eitaa logo
مدرسه مجازی طلیعه داران ظهور
7.9هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
265 ویدیو
109 فایل
ایران؛ اهواز مجتمع حضرت ولیعصر(عج) مدرسه مجازی طلیعه داران ظهور تحت اشراف آیت الله اراکی [عضومجلس‌خبرگان‌رهبری] 🌐 سامانه آموزش: http://rezvan.taliedaran.ir لیست کلاس‌های تابستان #رایگان https://eitaa.com/rezvan_marefat/4703 راه ارتباطی: @S_Alavi110
مشاهده در ایتا
دانلود
امروز قرعه‌کشی بین مبلغین دوره نقد مسیحیت تبشیری انجام و اسامی اعلام میشه. کیا پوستر دوره رو نشر دادن؟🎗
مامون از حضرت‌رضا‌علیه‌السلام پرسید: بزرگترین فضیلت امیرالمومنین‌علیه‌السلام در قرآن چیست؟! فرمود: بزرگترین فضیلت ایشان در قرآن، مباهله است! • به "صراحت" قرآن • و به "عمل" رسول خدا امیرالمومنین نفسِ پیامبراکرم است. 💌 | بحارالانوار،ج۱۰،ص۳۵۰
🎬 سلسله نشست‌های نقدوهابیت بامحوریت آیه‌ی مباهله 🏢 مدرسه مجازی طلیعه داران ظهور (تحت اشراف آیت الله اراکی) برگزار می‌کند ✍ کلاس تخصصی "نقدوهابیت باموضوع امامت در قرآن" نشست سوم: 🎙مدرس: حجه الاسلام عباسی 🎬 ۴جلسه آموزش آفلاین ✨ورود عموم آزاد است✨ •●•| ادیان و فرق |•●• 👈 عزیزانی که مایل به شرکت در دروس هستند می توانند مطابق فیلم آموزشی ثبت‌نام کنند. 🖥 سامانه آموزش الکترونیک: http://rezvan.taliedaran.ir 🏢 مدرسه مجازی طلیعه داران ظهور https://eitaa.com/rezvan_marefat
وارد نشست های نقدوهابیت که شدین نشست سوم انتخاب بفرمایید.
✍ یه خبر دیگه هم براتون دارم؛ بهتره بگم برای دوستانیکه از دوره تربیت مربی مهدویت جا موندن. قرار این دوره با دروس پیش‌نیازش اول ماه برای مرکز مدیریت حوزه های علمیه در پیام‌رسان ایتا برگزار بشه، ورود عموم آزاد کردیم تا هرکس دوست داشت، شرکت کنه. منتظر فراخوان باشید.
خوبین؟ مشغول کدوم کلاسین؟ موافقین یه چندتا پیام ازتون ببینیم؟
سلام وقتتون بخیر می‌دونم چقدر زحمتتون مضاعف میشه برای دوره‌های ایتا برای همین فکر کردم این حال خوش خودم رو با شما به اشتراک بگذارم. من در دوره تفسیر سوره واقعه شرکت کردم و به نوعی همزمان شد با همزمانی اول ماه ذی‌الحجه و دوشنبه و نیت کردم برای دو هفته خواندن سوره واقعه تا ۱۴ مرتبه که رسیدم. حالا چند شب هست که متوجه شدم شکر خدا دیگه سوره واقعه رو بدون نگاه به قرآن کامل تا آخر می‌خونم. قبلاً نمی‌تونستم پیوند بین آیات رو ایجاد کنم ولی الآن هر جا که مکث می‌کنم صدای حاج آقا قرائتی به یادم میاد و از یادآوری مفهمومی که در تفسیر فرمایش کرده بودند میرم جلو... خیلی ازتون ممنونم... نمی‌دونم من کمترین لیاقت این رو دارم که دعایی برای شما خوبان کنم یا نه ولی واقعاً از خدا براتون قرار گرفتن در مقرب‌ترین جایگاهش رو می‌خوام که خودش در این سوره وعده داده ☘ پ.ن: و این نهضت کماکان ادامه داره.. لینک کانال تفاسیر سوره ای👇 https://eitaa.com/joinchat/3066037833C686098458d