eitaa logo
قرارگاه مساجدومحلات شهرستان دورود(زمینه سازان ظهور )
826 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
3.7هزار ویدیو
56 فایل
تمام دستگاه های فرهنگی و مساجد می‌توانندباهماهنگی ادمین، عملکرد وفعالیت خودرا در کانال بارگزاری نمایند. ارتباط با ما : @Hamivelayat313
مشاهده در ایتا
دانلود
🍂ای آخرین سلاله‌ی زهرا تبارها ای وارث شکسته دلِ ذوالفقارها... 🍂بی تو چهار فصلِ دلِ من، خزانی است چشم انتظارِ آمدنِ تو بهارها... 🍂آقا فدای شال عزای محرمت چشم تو خون شده ز غمِ روزگارها... 🇮🇷@resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
. 🌿يه جمله ايي از آيت الله مجتهدي(ره) خوندم كه ؛ "دعا كنيد " كال " نميريم"... ياد اون جملات حاج قاسم شهيدمان افتادم كه در جمعی چند ساعت قبل از شهادتشان گفته بودند : " میوه وقتی می‌رسه باغبان باید بچیندش، میوه رسیده اگر روی درخت بمونه پوسیده می‌شه و خودش میفته! بعد نگاهش رو بین افراد چرخاند و با انگشت به بعضی‌ها اشاره کرد؛ اینم رسیده‌ست، اینم رسیده‌ست..." - خلاصه که شهدا از این جنسِ رفتنشون؛ رسيدندْ و خدا آنها را چيد... خداكنه كه كال نميريم! شهید_حسن_مختارزاده 🇮🇷@resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
🔷 اسلام سیاسی ⭕️ گروهی همواره تبلیغ می‌کنند که مراسم عزاداری را به سیاست آلوده نکنید. برخی از طرفداران این تفکر، شامل رسانه‌های معاند ،سکولار و همچنین فرقه شیعه انگلیسی هستند که با آگاهی و هدف روشن در تلاش برای تحریف حقیقتند. 🔸 اما گروهی دیگر از روی جهل و بی‌اطلاعی این مطالب انحرافی را تکرار می‌کنند،لذا روی حرف ما با این عزیزان است. 🔻 اسلام یک دین سیاسی است که تشکیل حکومت توسط پیامبر اسلام و انتخاب جانشین توسط ایشان از بارزترین شاخصه‌های آن است. 🔻مقام معظم رهبری هم می‌فرمایند واقعه‌ی غدیر صرفا بحث سیادت علی‌بن‌ابیطالب نیست بلکه یک امر کاملا سیاسی است، چرا که آنچه ضامن اجرای احکام اسلامی است،تشکیل حکومت اسلامی بر اساس احکام قرآن می‌باشد.که اگر واقعه‌ی غدیر دچار انحراف نمی‌شد،حاکمیت اسلامی هم دچار انحراف و خیانت نمی‌شد که در نهایت به جنایت عظیم عاشورا ختم گردد. 🔻امام حسین (ع) هم در نامه خود به محمد حنفیه علت قیام و حرکت خود را احیای دین جد بزرگوارشان بیان می‌نمایند.لذا قیام ایشان نیز در ادامه‌ی احیای حکومت اسلامی و امری کاملا سیاسی است.از همین منظر امام خمینی(ره) فرمودند:گریه ما بر اباعبدالله هم سیاسی است.پس برگزاری عزاداری حسینی یک امر احساسی و عاطفی نیست،گرچه عواطف و احساسات در آن نقش زیادی دارد. ✅ عاشورا بر پایه‌ی عقل،حماسه و‌عاطفه استوار است،لذا انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی بزرگ در جهان، مولود همین اندیشه امام حسین(ع) است، به فرموده امام راحل این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است. 🖌 🇮🇷@resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
❌عـلامه امـینى (ره) فـرمودند: شــب و روز تاسوعا و عاشورا براى سلامتى امام زمان(ع)صــدقه دهید چون قلبِ حــضرت اندوهناڪ جَدِّ غریب ‌شان، حضـــرت سیدالشهداء اســـت. 🇮🇷@resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی که دست های انسان بسته میشود و دیگر هیچ کاری نمیتواند برای خودش بکند.... ✍این یک دقیقه طلایی را با دقت گوش کنید،👌 هر روز صبح ، هر شب قبل خواب.... 🇮🇷@resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
مداحی آنلاین - نماهنگ ماه قمر ام‌البنین ۜ - رحیمیان.mp3
4.67M
حےعلےالعزا قرص قمر ام البنین پسر ام البنین شکسته مثل سرت کمر ام البنین 🇮🇷@resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
53.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سرم خاک کف پای‌ حسین است دلم مجنون صحرای حسین است بود پرونده ام چون برگ گل پاک در این پرونده امضای حسین است بهشت ارزانی خوبان عالم بهشت من تماشای حسین است آی به وقت مرگ چشمم را نبندید که چشم من به سیمای حسین است تمام هستی ام باشد دل من که لبریز از توالی حسین است آی در این عالم تمنایی ندارم تمنایم تمنای حسین است چراغ از بهر قبر من نیارید چراغم روی زیبای حسین است زتو شرمنده‌ام آب آورت رفت علمدار رشید لشکرت رفت تو تا در راه بودی مادرت بود تو از راه آمدی و مادرت رفت خوشا صورت که در فردای محشر بر آن نقش کف پای حسین است از آن با گریه دائم خو گرفتم که اشکم در تجلای حسین است نترسانیدم از روز قیامت قیامت قد و بالای حسین است صلی الله علیک یا سیدی و مولایی یا اباعبدالله @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
🚨امروز ساعت 12:57 فرصت تعیین دقیق جهت قبله را از دست ندهید 🔰امکان تعیین دقیق قبله بر اساس تابش خورشید 🔹هفتم خرداد و 25 تیر هر سال فرصتی ایجاد می كند تا جهت دقیق قبله برای نمازخانه ها، مساجد و یا حتی منازل توسط مردم تعیین شود. 🔆در حقیقت در لحظه اذان ظهر در روزهای 7 خرداد و 25 تیر خورشید درست بالای خانه كعبه بوده و خانه خدا هیچگونه سایه‌ای نخواهد داشت. 🔸با قرار دادن شاخصی عمود بر زمین در ساعت 12:57دقیقه روز یکشنبه 25 تیر، جهت سایه علامت گذاری و خلاف جهت سایه به سمت خورشید، جهت دقیق قبله را نشان می دهد. توجه: علاوه بر روز 25 تیر ، در یک روز قبل و یک روز بعد از آن نیز می توان همین عمل را انجام داد و تفاوت زیادی در نتیجه ایجاد نمی شود . یعنی روز های 24 و 26 تیر @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
📌 اعـــلـــام مــــراســــم ♦️مــــراســـــم عـــزاداری تاسوعای حسینی ۱۴۴۶ 🎙به کلام : حجت‌الاسلام والمسلمین منصوری راد 🎤 با نوای: ذاکرین اهل بیت (علیهم السلام) زمان و مکان 🕰: - دوشنبه ٫ ۲۵ تیر ماه ٫ از ساعت ۱۶:۰۰ - شهرک سینا ٫ قانون ۴ ٫ روبروی مدرسه‌ سینا ٫ منزل مرحوم حاج یدالله دالوند 💢جلسه ویژه بـــــــرادران می‌باشد 🔰 هیئت محبان حضرت قاسم (ع) 🔰 @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺جهادی 🔹تهیه و توزیع 800پرس غذای گرم در روستاهای کم برخوردار در شهرستان دورود تیرماه 1403مصادف با محرم 1446 توسط گروه جهادی طلایه داران ظهور _حوزه _مقاومت_حضرت_زهرا_س 🇮🇷@resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
یــک سال در ايام محـرم به آیت الله بهاءالدینـی وعده داده شده بــود که تمام واقعــه ي روز عاشورا بر ايشان مکاشفه شود و لحظه لحظه ي روز عاشورا برايشان نمايانــده شود ! روز عاشورا فرا رسيــد و مرحوم بهاء الدينــي بعد از وضــو و نيايش مختصــري به کنجي رفتــن و به سمت قبله خيــره ماندنــد. از قبل به خانواده نيــز سپرده بودنــد که تحت هيچ شرايطي به ايشان کاري نداشتــه باشنــد. همسر يا فرزنــد ايشان که از موضوع اطلاع داشتـه مدام به اتاق ايشان سر ميزدنــد و نقل ميکننــد که هرچه بــه ظهر نزديکتر ميشد چهره ايشان ملتهب تر و نگران تــر ميشد ، تا اينــکه صـداي اذان برخواست ايشان برخواستنــد و نماز اقامـه کردنــد و دوباره به همان حالت رو به قبله رفتنـد گويي که نه چيــزي مي بينند و نه می شنونــد . بعد از نماز هر بار که مي آمديــم چهره ايشان پــر از اشک بــود و گريان تا اينــکه کم کم صداي گريــه و ناله از اتاق ايشان برخواست گاها صداهاي ايشان کم و گاها زياد ميشد تا جايي که به ناگاه نعــره اي کشيدنــد و از حال رفتنــد. به صــداي نعره به اتاق ايشان رفتيم و سعي در بهوش آوردن کرديم اما تا ايشان به هوش مي آمدنــد بقدري مي گريستنــد و دوباره نعره و بيهوشي تا 5 بار ايــن اتفاق تکرار شد. بار ششم وقتي بهوش آمدنــد فقط مي گريستن و اين بار گريه ايشان تا شب ادامه داشت و ياراي سخن گفتن نبودنــد.  شب هنگام بعد از نماز عشاء گريــه ايشان قطع شد وليکن همچنان با کسي حرف نمیزدنــد. يــکي از نزديکان سعي در تکلم کردنـد و عرض  کردنــد که ايشان از کدام صحنــه کربـلا اينگونه برآشفتنــد. مرحوم بهاء الدينـي مجددا به گريه افتادنــد و از ميان بغض گلو فقط گفتنــد: چشمـان عبــاس ، وقتــي که مشک پــاره شد . .😭😭😭😭😭😭😭 🇮🇷@resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 (پیشنهاد مشاهده) 🏴في كربلاء خسف القمر! (ماه در کربلا گرفت) 👌کلیپ فوق العاده حزن انگیز از فضاسازی مقتل قمر بنی هاشم (علیه السلام) و روایت تلاش سقا برای رفع عطش کودکان ... @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
«امام سجاد سلام الله علیه در ستایش عموی بزرگوار خود می فرماید:خدا رحمت کند عمویم عباس را که جان خود را ایثار کرد و فدای برادرش شد تا آن که دو دست او قطع شد، در عوض، خدا دو بال به او عنایت کرد که به وسیله آن همراه ملائک در بهشت پرواز می‌کند، چنانچه که برای جعفر بن ابی طالب نیز دو بال قرار داد. برای عباس در نزد خدا منزلتی است که همه شهداء در روز قیامت غبطه آن مقام را می‌خورند.» حماسه و عرفان ص۲۷۳ آیت الله العظمی جوادی آملی @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️وقتی خبرنگار آمریکایی، سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده را به چالش می‌کشد! 🟡چگونه فورا حملات روسیه به بیمارستان‌های اوکراین را شناسایی و تایید می‌کنید اما در مورد حملات اسرائیل به بیمارستان‌های فلسطین قادر به تشخیص نیستید؟! @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
🌷 امام صادق (علیه السلام) : ✍ كان عمّنا العبّاس نافذ البصيرة، صلب الايمان، جاهد مع أبى عبد اللَّه، و ابلى بلاء حسنا، و مضى شهيدا. ☘ عموى گرانقدرم ، عباس ؛ انسانى هوشمند و ژرفنگر و آراسته به ايمانى آگاهانه و استوار و عميق بود؛ به همراه حسين (علیه السلام) دليرانه مبارزه كرد و در آزمون سخت زندگى- با به جان خريدن رنجها و گرفتاريهاى بسيار در راه خدا- سرفراز و سربلند سر بر آورد و پس از جهادى سترگ و شجاعانه ، جان را در راه خدا هديه كرد. 📘 شرح الاخبار فی فضائل الائمه الاطهار ، ج3 ، ص184 @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گیتی از این خوب‌تر پناه ندارد... صلی‌الله علیک یا اباعبدالله الحسین @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ خیانت آشکار دولت اصلاحات و دولت روحانی در جریان قرارداد کرسنت! 👆روایت کارشناس حوزه نفت و انرژی از روند قرارداد کرسنت در سه دولت خاتمی، احمدی نژاد و روحانی در گفتگو با شبکه صدای آمریکا @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناس اسرائیلی: 📍ما درحال سقوطیم، باید همانگونه که آمریکا با مردم وحشی ژاپن برخورد کرد و با یک ضربه کار را تمام کرد با ایران برخورد کنیم... @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 تصاویری از حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اتاق تربت کربلا در کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ کارشناس اسرائیلی: با مهاجرت 800 هزار شهرک نشین از شمال اسرائیل و عدم اعتماد به نیروهای امنیتی، باید گفت ما یک شکست راهبردی خورده‌ایم... البته تحلیل براندازای احمق جمهوری اسلامی چیز دیگست 😏 @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤍 تاسوعا و عاشورا حسینی تسلیت باد 🖤🥀 @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صل الله و علیک یا ابو فاضل یا عباس علیه السلام @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )