[۳۶] : مرا به کاهلی در عبادتت و پیوستن با کسی که مرا از تو جدا میکند مبتلا مساز.
میدونستید «جنین» هم سکسکه میکنه؟! یا مثلا میدونستید از ۲۲ هفتگی به بعد کاااااامل صدای قلب مامانشو میشنوه؟!😭✨✨
«جنیننامه» کلبه ی تحقیقاتیِ یه خاله ی نینیشناسه که انواع اطلاعات به درد بخور و مفید رو درباره «دورانحاملگی» ، «جنین» و مراقبتهاش و قشنگیاش براتون روایت میکنه🤰🏻🤍
بودن تو کانال «جنیننامه» حتی به مجردها هم کیف میده :
👶🏻 @janinnameh
👶🏻 @janinnameh
👶🏻 @janinnameh
چرا دیگه کسی اسم بچهشو نمیذاره سیروس؟!
به جز هاشم آقا من دیگه سیروسی تو زندگیم ندیدم.
+ چیکار کنم حالت بهتر شه؟
- فعلا فقط یکم بغلم کن جون بگیرم برم به بقیه ی کارام برسم.
چی میشه که خیلی از آدم خوبا یه روزی میرن تو کرنر و تصمیم میگیرن از تلاش برای نجات دنیا دست بکشن و یه آدم خیلی معمولی بشن؟!
بابا دل یه عالمه آدم به شماها قرصه! عوض نشید لطفا!
میخواستم که وقفِ تو باشم تمام عمر
دنیا خلاف آنچه که میخواستم ، گذشت...
#حمیدرضابرقعی
احتمالا اهمیت دادن به چیزهای کوچیکی که قلبمو شاد میکنه خیلی سخته که همیشه دریغش میکنی...
الان که نگاه میکنم میبینم جای خالیِ لعنت به پهلویچیا تو زیارت عاشورا حس میشه. فقط حیف عرب «پ» و «چ» نداره.
به قول فریدون فرخزاد :
- درد ما مردمیه که قبل از نگاه کردن به "خودشون" ، میخوان که کشورشون رو تغییر بدن.
شرایط زندگی هرچقدرم ریشه هات بلرزونه بازم اباعبدالله هست که اونو قرص سرجاش برات نگه داره...