هدایت شده از ماهدُخت||mahdokht🇮🇷
اگه امشب توی شهرک دیدین ی پرچم فلسطین دوتا پا داره داره میدوعه بدونین ریحانست سردش شده.😂
ریحان؛
اگه امشب توی شهرک دیدین ی پرچم فلسطین دوتا پا داره داره میدوعه بدونین ریحانست سردش شده.😂
اصن باهاش خدافظی نکردم فقط دویدم سمت خونه انقدر که سردم بود😂
هدایت شده از ایران خانوم¹⁶⁸🎒
درسته برامون ماشین صورتی نیاوردن میدون امام ولییی داداشیایی ارتش بهمون درجه دادن😂💀
هدایت شده از ستاره من؟
او انسانی است که گویی از تار و پود زندگی بافته شده شور و اشتیاقش به هستی در هر نگاه و هر کلامش موج میزند لبخندی دائمی بر لبانش نشسته که گویی تمامِ زیباییهای دنیا را در خود جای داده و حس دوست داشتنی عمیق را به هر که در اطرافش استدمنتقل میکند نه تنها نسبت به انسانها بلکه نسبت به تمام موجودات و حتی اشیاء بیجان نیز حسی از مهر و محبت در وجودش جاری است.درون او دریایی از امید است حتی در تاریکترین لحظات،کورسوی نوری او را به آینده روشن امیدوار نگه میدارد این امید مانندِ هالهای از نور نامرئی او را احاطه کرده و اطرافیانش را نیز تحت تأثیر قرار میدهد گویی انرژی مثبت و آرامشبخشی از او ساطع میشود.
فوبیا: فضاهای بسته
https://eitaa.com/rey_313💙