خوشگلای قِرتی🧡
روزی ۱۵۱۶ ازم میپرسید؛ جایی رو میشناسی که شال کِشی اصل و قیمت مناسب بفروشه تا هم واسه اربعین هم واسه چرخ زدن با دوستامون تو دار دنیا ازش استفاده کنیم؟!🎀
«رَدا» همون جائیه که میشه با خیال راحت ازش شال کشی، کویتی ک روسری تک رنگ سانتال مانتال بخرید و خوشگلترین محجبه فامیل بشید✨🍊 :
https://eitaa.com/joinchat/1438122867C858d33ddfa
تا اینجا سختترین بخش میانسالی به نظرم تماشای فرسودگی و زوال والدینه.
"درونگرایی" حرمت داره.
اسم خجالتی بودن ، آداب معاشرت نداشتن و پوکرفیس بودنتون رو نذارید گرایش به درون...
حالا درسته که در دایره ی «مذهب» ما نقطه ی اِنکاریم
ولی همچنان لطف آنچه تو اندیشی...
ما غلامتیم آقای امام حسین!
باید به این نتیجه برسیم که اونقدرام که فکر میکنیم ما مرکز عالَم نیستیم...