هدایت شده از یاسهاسبزخواهندشد ؛
ببین عزیزم من یه آدمِ واقعیم میدونی چی میگم؟ من شبیه کلیشه هایِ مذهبیت نیستم، اون دختری که صرفا پست انقلابی میزاره نیستم، من خیلی بچه تر از اونم که بخوام رو تک تک حرفا و تاثیرش روی جنس مخالفم فکر کنم خب؟ و عزیزم من همچنان شبیه کلیشه هات نیستم، نقاشم ولی موهای فرفریمو از شالم نمیذارم بیرون و هر روز بیرون از خونه نیستم، نمیتونم از همه جا براتون عکس بگیرم چون تو دنیا واقعی خیلی وقت ها خجالت میکشم دوربینم رو در بیارم و از چیزایی که به نظرم جالبن عکس بگیرم. من تلاش میکنم خوب بنویسم ولی شبیهِ نویسنده هایی که میشناسین اونقدر قلمم قوی نیست که بتونم عینِ تخلیاتم رو شرح بدم. من از اون دخترای مستقل قوی نیستم که موهاشونو گوجه ای میبندن و میشنن پشت میز برای کنکور درس میخونن، من امسال کنکور دارم ولی از همین الان امیدی بهش ندارم. عینیکم نیستم، شبیه عکسای پینترستم نیستم. تازه خیلیم غلط املایی و تایپی دارم. چرا فقط این قالب آدمارو میپذیرید؟ واقعی بودن چشه؟ حس میکنم از اون زمانی که تصمیم گرفتم واقعی باشم خیلی آدم هارو از دست دادم.
اینجای داستان دردناکه ک یه دکتر عمل لوزه یه پسر بچه رو کنسل میکنه تا دماغ ی خانم رو عمل کنه