رسمی_حسن_جوانشیر #سواد رسانه_جنگ_شناختی _کتاب_خوانی_صوتی
111 دنبال‌کننده
12.7هزار عکس
11.3هزار ویدیو
1.1هزار فایل
«افسران جنگ نرم» به وسط میدان بیایند و از ظرفیت فضای مجازی برای امید آفرینی، توصیه به حق و بصیرت آفرینی استفاده کنند. راه ارتباطی با ادمین کانال: @gmail.com" rel="nofollow" target="_blank">Email:hassanjavanshir34147@gmail.com
مشاهده در ایتا
دانلود
12.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 | رهبر انقلاب، روز گذشته: در این قضایای اخیر، خب دیدید دیگر، علیه حجاب و اینها خیلی کار شد. کی ایستادگی کرد در مقابل این تلاشها و فراخوان‌ها؟ کی ایستادگی کرد؟ خود زنها. زنها ایستادگی کردند. آنها امیدشان به همین زنهایی بود که شما بهشان میگویید بدحجاب. اینها امیدشان این بود که همینهایی که حالا حجاب نیمه‌کاره دارند بکلّی کشف حجاب کنند، [ولی] نکردند؛ یعنی زدند تو دهن آن تبلیغ‌کننده و فراخوان فرستنده. 💻 منبع:Farsi.khamenei.ir @Resanehassanjavanshir313
📜 | جایگاه زن در خانواده  🔺️ مروری بر استناد حضرت آیت الله خامنه‌ای به نهج‌البلاغه در دیدار اقشار مختلف بانوان. ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 💻 منبع:Farsi.Khamenei.ir @Resanehassanjavanshir313
📒 | ارزش والای زنان 🔺️ مرور آیات‌ مورد اشاره در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اقشار مختلف بانوان. ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 🔍 ادامه را بخوانید👇 https://khl.ink/f/51666
📢 «نمودار کلان» بیانات رهبر انقلاب درباره‌ی شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد 🔻 همزمان با سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رسانه‌ی KHAMENEI.IR، نمودار درختی جامع حاصل بررسی و دسته‌بندی بیانات رهبر انقلاب از  سال ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۱ درباره سردار سلیمانی را تهیه و منتشر کرد. 📊 این نمودار کلان، حاصل بررسی، تحلیل، دسته‌بندی و نمایه‌سازیِ مجموعه بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۱ درباره‌ی این موضوع با حجم تقریبی ۱۳ هزارکلمه است، که با روش تحلیلِ بیانات براساس «ساختار ظاهری و سلسه‌مراتبیِ متن» در دسترس مخاطبان و پژوهشگران قرار میگیرد. 🔺 جامعیت، دسته‌بندی و گزارشِ اطلاعات براساس منطوق کلامِ گوینده و برخورداری از ضابطه‌ی روشیِ دقیق در دسته‌بندی محتوا از جمله مزیت‌ها و خصوصیات این محصول است. 📥 دریافت نسخه PDF👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 🔴 چگونه از شما میکنند؟! 🔴 دقیقا به همین دلیل است که در شورشهای یک دهه اخیر در و کشورهای مقابل ، نقش شبکه های اجتماعی پررنگ است. فتنه 88 فتنه بود. فتنه 98 فتنه و کانال آمدنیوز بود که با ساپورت ویژه این پیام رسان اسرائیلی به رشد عجیبی در حدود یک سال رسیده بود. فتنه 1401 فتنه بود. شبکه سلبریتیها و اینفلوئنسرها و شبکه های ماهواره، به شکل کاملا سازمان یافته حتی آرایشگر و میکاپ آرتیست ها ‼️را بعنوان لیدر آشوب به میدان فرستادند. افرادی که طی سه سال با پشتیبانی یکطرفه و انحصارگرای اینستاگرام، فالور به هم زده و در شرایط حذف تمامی حساب های حامی جمهوری اسلامی و تروریسم رسانه ای علیه هر کس که حتی یک تصویر و یک خط از مقاومت از و کلا از شهدا سخن بگوید بالا آمده بودند دقیقا برای چنین روزی تعبیه شده بودند. جالب آنکه در این پروژه فالورسازی، سلبریتیها، و های سفارتخانه ای، به شکل عجیب و کاملا هدایت شده ولی ظاهرا عادی به صورت تصاعدی رشد می یابند و سایرین، رشد عادی یا منفی کسب میکنند. نگاهی به کامنتها، کامنتهای ترولی و رباتی، بین پیجهای سفارتخانه ای و سازمانی با سایر پیج ها گویای این حقیقت است. 🇮🇷✍به کانال خودتان بپیوندید و آنرا نشر دهید @Resanehassanjavanshir313
🔎شارلی ابدو و خط جدید جنگ شناختی ▫️مدل جنگ شناختی در سطح افکار عمومی متفاوت از عرصه های دانشی و سیاستگذاری است. در این ساحت، واژه‌ها، نمادها و تصاویر هستند که عملیات می‌کنند و سوژه را در ذهنیت مخاطب، عرشی یا فرشی می‌سازند. ▫️حال که بعد از پروژه هشتگ "زمستان دینداری" شارلی ابدو وارد صحنه شده و راس کاریزماتیک نظام به تعبیر وبری را نشانه می‌رود، حکایت و چرایی جدی‌تری دارد. در واقع جنگ شناختی از مساله حجاب ستیزی و امنیت گریزی به فاز لیدرستیزی و ایجاد در ساحت سیاسی رسیده است. ▫️نقطه قوت این نظام در حل و فصل آشوب ها، همبستگی اجتماعی(جمهوریت) ذیل دینداری(اسلامیت) است. جنبش "بدون سر" در صدد بود که پروژه تجزیه را از کانال جمهوریت علیه اسلامیت یا همان جمهور بی‌دین و سکولار تحت تعابیری چون زمستان دینداری و لائیسیته(بی‌دینی) به سرانجام برساند که بازهم موفق نشد. ▫️عامل اتصال جمهوریت و اسلامیت، دستگاه ولایت بود که عقلانیت اجتماعی را با معنویت اسلامی گره زده و امکان هر نوع عملیات تجزیه را خنثی نمود. راه چاره این جنبش برون مرزی، عبور از ولایت فقیه و قداست زدایی است. ▫️ابزار این در ساحت افکارعمومی، تخریب نمادهای مثبت، تولید واژه های منفی و کاریکاتوری و طنزآلود است. علی رغم عدم موفقیت این جنبش در رسیدن به اهدافش، محک زدن میزان حساسیت جامعه نسبت به مقدسات و باورها و در قبال بنیادهای فکری_اعتقادی از طریق اهانت، تابوشکنی، طنز و تمسخر، لایه های پنهان این پویش کاریکاتوری در مطبوعات زردی چون شارلی ابدو ست. Eitaa.com/@Resanehassanjavanshir313