بنده الان ذوق فراواننننن هستممم
(از اون جیغ بنفشای ریحانه سادات که وقتی خوشحال بود می کشید)(استیکر انسانی در حال جیغ کشیدن و بالا پایین پریدن یافت نشد)
برید تابناک رأی بدید فردا نیان بگن همه مردم ایران موافقن
تو کانالای اصلاحطلبا فرستادن گفتن برید رأی موافق بدید فردا بگیم مردم همه موافقن، یه سری معدود تندرو هستن میگن توافق به ضرره. اینجا کلیک کنید رأی بدید 👇
https://www.tabnak.ir/fa/polls/archive
قلب عزیزم اصلا منطقی نیست که وقتی من مثل بچه ادم نشستم انقد تپش شدید داشته باشی