درود دختر خوب رفتار بعضیاتون رومخمه همه به خودتون نگیرید اگه میخوای دوست بمونی ریپلای کن اگه نه بدرود
ادرین -
سپیدار
درود دختر خوب رفتار بعضیاتون رومخمه همه به خودتون نگیرید اگه میخوای دوست بمونی ریپلای کن اگه نه بدرو
وا معلومه که میمونم من فعلا برنامه دارم برا-