وارد نشست های نقدوهابیت که شدین نشست سوم انتخاب بفرمایید.
#مناسبتی #روزمباهله
✍ یه خبر دیگه هم براتون دارم؛ بهتره بگم برای دوستانیکه از دوره تربیت مربی مهدویت جا موندن. قرار این دوره با دروس پیشنیازش اول ماه برای مرکز مدیریت حوزه های علمیه در پیامرسان ایتا برگزار بشه، ورود عموم آزاد کردیم تا هرکس دوست داشت، شرکت کنه. منتظر فراخوان باشید.
سلام
وقتتون بخیر
میدونم چقدر زحمتتون مضاعف میشه برای دورههای ایتا برای همین فکر کردم این حال خوش خودم رو با شما به اشتراک بگذارم.
من در دوره تفسیر سوره واقعه شرکت کردم و به نوعی همزمان شد با همزمانی اول ماه ذیالحجه و دوشنبه و نیت کردم برای دو هفته خواندن سوره واقعه تا ۱۴ مرتبه که رسیدم.
حالا چند شب هست که متوجه شدم شکر خدا دیگه سوره واقعه رو بدون نگاه به قرآن کامل تا آخر میخونم. قبلاً نمیتونستم پیوند بین آیات رو ایجاد کنم ولی الآن هر جا که مکث میکنم صدای حاج آقا قرائتی به یادم میاد و از یادآوری مفهمومی که در تفسیر فرمایش کرده بودند میرم جلو...
خیلی ازتون ممنونم... نمیدونم من کمترین لیاقت این رو دارم که دعایی برای شما خوبان کنم یا نه ولی واقعاً از خدا براتون قرار گرفتن در مقربترین جایگاهش رو میخوام که خودش در این سوره وعده داده ☘
پ.ن: و این نهضت کماکان ادامه داره..
لینک کانال تفاسیر سوره ای👇
https://eitaa.com/joinchat/3066037833C686098458d