بعضی زنان از فولاد و سنگ و اشک ساخته شدهاند
و بعضی دیگر؛
از کتاب و موسیقی و گل
و نادرترین زنان از هردو . .
ای کاش دخترکی تبریزی بودم
تا اشکهایم را در رج به رج
فرش قرمزی که به عشق
خانهی من و تو سر انداخته بودم،
پنهان میکردم و میبافتم تا برود...
" آدما شکستنی تر از اونی هستن که به مراقبت نیازی نداشته باشن. "
حس میکنم همش اینو یادتون میره...
هدایت شده از •|🌸شوکـــا بــــگ🌸|•
روز جهانی چای بی معنیه.
چون هر روز روزشه.☕️
باید روز جهانی 'بی چای' باشه،یه روز که استثناً توش چایی نخوریم.
اوج شکستگی اونجایی اتفاق میوفته که هرچی دست و پا میزنی حال طرف بهتر کنی ولی طرف حتی حاضر نیست ببینه که هستی ببینه که میشه روت حساب کرد و از کنارت بی تفاوت رد میشه😅🖐🏻
آدمی ممکن است از نبود شانه برای اشک هایش ناله کند اما دریغا شانه ای هست که انکارش میکند
دلم میخواست جایی باشم که اون هست تا میتونستم شهر رو زیر و رو کنم تا بتونم براش نون خامه ای بگیرم چون .....
ممکنه ما از شنبه ها بدمون بیاد چون اول هفته ست ولی فقط یه اتفاق میتونه شنبه هارو برای ما عزیز کنه🚉🍬