eitaa logo
روح نَـــ🍃ـــواز|☫
78 دنبال‌کننده
806 عکس
318 ویدیو
6 فایل
-متغیری از احوالاتِ نامعلوم و نامتعارف -من؟ نوکرِ مخلصِ مرتضی علی(ع) ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_9vnf0e&btn=روح‌نواز
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی‌ها انواع گیاهان را خوب می‌شناسند  ‏برخی انواع ماهی‌ها را، ‏من انواع جدایی‌ها را ! ‏بعضی‌ها نام ستارگان را از بر می‌دانند، ‏من نامِ حسرت‌ها را... شب بخیر!❤️‍🩹
سیدمجید+بنی+فاطمه-غصش+که+یکی+دو+تا+نیست-+شهادت+امام+حسن+مجتبی+علیه+السلام.mp3
زمان: حجم: 7.6M
این مداحی به شدت پیشنهاد میکنم..به شدت:) خودم خیلی دوسش دارم.. خیلی خیلی خیلیی زیاد:))))
چجوری قبول کنم که حرم نداری... تو که آخه کاری غیر از کَرَم نداری:)!
بزرگ شده‌ام و صبورتَر وَ این غم را، از غم هایی که دیگر گریه نمیشوند میفهم... شب بخیر!🕊
سلام عزیزتر از جانم.. مطمئنم که صدامو میشوی.. میدونی دلم خیلی برات تنگ شده؟ از وقتی که برگشتم دل و فکرم پیشت مونده.. کاش دوباره به جایی که تو هستی، به جایی که منبع آرامشَمه، برگردم... شاید منطقی نباشه ولی من هنوز باورم نمیشه وقتی به این فکر میکنم که یه روزی اومدم پابوست! نمیدونم چرا این حسو دارم.. با تموم این ها هنوز تک تک قدم و لحظه هایی که اونجا گذروندم رو یادم هست:) هنوز که هنوزه حس دیدن گنبدت از دور، حس لمس کردن حرمت، حس تماشا کردنت، حس گریه کردن تو صحنت رو یادم نرفته.. هرشب قبل خواب، مرور میکنم اون لحظاتِ خوشبختیِ زندگیم رو... من خیلی دوست دارم آقا..خیلی خیلی زیاد.. بازم هوای مارو داشته باش عزیزدلم:)❤️‍🩹 شفاعت این زائرِ عاشقِ حقیرِ کوچکت رو یادت نره، که خیلی بهش نیازمندم:) *این متن دلی بود بچها:) خواستم بمونه اینجا.. شهادت امام رضا رو تسلیت میگم🖤
تمام شد ؛ اذان مغرب را که بگویند ، صفر تمام می‌شود .. پیرهن مشکی عزای تو را تا میکنم و نمیدانم محرم سال آینده قسمتم شود خودم تنم کنم یا دست کسی گوشه ی کفنم میگذاردش .. این ناله های آخر زمزمه‌نامت را از من بپذیر .. چه بی مضایقه خوبی حسین جان✨ خودت را به من بچشان .‌ .
محرم و صفر با تموم غمش دوست دارم خیلی... ولی تا سال بعد اگه عمری بود وَ مارو بپذیرفتن؛ منتظر خواهم‌ موند:)
‌ •‏﴿إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُتَوَكِّلِينَ﴾ تو تکیه گاه منی هرساعت هرلحظه هرنفس💚
خب؛ خواستارم‌که‌الان،جمکران‌میبودم🙂 *چون‌‌این‌عکس‌خوشگل‌بودخیلی؛ دلم‌میخواست‌اینجا‌بمونه:))))💘
وای‌یاد‌وقتی‌افتادم؛ که‌خودم‌رفته‌بودم‌جمکران😭💘 اینقدر‌اونجا‌قشنگ‌بود.. اینقدراونجاآرامش‌داشت،‌که‌اصلا‌ زبانم‌قاصره‌ازتوصیفش:)))))))
روح نَـــ🍃ـــواز|☫
وای‌یاد‌وقتی‌افتادم؛ که‌خودم‌رفته‌بودم‌جمکران😭💘 اینقدر‌اونجا‌قشنگ‌بود.. اینقدراونجاآرامش‌داشت،‌که‌ا
فردایه‌عکس‌میذارم‌ازجمکران‌ قشنگیشوببینید:))) خودمم‌نمیدونم‌چرااصلاچیزی‌از‌جمکران‌ اینجا‌نذاشتم.😭