ا🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
ا🏴🏴🏴🏴🏴
ا🏴🏴🏴
ا🏴
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین ع
السلام علیک یا ابوالفضل العباس ع
سلام بر ۷۲ تن شهدای دشت کربلا
هم دیاران مهربانِ ساکن تهران
اعضای محترم هیئت ائمه اطهار ع
با درود و ادای احترام
هیئت محترم متوسلین به ائمه اطهار ع، افتخار دارد همچون سنوات گذشته، پرچم عزای سرور و سالار شهیدان کربلا، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را به اهتزاز در آورد،
لذا با احترام از محضر ارزشمند شما برادران و خواهران بزرگواری که قصد سفر به دیار عزیرمان رباطمراد را ندارید دعوت می کنیم برای رونق بخشیدن به آیین عزاداری هم دیارانِ ساکن تهران خود در هیئت متوسلین به ائمه اطهار ع و بهره مند شدن از نوای حُزن انگیز مداحان اهل بیت،آقا سید رضا مدنی و حسین آقا برازنده و سخنرانی استاد حاج صدرالله حیدری در شب تاسوعای حسینی در مکان هیئت( نارمک، میدان هفدهم ، انتهای کوچه فروردین )حضور به هم رسانید ،
با تقدیم احترام
هیئت متوسلین به ائمه اطهار ع
✅️ اطلاعیه
🔷️مراجعین محترم،به منظور ارتقای سرعت و سهولت در ارائه خدمات، از این پس پاسخ تمامی آزمایشها صرفاً به صورت لینک الکترونیکی از سرشماره ای ۳۰۰۰۸۰۴۶ به شماره همراه شما ارسال میگردد.
🔶️خواهشمند است جهت اطمینان از دریافت پیامک، از صحت شماره تلفن ثبتشده در هنگام پذیرش اطمینان حاصل فرمایید. فایلهای ارسالی دارای اعتبار قانونی بوده و نیازی به مراجعه حضوری جهت دریافت برگه چاپی نمیباشد.
✍️ روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا (س)
🗓 دوشنبه ۱ تیر ماه ۱۴۰۵
🌐@HazratFatimaAlZahraHospital
ا🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
ا🏴🏴🏴🏴🏴🏴
ا🏴🏴🏴🏴
ا🏴🏴
ا🏴
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین ع
السلام علیک یا ابوالفضل العباس ع
سلام بر ۷۲ تن شهدای دشت کربلا
هم دیاران مهربان،با درود فراوان
بدین شیوه به آگاهی شما مردم فهیم و شریف روستای زیبای رباطمراد می رسانیم هیئت سرور و سالار شهیدان کربلا به پاسِ رشادت ها و جانفشانی های شهدای گلگون کفن روستای رباطمراد، روز سه شنبه، دوم تیرماه ۱۴۰۵، ساعت ۵ بعد از ظهر، با بهره مندی از نوای سوزناک و حُزن انگیز مداح اهل بیت، استاد کربلایی محمد علی علیزاده در گلزار شهدای رباطمراد اقامه عزا می نماید،
از عموم مردم دعوت می شود به احترام شهدا، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در این مراسم شرکت نمایند،
با تقدیم احترام
هیئت سرور و سالار شهیدان کربلا
┅✶─┅─ ✶❃ ⃟░⃟ ❃✶─┅─✶┅
I🔸باشگاه همـیاری رباطمراد🔸l
www.Robatmorad.ir
@Robatmorad
در سوگِ عطشانِ کربلا... 🥀
تصاویر شب هشتم محرم از سوز و گداز و عزاداری، نوجوانان هیئت حضرت علی اصغر (ع) رباطمراد؛ در شبهای پر اشک محرم الحرام. 🏴
┅✶─┅─ ✶❃ ⃟░⃟ ❃✶─┅─✶┅
I🔸باشگاه همـیاری رباطمراد🔸l
www.Robatmorad.ir
@Robatmorad
ا🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین ع
السلام علیک یا ابوالفضل العباس ع
سلام بر ۷۲ تن شهدای دشت کربلا
در شب هشتم ماه محرم، هیئتِ محترم جوانان قمر بنی هاشمِ روستای رباطمراد با برگزاری مراسم با شکوه عزاداری با حضورِ پیرغلامان، جوانان و نوجوانان دیارِ عزیزمان، با همراهی بانوان عزادار به سوگواری پرداختند،
قبول باشه عزاداری شما گرامیان
┅✶─┅─ ✶ ❃ ⃟░⃟ ❃ ✶ ─┅─✶┅
I❄️باشگاه همـیاری رباطمراد❄️l
www.Robatmorad.ir
@Robatmorad