1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گاهی با خودم فکر میکنم چطور ممکنه یک آدم اینقدر برای دلِ آدم مهم بشه ، اینقدر آرامش بیاره ، اینقدر تبدیل بشه به بخشی از نفس کشیدن های هر روزه
من برای داشتنت ، برای بودنت ، از عمیق ترین جای قلبم مایه میزارم
هر کاری که از دستم بربیاد میکنم تا تو کنارم بمونی ، تا این حس خوب بین ما تا همیشه زنده بمونه شاید خودت خیلی وقت ها نفهمی ، اما تو برای من عزیزترین آدم دنیایی .
از اون آدم هایی که اگه نباشن ، دنیا یک جوری کم میشه ، پوچ و بی حاصل میشه من شاید چیز زیادی از این دنیا نخوام اما اگه قرار باشه آرزویی داشته باشم ، همینه که تو باشی ، همیشه باشی ، کنار من باشی تولدت مبارک پیتزا کوچولو
هنوز پیتزا رو یادمه کوچولو
@youremyangelcomefrommeabove