eitaa logo
روح نَـــ🍃ـــواز|☫
71 دنبال‌کننده
805 عکس
315 ویدیو
5 فایل
-متغیری از احوالاتِ نامعلوم و نامتعارف -من؟ نوکرِ مخلصِ مرتضی علی(ع) ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_9vnf0e&btn=روح‌نواز
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از در آرزوی پرواز...🕊
از بنده‌ای ضعیف،به خالقی کریم: بعضی اوقات از اینکه برای آرزوهایِ کوچیک و سطحی در برابر تو گله و شکایت و گریه می‌کنم، از خودم خجالت می‌کشم💔 از اینکه دغدغه‌های کوچیک و بچه‌گانه دارم از تو خجالت می‌کشم. ببخش! ببخش از اینکه هنوز نتونستم رسالتِ خودم رو پیدا کنم و درگیره هیچ‌وپوچِ دنیام...! 🤍
هدایت شده از در آرزوی پرواز...🕊
-تجربه نشون داده، هرچی رفاقت طولانی‌تر و پایدارتر ، تخریب کردن و تیکه انداختن بهم دیگه بیشتر😌🤌😂💙 😔🤏 🫂 🥰🤣
دوستان یچیزی بگم؟! حقیقتا حالم‌ از آدمای دو رو بهم میخوره..!🤝 آدمو عصبی میکنن..خیلی زیاااد عصبی میکنن..
زندگی ما؛ زخم بود! وَ امام حسین مرهم..!❤️‍🩹 ♥️
بچها تا میتونید به دوستاتون تقلب برسونین.. مثل کی؟‌آفرین مثل آقای جلیلی😃✅🤣
بمیرم برا مظلومیتت:) شهید حاج قاسم سلیمانی خاری بود در چشم آمریکا، نه موی دماغ! متاسفم!!!
هدایت شده از - تامیلا -
کار‌به‌هیچ‌جبهه‌ای‌ندارم‌ ؛ نه‌اصلاح‌طلبان ‌نه‌اصولگرایان‌ ؛ نه‌انقلابیون ؛ ‌‌نه‌چپ ‌و‌نه‌راست. فقط‌یک‌سوال‌ذهنم‌را‌درگیر‌کرده‌. حاج‌قاسم؟‌ به‌چه‌قیمتی‌با‌خون‌حاج‌قاسم‌معامله‌ میکنید؟ به‌چه‌قیمتی‌‌‌مردِ‌میدان‌مارا‌‌ " مویِ‌دماغ‌ " می‌نامید.‌ پشت‌علی‌نماز‌میخوانید‌، و‌به‌مالک‌اشترش‌توهین‌میکنید؟‌ دم‌از‌علی‌و‌سخنانش‌میزنید‌ ؛ وبا‌سکه‌ی ‌معاویه‌های‌زمان‌‌رأی‌میخرید؟ حاشا‌به‌غیرتتان‌‌‌. همان‌مرد‌میدان‌که‌اینگونه‌‌اورا‌خطاب ‌کردید‌ اگرنبود‌‌ ؛ حالا‌شما‌اینگونه‌گنده‌گویی‌نمیکردید‌جناب. قدیمی‌ها‌چه‌راست‌میگویند‌ ؛ قدر‌عافیت ‌را‌کسی‌میداند‌که‌رنج‌‌کشیده‌باشد‌. فراموش‌کرده‌بودم‌شما‌رنج‌را‌درک‌نکردید‌و‌‌ زیر‌چکمه‌های‌ظلم‌و‌استعمار‌‌‌خون‌دل ‌نخورده‌اید‌.‌ فراموش‌کرده‌بودم‌‌‌که‌نمک‌را‌خورده‌اید‌و‌ نمکدان‌را‌شکسته‌اید‌.‌ فراموش‌کرده‌بودم‌لحظه‌ای‌خواب‌آشفته‌ در‌‌خانه‌خرابه‌هایِ‌سوریه‌را‌تجربه‌نکرده‌اید‌‌و‌با‌ترس‌سر‌بر‌بالین‌نگذاشته‌‌اید‌که‌مبادا‌ صبح‌فردا‌‌‌‌ناموستان‌را‌برای‌‌‌هدیه‌به ‌‌فرمانده‌های‌‌‌داعشی‌‌ببرند‌‌. فراموش‌کرده‌‌بودم‌‌‌که‌شما‌خون‌حاج‌قاسم‌که‌نه‌‌ ؛ پایش‌بیوفتد‌وطن‌که‌نه‌ خود‌فروشی‌و‌ناموس‌فروشی‌هم‌میکنید.‌ مرا‌ببخشید‌که‌فراموش‌کرده‌بودم‌.
ببخشید بچها:)استرس دارم زیاد...بخاطر مناظره ها تحملم کنید♡ روح نواز دوستون داره🤍✨ شب بخیر✨
امام حسین(ع)کیست؟ تنها امام که شش ماهه متولد شد.. تنها امامی که بی غسل و کفن دفن شد.. تنها امامی که در ماه شهادتش هیچ ولادتی نیست.. تنها امامی که در ماه ولادتش هیچ شهادتی نیست.. تنها امامی که تحت قبه اش دعا مستجاب میشود.. تنها امامی که نام یک درب بهشت به نام اوست.. تنها امامی که "امام زمان(عج)" شبانه روز چندین مرتبه بر او گریه میکنند... ♥️
مردم؛ خودتان را خسته نکنید! قدیمی‌تر هاهم میگفتند!: که جز، علی(ع) و بچه هایش درمانی برای پریشان حالی پیدا نکرده اند...! ♥️
همه عمر بر ندارم سرِ خود زِ آستانش! که "فقط" سپرده ام دل به علی‌و خاندانش...♥️