eitaa logo
🔆روشـنــــــــــــــگـــــری🔆💡
137 دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
7.5هزار ویدیو
9 فایل
السلام علی القائم المنتظروالعدل المشتهر(عج)💚 🟢هدف و اولویت کانال در پیام رسان ایتا، ارتقاء سطح آگاهی رسانه ای با محوریت تاریخ - سیاست - دین؛ بعلاوه دریافت و نشر حداکثری تحلیل و محتواهای روشنگرانه و افشاگرانه از چهره ها و جریانات نفوذ، نفاق و فتنه...
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨قطعی برق (گروگانگیری برق) دوباره شروع شد‼️ میدونید چطوری دولت دست از سرتون برمیداره خیلی راحت..‌‌.👇 🔺زنان تون رو بی حجاب بفرستید توی خیابون که برقصند و آواز بخونند ❌بی خیال وعده صادق و انتقام این حرف ها بشید ❌اصلا هر کسی به کشور و ناموس تون تجاوز کرد بی خیال انتقام بشید 🔺اجازه بدید ظریف و دار و دسته‌اش راحت برن با آمریکا و غرب مذاکره کنند و هرچی قرارداد بدتر از ترکمنچای و کاپیتولاسیون مثل FATF هم بود امضا کنند 🔺انرژی هسته ای رو که قبلاً توش بتن ریختین الان هم موشک هاتون رو بدید غرب بجاش فشفشه بگیرید خیلی هم قشنگ تره توی تولدها روشن میکنید کیف می‌کنید
16.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ جایی که دیپلماسی قفل می‌شود! 🎙 شهید سلیمانی منطق حضور ما را در سوریه توضیح میدهد. امثال داعش و رژیم صهیونیستی ویژگی‌هایی دارند که چاره‌ای جز مبارزه مسلحانه با آنها نداریم: 1️⃣ وحشی است. ما را واجب القتل می‌داند و نوامیس‌مان را غارت خود می‌داند. 2️⃣ سوریه و عراق بهانه است و می‌خواهند به مرز اصلی که ایران باشند نزدیک شوند تا بتوانند ضربه بزنند. هدف اصلی آنها ایران است. 3️⃣ هدف نهایی‌شان از بین بردن استقلال کشور و تصرف سرزمین‌مان است. 🔻 این ده دقیقه سخنرانی شهید سلیمانی در تابستان سال ۹۶ و در گرماگرم جنگ با داعش، این روزها ارزش دیدن دارد. @rooshangarei
چوپان گله گوسفندان را به آغل برد و همه د‌رهای آن را بست چون گرگ‌های گرسنه سررسیدند درها را بسته یافتند و از رسیدن به گوسفندان ناامید شدندبرگشتند تا نقشه ای برای بیرون آمدن گوسفندان از آغل پیدا کنند.!!سرانجام ، گرگ‌ ها به این نتیجه رسیدند که راه چاره ...برپایی تظاهراتی جلوی خانه چوپان است که در آن آزادی گوسفندان را فریاد بزنند !!!گرگ‌ها تظاهرات طولانی را برپا کردند و به دور آغل چرخیدند *چون گوسفندان فریاد گرگ‌ها را شنیدند* *که از آزادی و حقوق شان دفاع می‌کنند...!!!**برانگیخته شدند و به آنها پیوستند...!!!* آنها شروع به انهدام دیوارها و درهای آغلشان کردندتا این که دیوارها شکسته شد و درها باز گردیدو همگی آزاد شدندگوسفندان به صحرا گریختند و گرگ‌ها پشت سرشان دویدند چوپان صدا می زد و گاهی فریاد می کشید و گاهی عصایش را پرتاب می‌کرد تا بلکه جلوی شان را بگیرد اما هیچ فایده ای دستگیرش نشد گرگ‌ها گوسفندان را در صحرایی بدون چوپان و نگهبان یافتند آن شب ... شبی تاریک برای گوسفندان آزاد و رها بود و شبی اشتها آور ... برای گرگ‌های به کمین نشسته !!! *روز بعد ...* *چون چوپان به صحرایی که گوسفندان ؛ در آن آزادی خود را بدست آورده بودند  رسید ...* *جز لاشه های پاره پاره واستخوان های به خون کشیده شده چیزی نیافت* این حکایت مردمی است که به دعوت و دام منافقین و شیپور آزادباش دشمن خود وبه امید واهی آزادی و بی بند و باری به خیابان می ریزند ! گرانی هست ... بد هم هست ... ولی تحمل می کنیم ! چون ناآرامی جدیدی در راه هست بدتر از سال ۸۸ ... مواظب باشیم ...! سران فتنه ۹ تیر همگی جمع شدند آن طرف آب پیش پدرخوانده های شان مرتب جلسه دارند جوکهای گرانی وکلیپ هایی از فقر مردم ... !!!    برای تحریک مرد است                         *گرانی تنها چیزی هست که همه را به بیرون می کشاند* واقعا هم این مردم درد دارند کمر شان، از اقتصاد درهم ریخته، خم شده است با این اوضاع افتضاح اقتصادی ... بیرون ریختن هم دارد ! من نیز دلم می خواهد بروم ... اما نه، نمی روم ! چون اغتشاشگرانِ بین مردم قصدشان *ارزانی برای مردم که نیست* ! قصدشان *براندازی حکومت وبه ذلت کشاندن این مردم نجیب* است ! نباید فریب این فتنه های جدید را خورد ! این دشمنان داخلی و نفوذی های جامانده *غربزده گانِ خودمان  هستند که به  آمریکا سر نخ می دهند تنها دغدغه شان شده بود رفتن زنان به ورزشگاه ... رفع حصر خانگی سران فتنه ... ربنای شجریان ... سانسور گرگ ها ... قانون حجاب اختیاری و ... *گرگها به فکر آوردن شاهنشاه برای مردم بازی خورده!! نیستند دور نمای آنها تجزیه ایران است!!* تأمل کنیم ! ماهم از همین مردم هستیم، گرانی برای همه ما نیز تبعات خودش را دارد ! نفس برایمان نمانده که از جای گرم بربیاید ! 🌺یا أللّٰهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیمُ! یا مُقَلِّبَ القُلوبِ! ثَبِّت قَلوبنا عَلیٰ دینِکَ🌺
✅ آنهایی که یک لگد به گربه نزده‌اند نگران خون شهدای مدافع حرم شده‌اند امیر حسین حاجی نصیری - جانباز مدافع حرم: به دکتر معالجم گفتم پاهایم را برای بشاراسد ندادم بلکه برای شما دادم که امروز در امنیت و در اتاق عمل، جراحی انجام بدهی. خیلی‌ها برای جذب فالوئر دارند می‌گویند خون شهدای مدافع حرم هدر رفت و حتی با گریه از حرم حضرت زینب(س) فیلم منتشر می‌کنند در حالیکه اگر کسی بخواهد طلبکار باشد من و رفقایم هستیم
30.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 ۸ دقیقه رگباری ببینید جمهوری اسلامی ایران برای مردمش چه کارهایی انجام داده ولی مردم خبر ندارند🇮🇷
آغاز بازداشت گسترده و گروهی علوی ها و شیعیان در لاذقیه توسط تروریستها
🔴مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه: امروز اوکراین با یک انتخاب روبروست،با روسیه باشد یا به طور کامل از نقشه جهان ناپدید شود
🔻براندازیِ هویّتی در جمهوری اسلامی -۱ 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. می‌خواهند به‌صورت تدریجی و تکه‌تکه، جمهوری اسلامی را مشروط و محدود کنند؛ طرح‌هایی به‌ظاهر فرهنگی و در باطن، امنیتیِ خود را قطعه‌قطعه اجرا می‌کنند تا حسّاسیّت‌ها، چندان برانگیخته نشوند و امکان پیشروی برای‌شان وجود داشته باشد. این پیشروی‌ها، کار را به مرحله‌ای خواهد رساند که نظام، امکان عمل و مواجهه را از دست خواهد داد و دچار انفعال یا مصلحت‌اندیشی می‌شود. به زبان فقهی باید گفت می‌خواهند ولیّ‌فقیه را از وادی «حقیقت» به وادی «مصلحت» سوق بدهند و استقرار شریعت را از نظر اجتماعی، ممتنع سازند. موقعیّت‌هایی می‌آفرینند که در آنها، باید بر اساس اصل تزاحم و تقدیم اهم بر مهم عمل کرد و از پاره‌ای ارزش‌ها گسست و خطوط قرمزِ دیگری را ترجیح داد. وقتی به‌صورت کلّی و راهبردی نگاه می‌کنیم، درمی‌یابیم که خطوط قرمزِ فرهنگی، یکی پس از دیگری، در حال شکسته‌شدن هستند و ما همچنان در حال عقب‌نشینیِ ارزشی هستیم. بدیهیّات فرهنگیِ دهۀ شصت، ابتدا به «پرسش» و «ابهام» تبدیل می‌شوند و آن‌گاه به فاصلۀ اندکی، حالت «مسأله‌وار» و «مناقشه‌برانگیز» می‌یابند و باید به‌ناچار و از سرِ اضطرار، از آنها عبور کرد. اگر مجموعی و برآیندی به عرصۀ فرهنگی بنگریم، حیرت خواهیم کرد که چگونه این مسیر افولی و نزولی را پیموده‌ایم، ولی مسأله این است که نگاه ما، قطعه‌ای و تکه‌ای است و رویدادها را در کنار یکدیگر نمی‌نشانیم و نظرِ راهبردی به عرصه نمی‌افکنیم. [دوم]. شگرد جریان تجدّد در این زمینه، «عادی‌سازی» است و برای عادی‌سازی نیز باید حوصله داشت و کار را به زمان سپرد. ابتدا یکی از ارزش‌ها را به بحث عمومی می‌کشانند و دربارۀ آن، شبهه و اشکال مطرح می‌کنند و در همین راستا، «مفهوم‌سازیِ منفی» می‌کنند تا زمینۀ اجتماعی، فراهم آید. سپس ضربه‌های کاری و ناگهانی وارد می‌آورند تا «پیشرویِ جهشی» رخ بدهد. تجربۀ کشف حجاب، صورت تامّ و تمامی از این صحنه‌آرایی است. از سال‌های آغازین دهۀ نود، جریان مهاجرت برخی بازیگران به وقوع پیوست و این مهاجرت‌ها، به کشف حجاب و برهنگی، گره خورد. در آن دوره، امکان کشف حجاب در درون ایران، افسانۀ محال و نشدنی به نظر می‌رسید، اما برای زمینه‌سازی، کشف حجابِ پنهانی در دستورکار قرار گرفت. مفاهیمی همچون «آزادی‌های یواشکی»، «چهارشنبه‌های سفید»، «نه به حجاب اجباری»، در همین دوره ساخته شدند. در سال نودوشش، ناگهان مفهوم «دختران خیابان انقلاب» را صورت‌بندی کردند که در ذیل آن، برخی زنان در خیابان و آشکارا، روسری خود را بر سرِ چوب نهادند. شاید حدود سی نفر در شهرهای مختلف، چنین کردند و با همۀ آنها نیز مواجهۀ قضائی صورت گرفت، اما نه‌فقط این موج تصنّعی و سازمان‌دهی‌شده، فروننشست، بلکه چندی بعد، مسألۀ امکان کشف حجاب در درون وسیلۀ نقلیه مطرح شد؛ با این توجیه که درون وسیلۀ نقلیه، حریم خصوصی است. انتخابات ریاست‌جمهوری در سال نودوشش که در آن، تکنوکرات‌ها به قدرت رسیدند، به صحنۀ معاملۀ آنها بر سرِ حجاب تبدیل شد و زین‌پس، جریان تجدّدی احساس کرد که شرایط از نظر سیاسی، فراهم شده است. [سوم]. در این میان، حاکمیّت، هیچ طرح و تدبیری برای مواجهه با موج شکل گرفته در دست نداشت و نظاره‌گر و منفعل بود. همه در انتظار تصمیم دیگران بودند و یا در انتظار زمان مساعدی که بتوان این زخم را علاج کرد؛ درحالی‌که گذر زمان، رخنه و عفونت ایجاد کرد و اصلاح و تغییر را دشوارتر نمود. بخش‌هایی از حاکمیّت نیز که بینش لیبرالی یافته بودند، کمترین اعتقادی به خطوط قرمزِ فرهنگی از جمله حجاب نداشتند. این «وضعِ رهاشده»، سبب گردید که حدود شصت درصد از کشف حجاب، در همین مدّت به وقوع بپیوندد. تنها امری که می‌توانست حاکی از مواجهۀ نظام باشد، حضور تعداد اندکی گشت ارشاد در نقاط محدودی از شهر تهران بود. این حضور بسیار ناچیز، بسیار بزرگ‌نمایی می‌شد؛ چنان‌که گویا نظام، به قلع‌وقمع زنان و دختران همّت گمارده و به خشونت بی‌پروا روآورده است. واقعیّت، بر رهاشدگی و هرج‌ومرج فرهنگی دلالت داشت، اما روایت، سخن دیگری داشت. حاکمیّت، نه «واقعیّت» را در اختیار داشت و نه «روایت» را. هر دو به دست باد سپرده شده بودند و بدین سبب، حلقۀ محاصرۀ فرهنگی، هر لحظه تنگ‌تر و منقبض‌تر می‌شد. توقع می‌رفت که شورای عالی انقلاب فرهنگی در این برهه، علاج و تدبیری در پیش بگیرد و چالش‌ها را پیش‌بینی کند و نهادهای فرهنگی را به سوی مقصد واحدی سوق بدهد، اما دریغ از فهم زمانه و ضرورت‌های آن. سرانجام، اغتشاش «زن، زندگی، آزادی» از راه رسید و چهل درصدِ باقی‌مانده نیز به وادی کشف حجاب راه یافتند.