اردیبهشت یا اردیبعشق ! چه فرقی دارد ،
تو که باشی همهی فصلها بهشت است ،
و تمام روزها سرشار از عشق .
آنقدر مهربان باش که
هرکس با تو رو به رو می شود
باور کند که آفریده خدا هستی
نه ساخته جامعه..!
گیرم ،
که فردا سپیده زَند و روزگار به کام شود
با غم آنها که برای ما جان دادهاند چه باید کرد ؟!