ا🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏ا
هم دیاران مهربان، با درود فراوان
روزهای پنجشنبه که می شد، مادرِ خدا بیامرزم از صبح در تدارکِ درست کردنِ حلوا بود، آماده که می شد، بینِ همسایه تقسیمش می کرد، یکبار اَزَش پرسیدم برا چی پنجشنبه ها حلوا درست میکنی؟ گفت برا اموات، گفتم: مگر آنها به ما احتیاج دارند؟ گفت : خیر ما به آنها و دعای خیرشان احتیاج داریم،
بیاییم با ذکرِ صلوات و تلاوتِ آیاتی از کلام الله مجید، یاد کنیم از پدران و مادرانِ آسمانی شده و همه کسانی که به نوعی حقّی بر گردنِ ما دارند و اینک بنا بر مشیّت الهی، جان به جان آفرین تسلیم کرده اند،
همانگونه که در پیامهای قبلی به آگاهی شما رسید، بنابر درخواستِ منطقی مردم فهیم و شریف رباطمراد، هزینه نان صلواتی از ۱۵۰/۰۰۰ هزار تومان به ۲۵۰/۰۰۰ هزار تومان افزایش داده شد که ماهیانه با همکاری صمیمانه مدیریت پست بانک رباطمراد مستقیم به حساب خانواده های تحت حمایت مجمع خیرین واریز می گردد،
بسیار خرسندیم که این تغییرِ رویکرد، موجباتِ رضایتمندی شما مردم با صفای روستای رباطمراد را فراهم نموده است؛ بدون تردید تداوم این رضایت مندی فقط در سایه عنایت ویژه شما گرامیان امکان پذیر خواهد بود،
از محضرِ ارزشمندِ عزیزانی که مایلند هزینه های مربوط به نان صلواتی و خیرات پنجشنبه را به یارانه نان اختصاص دهند درخواست داریم مبلغ مورد نظر را به حساب ویژه یارانه نان واریز نمایند،
👇👇👇
⏩ 5047.0610.4775.4524 ⏪
با تقدیم احترام
مجمع خیرین و نیکوکاران
🔴🔴#انتقال_یافت
✅در راستای پاسخگویی به درخواستهای همشهریان گرامی بویژه بیماران عزیز و خانواده های گرامی و مسئولین محترم برای تسهیل دسترسی به خدمات تشخیصی و درمانی، کلینیک تخصصی مرکز آموزشی درمانی حضرت فاطمه زهرا (س)به محل سابق کلینیک تخصصی امام رضا (ع) منتقل شد.
🔷این جابهجایی نهتنها با هدف تکریم ارباب رجوع و سهولت رفتوآمد انجام گرفته، بلکه در چارچوب الزامات برنامه «پزشکی خانواده » و به منظور بهینهسازی «نظام ارجاع» صورت پذیرفته است که با انتقال به این فضای جدید و متمرکز، سطح دوم خدمات تخصصی سرپایی با کیفیت مطلوبتر، ارتقاء رضایتمندی و انسجام بیشتری به بیماران عزیز ارائه خواهد شد تا مسیر دسترسی به اقدامات تشخیصی و درمانی در برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع، سریعتر و دقیقتر طی شود.
✍️ روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا (س)
🗓 پنجشنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۵
🌐@HazratFatimaAlZahraHospital
✅چهارمین گردهمایی عاشورایی
با حضور حضور حاج آقا زارعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خمین و همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید چمران ، مرکز خمین یک، خانوادهها و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
این برنامه با هدف ترویج فرهنگ عاشورا، آشنایی بیشتر شرکتکنندگان با قیام امام حسین (ع) و گسترش ارزشهای دینی و معنوی اجرا گردید. در این مراسم، برنامههای متنوعی از جمله اجرای تعزیه، مداحی و مرثیهسرایی، سخنرانی روحانی محترم پیرامون درسها و پیامهای واقعه کربلا و دکلمهخوانی با موضوع عاشورا برگزار شد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.
در ادامه، به رسم ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، شلهزرد نذری پخت و میان شرکتکنندگان توزیع شد. این گردهمایی در فضایی معنوی و صمیمی برگزار شد و زمینهای برای تقویت روحیه همدلی، مشارکت و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با فرهنگ عاشورایی فراهم آورد.
🗓۲۸ خرداد ماه۱۴۰۵
#کانون_مرکزی
#مرکز_رباطمراد
━━━◈❖✿❖◈━━━ ۱۴۰۴
✍️رسانه خبری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی
به ما بپیوندید:👇
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
👉🆔 @markazikpf
✅چهارمین گردهمایی عاشورایی
با حضور حضور حاج آقا زارعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خمین و همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید چمران ، مرکز خمین یک، خانوادهها و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
این برنامه با هدف ترویج فرهنگ عاشورا، آشنایی بیشتر شرکتکنندگان با قیام امام حسین (ع) و گسترش ارزشهای دینی و معنوی اجرا گردید. در این مراسم، برنامههای متنوعی از جمله اجرای تعزیه، مداحی و مرثیهسرایی، سخنرانی روحانی محترم پیرامون درسها و پیامهای واقعه کربلا و دکلمهخوانی با موضوع عاشورا برگزار شد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.
در ادامه، به رسم ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، شلهزرد نذری پخت و میان شرکتکنندگان توزیع شد. این گردهمایی در فضایی معنوی و صمیمی برگزار شد و زمینهای برای تقویت روحیه همدلی، مشارکت و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با فرهنگ عاشورایی فراهم آورد.
🗓۲۸ خرداد ماه۱۴۰۵
#کانون_مرکزی
#مرکز_رباطمراد
━━━◈❖✿❖◈━━━ ۱۴۰۴
✍️رسانه خبری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی
به ما بپیوندید:👇
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
👉🆔 @markazikpf
ا🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴ا
السّلام علیک یا اباعبدالله الحسین ع
هم دیاران مهربان، با درود فراوان
به آگاهی شما گرامیان میرسانیم هیئت سالار شهیدان کربلا از امشب ( شب چهارم محرم ) با نوای حُزن انگیزِ استاد کربلایی محمد علی علیزاده اقامه عزا می نماید،
منتظر قدوم مبارک شما مردم عزادار در این مراسم هستیم،
با تقدیم احترام
هیئت امنای هیئت سالار شهیدان کربلا
20.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در سوگِ عطشانِ کربلا... 🥀
تصاویر شب چهارم محرم از سوز و گداز و عزاداری، نوجوانان هیئت حضرت علی اصغر (ع) رباطمراد؛ در شبهای پر اشک محرم الحرام. 🏴
┅✶─┅─ ✶❃ ⃟░⃟ ❃✶─┅─✶┅
I🔸باشگاه همـیاری رباطمراد🔸l
www.Robatmorad.ir
@Robatmorad