eitaa logo
دوره دوم دبیرستان ریحانه النبی(س) مجتمع خاتم الانبیاء
213 دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
319 ویدیو
68 فایل
کانال رسمی ایتا دبیرستان ریحانه النبی (س) دوره دوم 🌷با ما همراه باشید🌷با اخبار و نکات مربوط به مدرسه👌همراه با تصاویر اردوها و خاطرات روزانه ما و بچه ها ـ37247672 یزد_بلوارشهیدپاکنژاد_انتهای کوچه سازمان تبلیغات اسلامی
مشاهده در ایتا
دانلود
🔊 #خبر 📖 محفل انس باقرآن با قرائت یک ختم کامل قرآن📖 سه شنبه ۹۸/۷/۲۳ ریحانه های دوره دوم یک دور کامل قرآن کریم را تلاوت کردند. با توجه به اینکه عنوان صبحگاه هر هفته سه شنبه ها “به وقت رفاقت” است، این هفته دانش آموزان ریحانه النبی (س) محفل انس با قرآن برگزار نموده و رفاقت معنوی با قرآن برقرار کردند. در این صبحگاه معنوی یک ختم کامل قرآن توسط دانش آموزان، مدیر و معاونین تلاوت شد. #دبیرستان_دخترانه_ریحانه_النبی_س_دوره_دوم 🆔 @reyhanatonabi_yazd
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔊 #خبر ⛺️موکب داری دانش آموزان در برنامه بازماندگان اربعین⛺️ دانش آموزان پایه دهم ریحانه النبی (س)روز سه شنبه ۹۸/۷/۲۳ پذیرای موکب اربعین بودند. این برنامه جذاب با میزبانی دانش آموزان پایه دهم، فضا سازی و پخش صوت های متناسب با سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) انجام شد. #دبیرستان_دخترانه_ریحانه_النبی_س_دوره_دوم 🆔 @reyhanatonabi_yazd
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
98.07.18.mp3
8.36M
هایی_از_قرآن●↶ 18 مهر 98 حجت الاسلام والمسلمین قرائتی راه خود یا راه خدا؟ حجم: 7.96 mb زمان: 22:54 دقیقه 🥀🍂🥀🍂🥀🍂🥀🍂🥀🍂🥀 🆔 @reyhanatonabi_yazd
❓سوالات درس هایی از قرآن 18 مهر 98 1-در انتخاب راه زندگی، کدام راه گرفتار خطا و پشیمانی است؟ 1) راه خود 2) راه دیگران 3) هر دو مورد 2- بت‌پرستان، برای توجیه کار خود، آن را به چه کسانی مُنتسب می‌کردند؟ 1) نیاکان 2) دانشمندان 3) حاکمان 3- در انتخاب حاکمان جامعه، کدام راه معقول‌تر است؟ 1) نظام موروثی 2) رأی اکثریت 3) نظر اقلیت 4- آیه 119 سوره توبه، دوستی با چه کسانی را توصیه می‌کند؟ 1) باسوادان 2) راستگویان 3) نمازگزاران 5- آیه 102 سوره بقره، از فراگیری چه علومی مذمّت می‌کند؟ 1) علوم بی‌فایده 2) دانستنی‌های زیان‌آور 3) هر دو مورد
درس هایی از قرآن 18 مهر ماه، ص1
درس هایی از قرآن 18 مهر ماه، ص2
درس هایی از قرآن 18 مهر ماه، ص3
درس هایی از قرآن 18 مهر ماه، ص4