eitaa logo
رضا یوسف زاده
1.3هزار دنبال‌کننده
305 عکس
226 ویدیو
80 فایل
⚜طلبه روانشناس 🎖زوج درمانگر و خانواده درمانگر 🎖 کارشناس صدا و سیما 🎖 دبیر هسته علمی خانواده مراکز مشاوره حوزه های علمیه کشور(سماح) 🎖 عضو کمیته طرح و برنامه و روابط عمومی انجمن روانشناسی اسلامی ادمین: @psy_life مشاوره: https://eitaa.com/rezyoos/1283
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم زندگی پس از زندگی از توهم تا واقعیت ۲ قسمت دوم: دین یا خرافات در قسمت قبل امکان بررسی علمی تجربه های نزدیک به مرگ بررسی گردید، در این قسمت امکان بررسی این پدیده در دایره دینی مطرح می شود. چهار: آیا از نظر دین اسلام می توان به بررسی این تجربه ها پرداخت؟ بعضی معتقدند توجه به تجربه نزدیک به مرگ و بررسی و انتشار آن یک انحراف و خطاست و از منظر دین نباید به این تجربه ها اعتناء کرد چرا که می تواند زمینه گسترش خرافات را فراهم کند. اول اینکه دین اسلام به طور کلی تجربه و علم تجربی را نه تنها رد نمی کند بلکه آن را یکی از منابع درک می داند و این را هم در منابع دینی و هم در سیره مومنین و عالمان دینی می توان یافت. فراماده (غیب) از موضوعات اساسی دین است، فلذا توجه به تجربه های فرامادی از نظر دین بسیار حائز اهمیت است. نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود و با صرف احتمال خطر، کل آن را کنار گذاشت. تجربه نزدیک به مرگ در کنار تجربه های فرامادی چون رویا و مکاشفه قرار می گیرد. ما در مورد رویا و مکاشفه نه تنها نهی بررسی و نقل آن را نمی بینیم بلکه توجه به آن را در منابع دینی مشاهده می کنیم به طور مثال: توجه به خواب حضرت ابراهیم، حضرت یوسف و حضرت محمد ص در قرآن، توجه حضرت یوسف ع به خواب دو زندانی و همراهان در زندان و توجه به خواب فرعون که در قرآن ذکر شده است، روایت هایی در مورد رویای صادقه، تقسیم انواع رویاها، نقل رویای ائمه ع، نقل رویای بعضی از اصحاب رسول و ائمه ع، روایت های مربوط به تعبیر خواب، تجربه مکاشفات اصحاب به اذن و اراده ائمه ع و ... علاوه بر این گزارش رویاها و مکاشفه های متعدد علمای ربانی و گزارش رویاهای مطابق با واقعیت عموم مردم و ... در واقع به جای نهی از بررسی تجربه های فرامادی به خاطر آفات و خطرات آن باید ملاک هایی را عرضه کرد تا از انحرافات جلوگیری کرد. صرف احتمال انحراف و سوء استفاده دلیل بر رد نمی شود؛ چون حتی سوء استفاده از منابع اصیلی چون قرآن و روایات هم ممکن که هیچ، واقع شده است. پنج: آیا بها دادن به این تجارب مخالف عقلانیت دینی نیست؟ تجربه های فرامادی یک واقعیت با فراوانی بسیار زیاد در تاریخ بشریت است، توجه به این تجربه های فرامادی (مکاشفه، رویا، تجربه نزدیک به مرگ) در چارچوب اصول عقلی و دینی نه تنها منافاتی با عقلانیت ندارد بلکه عین عقلانیت است. در حقیقت عدم توجه به این تجربه هایی که به شکل متواتر اتفاق افتاده و گزارش شده است خلاف عقلانیت است. البته کنار گذاشتن اصول وحیانی، عقلانی و علمی و اکتفاء به این تجارب نیز کاملا غیر عقلائی است. در عین حال باید توجه داشت تشریع به استناد این تجربه ها خلاف عقلانیت است، البته توجه بدان ها در کنار دیگر ادله و امارات به عنوان موید می تواند مفید فایده باشد. شش: آیا نقل این گزارشات زمینه سازی سوء استفاده ناقلان نیست؟ یا پذیرش آن مساوی با پذیرش تناسخ نیست؟ صرف احتمال وجود آفات و انحرافات و سوء استفاده ها دلیل بر نهی توجه بدان نمی شود، چراکه در کنار آفات، فواید کثیره هم بدان مترتب است. در واقع بررسی دقیق و کشف ملاک ها و بیان چارچوب های دینی و عقلی و علمی می تواند آفات را کنترل و زمینه بهره وری از فواید آن را فراهم نماید. مثلا تبیین اینکه تجربه های فرامادی مخصوص انسان های متعالی و متقی نیست و احتمال رخداد آن در هرگونه انسانی وجود دارد؛ برای مثال رویای صادقه را هم یوسف ع می تواند ببیند و هم آن دو زندانی در حال کفر و هم حتی فرعون؛ پس داشتن تجربه فرامادی دلیلی بر متقی بودن یا پاک بودن تجربه گر نیست. اما اینکه مطرح شده است پذیرش این پدیده در واقع پذیرش تناسخ است در واقع ادعای غیر علمی است و نشان از عدم آشنایی در مورد تناسخ است. باید توجه داشت که تجربه نزدیک به مرگ در افرادی اتفاق افتاده است که از نظر دینی اجل حتمی آنها فرا نرسیده است، چراکه تخلف از اجل حتمی ممکن نیست و اینکه فرد به صورت کامل به عالم دیگر منتقل نشده و هنوز در ارتباط با این دنیا هست. نکته دیگر اینکه هر از مرگ بازگشتنی برابر با تناسخ نیست چراکه ما نمونه قرآنی آن در جریان حضرت عزیر ع و مردگانی که حضرت عیسی ع احیاء نمود را داریم. رضا یوسف زاده طلبه روانشناس 🌐 @rezyoos
بسم الله الرحمن الرحیم زندگی پس از زندگی از توهم تا واقعیت ۳ قسمت سوم: توجه یا بی اعتنائی در قسمت های قبلی سوالاتی در مورد امکان بررسی علمی و دینی این پدیده را بررسی نمودیم. در پایان این یادداشت ملاحظاتی را در مورد تجربه نزدیک به مرگ خدمتتان تقدیم می کنم: نکته اول: توجه به این گزارش ها و بررسی دقیق آنها می تواند کارکردها و فواید علمی چون: ارتقاء شناخت بشر از انسان و توانمندی های آن و ... داشته باشد؛ و همچنین می تواند کارکردها و فواید دینی چون: تقویت ایمان به غیب، توجه به عالم دیگر، توجه و دغدغه نسبت به بُعد روحانی، ایجاد زمینه های تقوا و خودمراقبتی در تجربه گر و دیگران، تقویت اعتماد و باور به اخبار الهی و علوم وحیانی و... داشته باشد. البته لازم است ملاک های تشخیص تجربه های حقیقی از متشابهاتش را استخراج و ارائه کرد، همان کاری که در روایات در مورد رویا و در عرفان در مورد مکاشفات انجام شده است (البته هنوز جای کار دارد). در واقع وظیفه حوزه علمیه و دین پژوهان این است که علاوه بر بررسی اصل تجربه ها و ارائه میزان ها، به تحلیل محتواهای این گزارش ها بپردازند تا از فهم غلط و سوء استفاده ها جلوگیری به عمل آید. نکته دوم: تجربه نزدیک به مرگ، تجربه مرگ قطعی نیست، در واقع آنچه که تجربه گران گزارش می کنند قبل از ورود به عالم قبر و انقطاع کامل از عالم ماده است. نکته سوم: تجربه های گزارش شده، تجربه هایی ناقص و شخصی از عالمی است که متفاوت از دنیا و بسیار گسترده تر از دنیاست. مثل اینکه فقط با نگاه از یک پنجره بخواهی کره زمین را توصیف کنی و بفهمی چگونه جایی است. لذاست که تفاوت در نوع تجربه ها دیده می شود. پس نمی توان به درک کلی و دقیق از آن عالم و از آن شرایط با تجربه نزدیک به مرگ رسید. البته جمع آوری گزارش ها و به دست آوردن نکات مشترک و همچنین با استفاده از تحلیل ها بر اساس منابع دینی می توان قطعات پازل بیشتری را به دست آورد. نکته چهارم: داشتن تجربه فرامادی دلیل بر طهارت و پاکی و روحانی بودن تجربه گران نیست. در تجربه های فرامادی چون مکاشفه و رویای صادقه نیز همین قاعده وجود دارد. تجربه فرامادی و در خاطر داشتن آن مخصوص افراد خاص یا ادیان یا فرهنگ خاص نیست. ما در آیات قرآنی می بینیم که هم پیامبران و هم انسان های عادی و هم کافران و ستمگرانی چون فرعون تجربه رویای صادقه داشته اند. از آنجا که همه انسان ها دارای حقیقت فرامادی هستند پس لزوما این تجربه یک امتیاز نیست. حتی نوع تجربه، تجربه لذت بخش و یا وحشتناک، دلیل بر زیست صحیح و الگو بودن یا بد بودن فرد نیست. گاهی ممکن است فردی تجربه عذاب داشته باشد و این به خاطر لطف خداوند و تنبّه فرد بوده باشد، از طرف دیگر تجربه لذت و نعمت هم بدین معنا نیست که تمام زندگی گذشته فرد صحیح بوده و یا ادامه تجربه هایش اگر ادامه پیدا می کرد قطعا به همین منوال ادامه می داشت و یا اگر دوباره مرگ را تجربه کرد، همان نعمات را تجربه خواهد کرد. چه تجربه عذاب و چه تجربه نعمت هر دو فقط تنبه و تذکری است برای فرد تجربه گر و کسانی که در معرض گزارش آن قرار می گیرند. نکته پنجم: در برخورد با تجربه گران و نقد علمی این واقعه باید مراقب بود که نسبت به تجربه گران بداخلاقی اتفاق نیفتد و از حد انصاف خارج نشد. نفی کلی و مطلق این تجربه، برچسب بیماری زدن، اطلاق هذیان و توهم، تهمت شهرت طلبی و توجه طلبی، تهمت دروغ گویی و ... می تواند نوعی بد اخلاقی و آزار نسبت به این انسان ها بوده باشد. در پایان از دست اندرکاران این برنامه وزین علی الخصوص جناب آقای عباس موزون قدردانی به عمل می آورم و از خداوند متعال برای ایشان توفیقات روزافزون خواستارم. رضا یوسف زاده طلبه روانشناس 🌐 @rezyoos
هدایت شده از گنج پنهان
🔅ابیاتی زیبا و عمیق از مولانا امیرالمومنین علیه السلام دَوَاؤُکَ فِیکَ وَ مَا تَشْعُرُ وَ دَاؤُکَ مِنْکَ وَ مَا تَنْظُرُ وَ تَحْسَبُ (تزعم) اَنَّکَ‌ جِرْمٌ‌ صَغِیرٌ وَ فِیکَ انْطَوَی الْعَالَمُ الْاَکْبَرُ وَ اَنْتَ الْکِتَابُ الْمُبِینُ الَّذِی بِاَحْرُفِهِ یَظْهَرُ الْمُضْمَر ‌ای انسان، داروی تو در درونت وجود دارد در حالی‌که تو نمی‌دانی و دردت هم از خودت می‌باشد اما نمی‌بینی. آیا گمان می‌کنی که تو موجود کوچکی هستی در حالی‌که عالم اکبر در تو نهفته است؟! ‌ای انسان، تو کتاب روشنی هستی که با حروفش هر پنهانی آشکار می‌شود. 🍀 @ganj_penhan 🍀 در کانال گنج پنهان در پی حل و درک این ابیات هستیم. رو دنبال کن... 🔰این گنج رو به عزیزانت هدیه کن🔰 دوره ارزشمند گنج پنهان را در این کانال به صورت رایگان دریافت کنید 🆔 @ganj_penhan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕌 مطالبه جدی بازسازی حرم امام حسن، امام سجاد، امام باقر ، امام صادق علیهم السلام و سایر بزرگان مدفون در قبرستان بقیع 🎥 استاد شهاب مرادی ⏰ این کلیپ کمتر از پنج دقیقه رو حتما ببینید
🌹امام حسن عسکری علیه السلام فرمودند: «اِنّ لِلسّخاء مِقداراً فَانْ زَادَ عَلیه فَهُوَ سَرْفٌ، وَ اِنّ لِلحَزم مِقداراً فَانْ زَادَ عَلیه فَهُوَ جُبْنٌ، وَ لِلاقتصادِ مِقداراً فَانْ زَادَ عَلیه فَهُو بُخْلٌ وَ لِلشّجاعَةِ مِقداراً فَانْ زَادَ عَلیه فَهُو تَهوّرٌ؛ ♦️ سخاوت اندازه دارد، اگر زيادتر شد، اسراف است. احتياط و دورانديشى نيز اندازه دارد، اگر زياد شد، ترس است. اقتصاد و ميانه‌روى اندازه دارد، اگر زياد شد، بُخل است. شجاعت اندازه دارد، اگر اضافه شد، تهور (بی عقلی) است. 📚 مواعظ امامان عليهم السلام-ترجمه جلد هفدهم بحار، ج1، ص323 🌍 @rezyoos
فرزند پروری صحیح لازمه فرزند آوری.m4a
50.07M
💢تاثیر کیفیت روابط والدین بر فرزند آوری💢 ♦️فرزندپروری شرط لازم فرزند آوری 💠 @rezyoos
هدایت شده از گنج پنهان
ایمان.m4a
1.42M
🎧 ❗️کی می تونه یقین ابلیس رو داشته باشه؟! ❗️ 🍃༺ @ganj_penhan ༻🍃
⛔️سوء استفاده جنسی آنلاین⛔️ طی سال های اخیر در دنیا مفهومی با عنوان سوء استفاده جنسی آنلاین (متکی بر فناوری) از کودکان شکل گرفته است. technology-assisted child sexual abuse بر اساس این مفهوم شکل و نوع سوء استفاده جنسی تغییر کرده است؛ پس آگاهی و توجه مضاعفی از سوی والدین مورد نیاز است. پژوهشگری به نام دکتر Lunde در این زمینه پژوهش های انجام داده است تا چگونگی این پدیده و آثار کوتاه مدت و بلند مدت آن را بررسی نماید. او بدین منظور زنان ۱۷ تا ۲۴ ساله ای که گزارش سوء استفاده جنسی آنلاین قبل از ۱۸ سالگی داشتند را انتخاب کرده و در فرآیند مصاحبه های تخصصی و عمیق شروع به بررسی این پدیده نمود. نتایج به دست آمده: سوء استفاده جنسی آنلاین عمدتاً بر بستر یک رابطه مجازی مبتنی بر دوستی رخ می دهد. به این شکل که یک دوست مجازی عمدتاً غیر همجنس در یک مدت زمان محدود و گام به گام فضای صمیمی در رابطه ایجاد می کند. پس از جلب اعتماد اولیه کودک و نوجوان در مرحله اول درخواست های نامتعارف جنسی می کند: درخواست تصاویر از نواحی تناسلی، ارسال محتوای پورنوگرافی و درخواست تماشا، سکس چت، تماس تصویری با محتوای جنسی، درخواست ارسال ویدئو از نواحی حساس بدن، بیان خاطرات ساختگی یا واقعی جنسی، شوخی ها و جک هایی با محتوای جنسی و ... این درخواست ها معمولا با فریب هایی همراه است: مطمئن باش به کسی (عکس و فیلم را) نمیدم، یه چیزی بین خودمونه، من و تو دیگه رفیق شدیم، به من اعتماد نداری، از چی می ترسی، مطمئنم خیلی خوشگلی و ... در مرحله دوم با ضبط و ذخیره محتوای جنسی ارسالی فرد قربانی با تهدید به اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی و سایت های پورن و یا اعضای خانواده و دوستان فرد، از فرد درخواست های بیشتری می کند و او را بیشتر مجبور به کارهای ناخوشایند و گاهی خشن می کند. در این پژوهش ها در کنار ترسیم فرآیند متداول چگونگی رخ دادن این مسئله ، نتایج به دست آمده نشان می دهد که تاثیرات فوری و بلند مدت آزار جنسی آنلاین، نه تنها از آزار فیزیکی مخرب تر بلکه ماندگارتر هم هست. افرادی که در دوره کودکی و نوجوانی دچار سوء استفاده جنسی آنلاین شده اند، در بزرگسالی انواع مشکلات روانی را گزارش می کنند. از آسیب در عزت نفس، احساس گناه و شرم، اضطراب تا رفتارهای خود جرحی، اقدام به خودکشی، مشکلات جنسی، احتمال بالای قربانی شدن مجدد. اما نکته مهم ماجرا این بود که آنلاین بودن سوء استفاده جنسی مشکلات را پیچیده تر می کند. چون علاوه بر پنهان بودن و هویت سوء استفاده کننده، ترس دائمی از رویارویی مجدد با تصاویر سوء استفاده شده، باج خواهی، درخواست مجدد و قربانی شدن دوباره هر لحظه از زندگی را برای قربانی ترسناک تر می کند. به همین دلیل آکادمی آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان آمریکا، برای پیشگیری از سوء استفاده جنسی پیشنهادی شش بخشی (TLGKCT) توصیه می کند. ۱. حریم خصوصی بدن را به کودکان بیاموزانید. (Teach) ۲. به حرف های کودکانتان با آغوش باز گوش دهید. (Listen) ۳. در همه حال توجه و وقت کافی نسبت به فرزندتان اختصاص دهید و همیشه پشتیبان او باشید. (Give) ۴. از اینکه فرزندتان اوقاتش را چگونه سپری می کند، باخبر بوده و او را در هر موقعیتی تنها نگذارید. (Know) ۵. نسبت به ارتباطات اجتماعی فرزندتان آگاه و حساس بوده و نظارت داشته باشید. (Check) ۶. با فرزندتان از هر گونه سوء استفاده و زیاده خواهی احتمالی صحبت کنید. (Talk) 🌐 @rezyoos
هدایت شده از گنج پنهان
masoul.mp3
3.61M
🎧 🔷🔹ملاک ارزش چیست؟! 🔹🔷 🍃༺ @ganj_penhan ༻🍃
کودکان و عزاداری محرم روش های تربیتی کودکان در ایام محرم اکثر روانشناسان از جمله: فروید، آدلر، اریکسون، پیاژه، یانگ، و ... عقیده دارند بنیاد های شخصیتی و روانی انسان در کودکی شکل می‌گیرد. در روایات اسلامی هم آموزش و تربیت در دوران کودکی به حکاکی بر روی سنگ تشبیه شده که اشاره به ماندگاری و تداوم آن دارد. 🔸 آشنایی کودکان با نهضت عاشورا می تواند آثار روانشناختی عمیق بر روی آنها بگذارد: شکل‌گیری یک الگوی حقیقی نمادین، شکل‌گیری سبک زندگی سالم، رسیدن به تصویری روشن از خود آرمانی، کمک به کشف معنای زندگی، شکل‌گیری تصویر از خدا و تصویر از مرگ و ‌‌... 🏴 آشنایی کودکان با نهضت عاشورا مفاهیم مربوط به عاشورا چون مفاهیم دیگر باید به صورت تدریجی و با توجه به ظرفیت‌های شناختی کودکان اتفاق بیفتد. مطالب را از اوایل کودکی تا پایان نوجوانی مرحله به مرحله منتقل کنید. اول: ایجاد محبت محبت به امام حسین و یارانش را در کودکان ایجاد کنید. دوم: الگو دهی ویژگی‌ها و رفتارهای امام و اصحابش را به عنوان الگو مطرح کنید. سوم: الگو پردازی سخنان و معارف رسیده از امام را به زبان ساده منتقل کنید. چهارم: الگو زدایی وقتی ظرفیت کافی ایجاد شد از ظلم ها و ظالم ها بگویید. رفتارهای غلط و ویژگی‌های منفی دشمنان و علل آن را تبیین کنید. پنجم: کاربردی سازی و شخصی سازی از امام حاضر و شباهت ما و مردم آن زمان بگویید. تبیین کنید ما همه در معرض انتخاب حق و باطل هستیم. 📌 روش ها ۱. قصه گویی به زبان ساده کودکانه با تمرکز بر ویژگی های دوست داشتنی ۲. تحسین و تمجید از امام و اصحابش ۳.ابراز محبت به امام و انصارش ۴. گفتگو در مورد امام، عاشورا و کربلا ۵. تهیه کتاب و محصولات فرهنگی مرتبط با نهضت عاشورا 🕌 آشنایی کودکان با عزاداری ۱. نصب نماد عزا در منزل ۲. مشکی پوشیدن و مشکی پوشاندن ۳. شرکت در مراسمات عزاداری با فرزندان ۴. تبیین مفاهیم عزاداری با توجه به ظرفیت شناختی کودک 🔰 شش نکته اساسی: نکته اول: قبل از حضور در مراسمات با کودک گفتگو کنید. راجع به عزاداری و گریه تبیین کنید گریه در عزاداری از محبت است نه از ترس و درد نکته دوم: ظرفیت کودکان را در نظر بگیرید جای بنشینید که بتوانید به راحتی بیرون بروید. طولانی مدت در مجلس ننشینید چند بار بیرون بروید و به کودکانتان اجازه بازی بدهید در صورت بی تابی و خستگی کودک، مجلس را ترک کنید. نکته سوم: نکاتی از سخنرانی را به کودک منتقل کنید بگویید حاج آقا امروز گفت: ... کوتاه، ساده و جذاب بگویی نظر او را در مورد محتوایی که گفتید، بپرسید نکته چهارم: از دین تصویر ترسناکی نسازید نگویید اگر این کار را نکنی امام حسین دیگه دوست نداره یا اگر فلان کارو بکنی دشمن امام حسینی اصرار بر عزاداری، سیاه پوشیدن و ترک مسائل لذت بخش توسط کودکان نکنید نکته پنجم: ضرورت معرفت دینی را به کودکانتان بیاموزید. کتابخوانی ویژه ایام محرم برای خود داشته باشید به حضور در سخنرانی اهمیت دهید با همسرتان در حضور کودکانتان روزانه روایاتی از امام حسین ع بخوانید. نکته ششم: فرزندانتان را عاشق خود کنید. فرزندی که عاشق پدر و مادرش نباشد، عاشق دین او نخواهد شد. 🌐 @rezyoos
لم یدرک الفتح.m4a
50.95M
بسم الله الرحمن الرحیم من الحسین الی ... فانَّ من لَحِقَ بی اُسْتُشْهِد و مَن تَخلَّف لم یدرک الفتحَ و السلام. @Rezyoos
امر به معروف و نهی از منکر حسینی.mp3
45.1M
🔸امر یه معروف و نهی از منکر به سبک حسین بن علی علیهما السلام (بررسی یک واجب مظلوم) 🔻بشنوید: - ظلم های به امر به معروف و نهی از منکر - درک صحیح از مسئله - شرایط و جایگاه مسئله - گستره و محدوده مسئله - امر به معروف و نهی از منکر به سبک امام حسین ع @rezyoos
هدایت شده از موسسه دین گستر "قم"
و 💊اعتیاد رسانه ای و روابط همسران⬇️ ✅علامت های اعتیاد رسانه ای ✅پیشگیری از اعتیاد رسانه ای ✅پروتکل بهبود اعتیاد رسانه ای ✅آثار اعتیاد به رسانه بر روابط همسران ✅راهکار ها و نحوه ارتباط با همسر 🎓مدرس و مشاور: استاد رضا یوسف زاده 💠کارشناس ارشد مشاوره اسلامی 💠زوج درمانگر و مشاور خانواده 💠کارشناس صدا و سیما ⏰زمان برگزاری: پنجشنبه 20 مرداد ساعت 18 💳 هزینه ثبتنام 50.000 هزار تومان ثبتنام با تخفیف 50% فقط تا 16 مرداد 25000 تومان ثبت نام از طریق👇 🆔ایتا: @din_gostar_QOM 🆔واتساپ https://api.whatsapp.com/send?phone=989925814300
هدایت شده از موسسه دین گستر "قم"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎓 استاد رضا یوسف زاده 📺 شبکه استانی قم 📽 رسانه یکی از عامل های 💔 طلاق : 📍ما وارد زندگی های خیالی شدیم! درصدبالایی از طلاق ها در دوران عقد و سال اول زندگی مشترک اتفاق میفته چرا؟ 🌐 کارگاه رسانه و روابط همسران ☑️ با تدریس استاد رضا یوسف زاده ☑️ 💳 هزینه شرکت در این کارگاه 50.000 هزار تومان ثبت نام با تخفیف 50% فقط تا 16 مرداد 25000 تومان نام نویسی از طریق👇 🆔ایتا: @din_gostar_QOM 🆔واتساپ https://api.whatsapp.com/send?phone=989925814300 🔔ما اینجا هستیم👇 https://eitaa.com/joinchat/813629517Cc0fa00e261
هدایت شده از موسسه دین گستر "قم"
⚠️امروز و فردا، آخرین مهلت ثبت نام با کارگاه اعتیاد به رسانه و روابط همسران خواهد بود. ☑️ 💳 هزینه شرکت در این کارگاه 50.000 هزار تومان ثبت نام با تخفیف 50% فقط تا 16 مرداد 25000 تومان ⚫️🔴🔵 مبلغ مورد نظر واریز به این کارت👇 6037-9974-8022-0459 🔴حتما پس از واریز، عکس رسید پرداخت، خودتون رو به یکی از شناسه های زیر ارسال بفرمایید🙏🏻🌸 🆔ایتا: @din_gostar_QOM 🆔واتساپ https://api.whatsapp.com/send?phone=989925814300 🔔ما اینجا هستیم👇 🌿 @Din_gostar
هدایت شده از گنج پنهان
yahossein2_mixdown.mp3
3.12M
🎧 ♡•••• 💥مگر می شود حب حسین، عمل معاویه رو به ثمر برسونه!!! 💔 🕊فَفَروا اِلےَ الحُسین'؏... 🍃༺ @ganj_penhan ༻🍃
جنگ دو امام.m4a
45.87M
♦️ جنگ دو امام!! 🌐 @rezyoos
هدایت شده از گنج پنهان
yahossein2.mp3
3.33M
🎧 ♡••• حســــــــیـن کـیــــــمـیـــاســت... 💚 🕊فَفَروا اِلےَ الحُسین'؏... 🍃༺ @ganj_penhan ༻🍃
هدایت شده از گنج پنهان
yahossein4.mp3
5.69M
🎧 ♡••• آه... روضه نمیخواهد تنی که سر ندارد... 💔😭 🕊فَفَروا اِلےَ الحُسین'؏... 🍃༺ @ganj_penhan ༻🍃
هدایت شده از موسسه دین گستر "قم"
سلام و احترام ضمن عرض ▪️تسلیت؛ به اطلاع می رسانیم با توجه به تاسوعا و عاشورای حسینی، ثبت نام با در کارگاه "رسانه و روابط همسران" استثناً نیز امکانپذیر خواهد بود. 🕹 اگر تا کنون موفق به ثبت نام نشده اید این است. 👇👇👇👇👇👇 ☑️ 💳 هزینه شرکت در این کارگاه 50.000 تومان ثبت نام با تخفیف 50% فقط تا 16 مرداد 25000 تومان ⚫️🔴🔵 مبلغ مورد نظر واریز به این کارت👇 6037-9974-8022-0459 🔴حتما پس از واریز، عکس رسید پرداخت، خودتون رو به یکی از شناسه های زیر ارسال بفرمایید🙏🏻🌸 🆔ایتا: @din_gostar_QOM 🆔واتساپ https://api.whatsapp.com/send?phone=989925814300 🔔ما اینجا هستیم👇 🌿 @Din_gostar
هدایت شده از گنج پنهان
bazar1.mp3
4.28M
🎧 💫بازار اول: «نفس و هوس هایش» 🍃༺ @ganj_penhan ༻🍃
هدایت شده از گنج پنهان
bazar2.mp3
5.68M
🎧 💫بازار دوم: «دنیا و جلوه هایش» 🍃༺ @ganj_penhan ༻🍃
هدایت شده از گنج پنهان
bazar3.mp3
3.81M
🎧 💫بازار سوم: «مردم و حرفهایش» 🍃༺ @ganj_penhan ༻🍃
هدایت شده از گنج پنهان
bazar4.mp3
5.86M
🎧 💫بازار چهارم: «شیطان و وسوسه هایش» 🍃༺ @ganj_penhan ༻🍃