AudioRecord_12.wav
4.2M
جلسه سیوهشتم
با همهی حواس
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_14.wav
1.94M
تمرین بیستونهم
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_15.wav
4.18M
ارزیابی تمرین بیستونهم
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_16.wav
2.19M
تمرین سیام
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_17.wav
2.63M
ارزیابی تمرین سیام
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_12.wav
5.42M
جلسه سیونهم
روایت در قالب اولشخص
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_14.wav
6.6M
تمرین سیویکم
رازی
نامهرسان
دانشآموز دختر
فرماندهی جنگ
خانم فروشنده
فرشتهی مرگ
محافظ رئیسجمهور
خانم چهلساله
مرد پنجاهساله
مشاور سرمایهگذاری
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_15.wav
8.29M
ارزیابی تمرین سیویکم
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_16.wav
9.98M
جلسه چهلم
راوی اول شخص
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
جلسه چهلم
انواع راوی اول شخص در نسبتهای زمانی مختلف بین دو من☝️
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_17.wav
6.32M
جلسه چهلم
نماهای راوی اول شخص
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
جلسه چهلم
نماهای راوی اول شخص☝️
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_18.wav
1.89M
تمرین سی و دوم
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_19.wav
3.81M
ارزیابی در تمرین سی و دوم
نوسان در زمان
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_14.wav
6.67M
برخی نکات در تکمیل مبحث مربوط به راوی اول شخص
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_12.wav
7.92M
جلسه چهلویکم
اساس رمانهای جریان سیال ذهن با راوی اول شخص بر چه پایهای است؟
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_14.wav
11.57M
جلسه چهل و دوم
زمان دستوری
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_15.wav
1.09M
تمرین سی و سوم
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_16.wav
8.28M
ارزیابی تمرین سی و سوم
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_12.wav
13.67M
جلسه چهلوسوم
توضیح راوی
خوداندیشی راوی
تفکرات راوی
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_14.wav
2.25M
تمرین سیوچهارم
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_15.wav
4.33M
ارزیابی تمرین سیوچهارم
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
AudioRecord_16.wav
8.07M
جلسه چهلوچهارم
معتبرترین زاویه دیدهای سوم شخص
۱-زاویه دید دانای کل یا عقل کل
۲-زاویه دید دانای کل محدود به ذهن
۳-زاویه دید نمایشی یا عینی
لینک دعوت به کانال آموزش رماننویسی
https://eitaa.com/romannevisi
لینک مباحث آموزشی/شماره۱👇
جلسه اول
https://eitaa.com/romannevisi/3
داستانگویی
https://eitaa.com/romannevisi/4
مونولوگ و زباندیشه
https://eitaa.com/romannevisi/7
نقش زباندیشه
https://eitaa.com/romannevisi/8
قدرت تصویر
https://eitaa.com/romannevisi/11
تداعی معانی
https://eitaa.com/romannevisi/16
گفتن ناگفتهها
https://eitaa.com/romannevisi/19
سادهترین تعریف پیرنگ
https://eitaa.com/romannevisi/20
اولین گام در شخصیتسازی
https://eitaa.com/romannevisi/24
روایت اعترافی
https://eitaa.com/romannevisi/29
لحنهای داستانی
https://eitaa.com/romannevisi/32
ابداع بهانه
https://eitaa.com/romannevisi/35
چرا مینویسید؟
https://eitaa.com/romannevisi/38
ساختار پیرنگ و طرح داستان
https://eitaa.com/romannevisi/41
ابتداییترین پیرنگ
https://eitaa.com/romannevisi/44
پیرنگ طرح شخصیت
https://eitaa.com/romannevisi/45
طراحی شخصیت
https://eitaa.com/romannevisi/47
هراس نویسنده
https://eitaa.com/romannevisi/48
تعصب روی شخصیت
https://eitaa.com/romannevisi/49
مسئولیتپذیری
https://eitaa.com/romannevisi/52
پنج رکن اصلی
https://eitaa.com/romannevisi/55
شخصیتهای داستانی کجا هستند؟
https://eitaa.com/romannevisi/57
راهنمایی برای پیدا کردن شخصیت
https://eitaa.com/romannevisi/58
اهمیت خلق شخصیت
https://eitaa.com/romannevisi/62
خلاصهی مراحل خلق شخصیت
https://eitaa.com/romannevisi/63
پرداخت شخصیتها
https://eitaa.com/romannevisi/64
آزمایش درک شخصیت
https://eitaa.com/romannevisi/69
آزمایش شخصیت و درک لحن
https://eitaa.com/romannevisi/70
ورود شخصیت اصلی به داستان
https://eitaa.com/romannevisi/71
چگونگی معرفی شخصیت اصلی در داستان
https://eitaa.com/romannevisi/73
خلق یک شخصیت عمیق
https://eitaa.com/romannevisi/76
نکات مهم در خلق شخصیت فرعی
https://eitaa.com/romannevisi/81
نکات مهم در گفتگو نویسی
https://eitaa.com/romannevisi/82
فضای باز برای شخصیتها
https://eitaa.com/romannevisi/83
ارتباط شخصیت با واقعیت
https://eitaa.com/romannevisi/84
قهرمان و ضدقهرمان
https://eitaa.com/romannevisi/86
خلق شر
https://eitaa.com/romannevisi/89
خلق شخصیتهای فرعی
https://eitaa.com/romannevisi/93
انتخاب گویندهی رمان
https://eitaa.com/romannevisi/96
انواع زاویه دید اول شخص
https://eitaa.com/romannevisi/97
آغاز آموزش فن روایت
https://eitaa.com/romannevisi/100
موقعیت روایی با جملات کنشی/موقعیت خنثی/ضربآهنگ
https://eitaa.com/romannevisi/104
بالا بردن شتاب گذر زمان
https://eitaa.com/romannevisi/106
نوشتن صحنه در بسط زمان و تراکم زمان
https://eitaa.com/romannevisi/108
نوشتن صحنه در بسط زمان تا توقف زمان
https://eitaa.com/romannevisi/109
شفاف کردن روان/مونولوگ درونی
https://eitaa.com/romannevisi/109
بازنمایی ذهنی قهرمان
https://eitaa.com/romannevisi/113
جلسه۳۲
https://eitaa.com/romannevisi/115
اشارهای به جریان سیال ذهن
https://eitaa.com/romannevisi/117
احساسات آشکار و پنهان
https://eitaa.com/romannevisi/120
چرا احساسات شخصیتها را بازنمایی میکنیم؟
https://eitaa.com/romannevisi/124
توصیفها
https://eitaa.com/romannevisi/129
دقت و شرح
https://eitaa.com/romannevisi/141
با همهی حواس
https://eitaa.com/romannevisi/143
روایت در قالب اول شخص
https://eitaa.com/romannevisi/148
روای اول شخص
https://eitaa.com/romannevisi/151
نماهای راوی اول شخص
https://eitaa.com/romannevisi/153
تکمیل مبحث راوی اول شخص
https://eitaa.com/romannevisi/157
اساس رمانهای جریان سیال ذهن
https://eitaa.com/romannevisi/158
زمان دستوری در روایت
https://eitaa.com/romannevisi/159
توضیح،خود اندیشی،تفکرات راوی
https://eitaa.com/romannevisi/162
معتبرترین زاویه دیدهای سوم شخص
https://eitaa.com/romannevisi/165
دیالوگها
https://eitaa.com/romannevisi/168
ویژگیهای دیالوگ خوب
https://eitaa.com/romannevisi/170
چه کنیم تا دیالوگها یکنواخت و خستهکننده نشود؟
https://eitaa.com/romannevisi/173
نوشتن دیالوگ جذاب
https://eitaa.com/romannevisi/175
فرایند ترکیببندی در داستاننویسی
https://eitaa.com/romannevisi/180
شهود + قلم
https://eitaa.com/romannevisi/182
چگونگی نوشتن یک پیرنگ محکم
https://eitaa.com/romannevisi/183
ابزارهای کمکی
https://eitaa.com/romannevisi/184
چگونگی مهارت در انتخاب ایدههای دراماتیک
https://eitaa.com/romannevisi/185
فرض در رماننویسی چه نقشی دارد؟
https://eitaa.com/romannevisi/190
چگونه یک پیرنگ بنویسیم
https://eitaa.com/romannevisi/192
May 11