شب ها، پرنده هايش می روند
روزها، ستاره هايش
ببين، آسمان هم كه باشی
باز تنهايی!
✍🏻رضا كاظم
هدایت شده از بابونه
انقدر که برای ناهید کیانی جیغ کشیدم، برای هادی ساروی جیغ نکشیدم.
روح نَـــ🍃ـــواز|☫
اما قلب حافظهی خودش را دارد و من هیچچیز را فراموش نکردهام ... ✍🏻:آلبرکامو
آیا گاهی..
قلب سِزاوار تَر از عقل، برای آلزایمر نیست؟
روح نَـــ🍃ـــواز|☫
کاش زود برسه..! روزی که سزاوارش هستم:)
تابستان بود؛ ولی سرد بود.
دلمان، امیدمان، و حتی پیکرمان...
سرد بود!
خدا را شاکرم...
که در بین این همه حال و احوال نابسامان، بهانه ای برای خوشحالی نازل میکند!🤍
گفت که: از اَندَرون من درد میخیزد..
زیرا که تو
در میانِ جانِ من وطن داری...
✍🏻:شمس تبریزی
شببخیر..✨