رِضْوانْ
تو جان بودی جهان بودی ، تمام داستان بودی
پنـاه قلبهای خسته از جور زمان بودی
نمایان بود در پیشانیات اشراق قدوسی
تماشاییترین آئینـهی حیدرنشان بودی
أشداء علی الکفار بودی مثل پیغمبـر
ولی با مردم ایران همیشه مهربان بودی
تمدنساز بود اندیشههای روشنت ای ماه!
بلندآوازه بودی ، نـور بودی ، بیکران بودی
همیشه میستودی باور سرخ فلسطیـن را
تو ای آزاده! عمری حامی این آرمان بودی
جهان آموخت از تو گفتمان استقامت را
تو پرچمدار این اندیشـه و این گفتمان بودی
تو گفتی دل قوی داریم فتح قله نزدیک است
تو که تنها علمدار امیـن کاروان بودی
بگو با عاشقان ، راز دعای مستجابت چیست ؟
سر سجاده در اوج کدامین آسمان بودی ؟
شهادت جاودانت کرد در تاریخ این کشور
ولی در قلب مردم قبل از این هم جاودان بودی :)
هدایت شده از حسان مالکی | روایت نویس
صبح روزی که قرار بود روی کره زمین
تمدن ایرانی وجود نداشته باشه بخیر.🌱
@hesan_maleki
رِضْوانْ
این ۲۸ ثانیه رو با دقت ببینید #حسین_دارابی @hosein_darabi
داغت نمیشه باورم،ای رهبرم . .
محمد حسین حدادیاننماهنگ نیمکت خالی.mp3
زمان:
حجم:
2.6M
عزیز بابا قشنگ بابا
کی دلش اومد با تو بجنگه بابا
لالایی بابا خوابیدی بابا
دیدمت چقدر قشنگ خندیدی بابا
#میناب
@rezvanchanel
رِضْوانْ
عزیز بابا قشنگ بابا کی دلش اومد با تو بجنگه بابا لالایی بابا خوابیدی بابا دیدمت چقدر قشنگ خندیدی باب
دختر مو بلندم
دیگه حرومه خندم
پاشو بریم عزیزم
موهاتو خودم میبینم . .
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
📝 برای رسیدن به «ایران قوی» استمرار حضور مردم عزیزمان همانند چهل روزی که پشت سر گذاشتند ضروری است.
🔻نباید با اعلام بناء بر مذاکرات با دشمن، تصور شود که حضور در خیابانها لازم نیست.
▫️اگر بر فرض، ضرورتاً نوبت دوره سکوت صحنه نبرد نظامی رسیده باشد، وظیفه آحاد مردمی که امکان حضور در میادین و محلات و مساجد را دارا هستند، سنگینتر از قبل بهنظر میرسد. مسلّماً فریادهای شما در میادین، در نتیجه مذاکرات مؤثر است.
✍🏼 بخشی از پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای | ۱۴۰۵/۱/۲۰
📲 @rahbar_enghelab_ir