بچهای کنکوری فردا..
براتون آرزوی موفقیت میکنم🤍
امیدوارم که نتیجه ی زحماتتون رو ببینید عزیزانم
بچها من کیفیت دوربین گوشیم خیلی پایینه بنابراین عکسام کیفیت خوبی ندارن...
خلاصه یا عکس نمیگیرم یا اگه بگیرم پشیمون میشم، کلا نمیذارمش .
اما در حد توانم سعی میکنم خوب بشه؛ امیدوارم که حسش به شما هم منتقل بشه✨