ا🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین ع
السلام علیک یا ابوالفضل العباس ع
سلام بر ۷۲ تن شهدای دشت کربلا
در شب هشتم ماه محرم، هیئتِ محترم جوانان قمر بنی هاشمِ روستای رباطمراد با برگزاری مراسم با شکوه عزاداری با حضورِ پیرغلامان، جوانان و نوجوانان دیارِ عزیزمان، با همراهی بانوان عزادار به سوگواری پرداختند،
قبول باشه عزاداری شما گرامیان
┅✶─┅─ ✶ ❃ ⃟░⃟ ❃ ✶ ─┅─✶┅
I❄️باشگاه همـیاری رباطمراد❄️l
www.Robatmorad.ir
@Robatmorad