تا اینجا سختترین بخش میانسالی به نظرم تماشای فرسودگی و زوال والدینه.
"درونگرایی" حرمت داره.
اسم خجالتی بودن ، آداب معاشرت نداشتن و پوکرفیس بودنتون رو نذارید گرایش به درون...
حالا درسته که در دایره ی «مذهب» ما نقطه ی اِنکاریم
ولی همچنان لطف آنچه تو اندیشی...
ما غلامتیم آقای امام حسین!
باید به این نتیجه برسیم که اونقدرام که فکر میکنیم ما مرکز عالَم نیستیم...
کارهای نیک بسیار است در عالم ولی...
افضل الاعمال ما شعر است در وصف «علی»...