eitaa logo
رویین دژ
13هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
802 ویدیو
187 فایل
✨ جبهه مقاومت فرهنگی رویین‌دژ ✨ ❇️ رسانه‌‌ی مجمع حافظان قرآن کریم کاشمر ❇️ 📚 مجری بزرگ‌ترین مسابقات مطالعاتی در سطح کشور 📚 🌐 دنبال کردن مجموعه ما در دیگر پیامرسان‌ها: 🔺 zil.ink/rooyindezh 👤 ارتباط با ادمین: 🆔 @RooyinDezh_Admin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔆 امیرالمؤمنین(ع): ⭕️ غفلت، زيانبارترين دشمن است! 📚 غررالحكم، ح ۴۷۲ 🔺 @RooyinDezh
🌺 یک آیه، یک دنیا معرفت 🌺 📔 گزیده پیام‌های آیه‌ی ۹۰ سوره‌ی مائده: 🔖 قسمت دوم: 5️⃣ قمار و درآمد آن هم، نه تنها حرام، بلکه نجس است --> (والمیسر...رجس...). ⚠️ توجّه: یزید، نماد شراب‌خواری و قمار و فحشا و سگ‌بازی بود و در مقابل او امام حسین(ع) و اهل‌بیت و یارانش، سنبل مبارزه با شراب و قمار و... بودند و به هیچ قیمتی حاضر نشدند خلافت او را تأیید کنند؛ بنابراین، مسلمانی که اهل شراب و قمار و فحشا و سگ‌بازی باشد کاملاً یزیدی است، و به امام حسین(ع) و اهل‌بیت و یارانش دهن‌کجی کرده است!! 6️⃣ بت‌پرستی، یعنی دلبستگی به نمادها، تمثال‌ها، اشیاء، تصویرها، گروه‌ها و افرادی که ارادت به آن‌ها به خداوند و ارزش‌های الهی مربوط نمی‌شود، نه تنها حرام است بلکه پلید و نجس است --> (و الانصاب...رجس...). 7️⃣ شرط‌بندی به هر صورتی چه با تیرهای مخصوص قمار، چه با گُل‌ها و امتیازهای یک بازی ورزشی، حرام و پلید است و درآمد ناشی از آن هم حرام و نجس است --> (والازلام رجس). 8️⃣ هرچه از شیطان برسد یا به تأثیر از او انجام بگیرد پلید است و هرچه نجس و پلید باشد شیطانی است --> (رجس من عمل الشیطان). 🔺 @RooyinDezh
‌ 🔖 نکات آیه‌ی ٩۰ سوره‌ی مائده 🔰 قسمت اوّل: 🔹 «انّما»: حرف حصر است؛ یعنی معنای «فقط» می‌دهد و تأکید آن بر انتهای کلام است 👈 یعنی در این آیه، بر نجس بودن شراب و قمار و شرط‌بندی و بت‌پرستی تأکید دارد. 🔸 «خمر»: در اصل به معنی «پوشیدن» است. ✳️ مست‌کننده‌هایی را که از انگور، خرما، جو و غیره به دست می‌آیند، از آن جهت «خمر» می‌گویند که پوشاننده‌ی عقل است. 💠 سعدی در غزلی در مذمّتِ شرابِ انگوری می‌فرماید: 🔹غافلند از زندگی مستان خواب 🔸زندگانی چیست‌؟ مستی از شراب 🔹تا نپنداری شرابی گویمت 🔸خانه آبادان و عقل از وی خراب، 🔹از شراب عشق جانان مست شو 🔸کآنچه عقلت می‌برد «شرّ» است و «آب» 🔹 «میسر»: اسم مکان از ریشه و مصدر «یُسر» به معنی «محلّ آسان». ✳️ به این دلیل، «قمار» را «میسر» می‌گویند که مسیر و محلّ آسانی برای به دست آوردن مال دیگران است. 🔸 «انصاب»: جمع «نُصُب» به معنی «نصب‌شده‌ها». ✳️ به این خاطر، به بعضی بت‌ها «نصب» می‌گفتند که درون یا بیرون شهر روی بعضی از دیوارها و ساختمان‌های بلند نصب می‌شد؛ نظیر مجسّمه‌های امروزی. 🔹«ازلام»: جمع «زَلَم» به معنی «تیرها». 🔅 منظور تیرهایی است که برای شرط‌بندی (به صورت قرعه‌کشی) استفاده می‌شد‌؛ به این صورت که هفت نفر یک گوسفند می‌گرفتند، نام هفت نفر روی تیرهای چوبی نوشته می‌شد، تیرها را داخل کیسه‌ای می‌انداختند و به قید قرعه سه تیر را از داخل کیسه در می‌آوردند. گوسفند مال کسانی بود که نامشان روی این سه تیر نوشته شده بود و پرداخت پول گوسفند با چهار نفری بود که اسمشان در نیامده بود. 🔺 @RooyinDezh
🔆 امیرالمؤمنین(ع): ✅ اظهار توانگری گونه‌ای شکر است و فقیر نشان دادن، فقر می‌آورد! 📚 میزان‌الحکمه، ج ۸، ح ۵۳۳ 🔺 @RooyinDezh
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ببینید | چرا صهیونیست‌ها به دنبال تخریب مسجدالاقصی هستند⁉️ ♨️ حقایقی شنیدنی درباره‌ی علّت جنایات صهیونیست‌ها...     🔺 @RooyinDezh
💠 از عفاف چشمی تا عفاف فکری؛ فکر فاسد، مقدّمه‌ی عمل فاسد(۲)‼️ 👁 گفتیم فکر فاسد، مقدّمه‌ی عمل فاسد است. شاید بپرسید مقدّمه‌ی فکر فاسد چیست؟ قطعاً نگاه فاسد! 🔆 در آیه‌ی ١٩ سوره‌ی غافر می‌خوانیم: (يَعْلَمُ خَائِنَةَ الْأَعْيُنِ وَ مَا تُخْفِي الصُّدُورُ)؛ یعنی «خداوند چشم های خیانتکار را می‌شناسد و آن‌چه را که دل‌ها مخفی می‌کنند می‌داند». ♨️ می‌بینیم که چشم خیانت کار چیزی را که دیده، تحویل دل می‌دهد و دل به کمک تخیّل و اندیشه‌ی فاسد، در نهان، آن را می‌پرورد و چیزی که این‌گونه در دل پرورده می‌شود اگر از همه کس پوشیده بماند از خدا پوشیده نیست. ❤️ او حقیقتاً آگاه به درون دل‌هاست (إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُور) و بر مبنای همان چیزهایی که دل‌هایمان به دست می‌آورند، ما را مؤاخذه خواهد کرد (يُؤَاخِذُکُمْ بِمَا کَسَبَتْ قُلُوبُکُمْ- سوره‌ی بقره، آیه‌ی ٢٢٥). ⚠️ زن و مرد نامحرم هر دو می‌توانند خیال خائنانه داشته باشند؛ امّا در آنچه دل‌هایشان مخفی می‌کند(مَا تُخْفِي الصُّدُورُ) با هم متفاوتند. زن بی‌ايمان، تصویر را پرورش نمی‌دهد، فقط آنچه را دیده تجزیه و تحلیل می‌کند. 🔥 مثلاً با خود می‌گوید: «چه تیپ خوبی داشت؟ کاش شوهر من هم این‌گونه بود، یا کاش شوهر آینده‌ام این‌گونه باشد، از موهاش خوشم آمد، چه نگاه پرعاطفه‌اى داشت، احتمالاً اونم از من خوشش اومده، ادامه بدم ببینم چه می‌کنه؟ ببینم می‌شه باهاش رابطه برقرار کنم؟ اصلاً چه کار میشه اگه باهش دوست بشم؟ مگه دوستی گناهه؟ و... » ببینید نتیجه‌ی یک نگاه حرام، چقدر می‌تواند وحشت‌آور و کثیف باشد! 🌀 اما مرد بی‌ایمان، آنچه را دیده، در ذهن خود پرورش می‌دهد، از آن تصویرهای جدید می‌سازد ، با آن تصویرها وَر می‌رود، شهوانی می‌شود، گاهی حتی در خیال خود با آن تصویر، فحشا می‌کند! 🔖 قسمت دوم (پایان) 📚 بخشی از کتاب‌ 🔺 @RooyinDezh
🌺 یک آیه، یک دنیا معرفت 🌺 📔 گزیده پیام‌های آیه‌ی ۹۰ سوره‌ی مائده: 🔖 قسمت سوم: 9️⃣ از نجاسات و پلیدی‌های مادّی و معنوی باید فاصله بگیریم تا گرفتار آن‌ها نشویم --> (فاجتنبوه). 🔟 کسی که ادّعای مسلمانی می‌کند (یا ایّها الّذین آمنوا) فقط در صورت پرهیز از هرچه خداوند گفته «فاجتنبوه»، می‌تواند به رستگاری، امید داشته باشد --> (لعلّکم تفلحون). 1⃣1⃣ رستگار شدن انسان به دست خود اوست، از راه انجام اوامر الهی و پرهیز از نواهیِ او --> (تفلحون: رستگار کنید[خودتان را]). 2⃣1⃣ حتّیٰ انسان‌های متّقی، یعنی مؤمن واقعی هم، ضمن امید داشتن به رحمت الهی باید از عذاب او خوف داشته باشند و به تقوای خود مغرور نشوند، چون هر لحظه احتمال لغزش آن‌ها وجود دارد --> (لعلّکم: باشد که، امید است که، شاید که...). 🔺 @RooyinDezh
‌ 🔖 نکات آیه‌ی ٩۰ سوره‌ی مائده 🔰 قسمت دوم: 🔹 «رجس»: پلید، ناپاک، نجس ⚠️ توجّه‌❗️ قرآن در آیه‌ی تطهیر، اهل‌بیت پیامبر(علیهم السلام) را به دور از «رجس» معرّفی می‌کند. پس هر کس که اهل شراب و قمار و... باشد، به هیچ عنوان، شیعه و پیرو اهل‌بیت(ع) به شمار نخواهد رفت! 🔸 «اجتنبوا»: فعل امر است از مصدر «اجتناب»، ریشه‌ی «جنب»، به معنی «کناره بگیرید، دوری کنید». ⚠️ توجّه❗️ قرآن درباره‌ی خطرناک‌ترین گناهان، فقط از "انجام دادنِ" آنها نهی نمی‌کند؛ بلکه اجازه‌ی "نزدیک شدن" به آنها را هم نمی‌دهد، یعنی حتّیٰ نزدیک شدن به آنها هم گناه است؛ چون مقدّمه‌ی قطعی گرفتار شدن به آنهاست.👇 ✳️ به عنوان مثال، درباره‌ی مفاسد اخلاقی می‌فرماید: «ولا تقربوا الفواحشَ ما ظهَرَ مِنها وَ ما بَطَن» یعنی «به مفاسد اخلاقی نزدیک نشوید، چه در عمل و چه در نیّت». ✳️ همچنین درباره‌ی کثیف‌ترین مفاسد اخلاقی یعنی «زنا» می‌فرماید: «و لا تقربوا الزنا». ✳️ و درباره‌ی سوء استفاده از مال یتیم می‌فرماید: « ولا تقربوا مالَ الیتیم الا بِالتی هِیَ اَحسَن». ♨️ در اینجا هم تأکید به دوری از شراب و قمار و... است؛ یعنی فقط خوردنِ شراب نیست که حرام است، بلکه نزدیک شدن به آن هم حرام است. 💯 شراب، از نجاسات است و اگر به دست یا لباس انسان بریزد، باید مثل سایر نجاسات، پاک شود. شرابخوار هم نجس است و اجازه نداریم با او نشست و برخاست کنیم؛ تولیدکننده و فروشنده‌ی شراب هم این‌گونه‌اند. 🔹 «تُفلِحونَ»: فعل مضارع از مصدر «اِفلاح»، باب اِفعال، ریشه‌ی «فلح» به معنی «رستگار کنید (خودتان را)». 💎 نکته‌ی ادبی: 🔸آرایه‌ی جمع در «خمر» و «میسر» و «انصاب» و «ازلام» که همگی «رجس» معرّفی شده‌اند و حتّیٰ در کلمه‌ی «فاجتنبوه»، همه‌ی آنها یک چیز دانسته شده‌اند و برای مجموع‌شان، ضمیر مفرد «هُ» آمده است. 🔺 @RooyinDezh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | بهانه‌ای برای فرار از امر به معروف و نهی از منکر‼️ ⚠️ حق نداری بگویی "من احتمال اثر نمی‌دهم"! 🔺 @RooyinDezh
🔆 پیامبر اکرم(ص): 🛑 به کوچکی گناه نگاه نکن؛ بلکه ببین چه کسی را نافرمانی می‌کنی! 📚 تحف‌العقول، ج ۱، ص ۱۱ 🔺 @RooyinDezh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 ‏یَا فَاطِمَهُ الزَّهْرَاءُ یَا بِنْتَ مُحَمَّدٍ یَا قُرَّهَ عَیْنِ الرَّسُولِ یَا سَیِّدَتَنَا وَ مَوْلاَتَنَا ⚫️ شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) تسلیت باد! 🔺 @RooyinDezh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | باید وضعیت رو تغییر بدی در حد توانت‼️ 💯 محاله مؤمن نسبت به انحرافات و مفاسد بی‌تفاوت باشد! 🔺 @RooyinDezh
🧐 مگه حجاب، فقط به چادره⁉️ 💠 پاسخی منطقی و محکم بر اساس آیات قرآن کریم به چند شبهه‌ی رایج درباره حجاب 📚 بخشی از جزوه‌ی خواندنی 📥 دسترسی به متن کاملِ این مقاله‌ی تاثیرگذار: 🌐 zil.ink/RooyinDezh 🔺 @RooyinDezh
✍ ادامه‌ی برگزاری مسابقات کتابخوانی از محتواهای اثرگذاری همچون جزوه‌های «نیاز به نماز» و «دُرهایی از دریایی»، در مدارس نقاط گوناگون ایران‼️ 🔺 @RooyinDezh
‌ ‌📌 همکاران فرهنگی بزرگوار، دقّت داشته باشند که پس از ، ایّام فاطمیّه نیز می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای ارائه و معرّفی محتواهای تأثیرگذارِ مجموعه‌ی «رویین‌دژ» به دانش‌آموزان، خانواده‌ها، همکاران و ...، (خصوصاً پیرامون موضوعاتی همچون عفاف و حجاب) باشد. ✅ امیدواریم همه‌ی ما بتوانیم حدّاکثر بهره را از این فرصت کم‌نظیر ببریم. 📸 ضمناً شما می‌توانید گزارش فعّالیّت‌های فرهنگی مؤثّر خود را جهت انتشار در کانال رویین‌دژ، برای ما بفرستید.👇 🆔 @RooyinDezh_Admin 🔺 @RooyinDezh
🌺 یک آیه، یک دنیا معرفت 🌺 📔 گزیده پیام‌های آیه‌ی ۵۹ سوره‌ی احزاب: 🔖 قسمت اوّل: 1️⃣ حتّیٰ پیامبر خدا هم، از جانب خداوند، نیاز به تذکّر دارد. بیهوده به خودمان اعتماد نکنیم --> (يا أيّها النّبيّ...). 2️⃣ آنچه پیامبر درباره‌ی حجاب فرموده است، سخن خودش نبوده، فرمایش و سفارش خداوند بوده است --> (يا أيّها النّبيّ قل). 3️⃣ حتّیٰ پیامبر خدا هم نباید نسبت به ناموسِ خود بی‌توجّه باشد --> (قل لّأزواجك و بناتك). 4️⃣ حتّیٰ زن و دختر پیامبر هم نیاز به تذکّر دارند؛ چرا ما در تذکّر دادن به خانواده‌ی خود، کوتاهی می‌کنیم؟ --> (قل لّأزواجك و بناتك)؟! 5️⃣ هم زنِ انسان و هم دختر او باید توسّط او مراقبت شوند. بنابراین، هم خانواده‌ی زن و هم خانواده‌ی شوهرش، هر دو نسبت به حجاب او مسئولند و نباید این تکلیف را به گردن یکدیگر بیندازند. --> (قل لازواجک و بناتک). 6️⃣ زنان مؤمنین در تکالیف شرعی و حفظ حجاب، از زنان و دختران پیامبر جدا نیستند و هر دستوری که خداوند در این زمینه، به زنان پیامبر داده، بر زنان مؤمنین هم تکلیف است --> (قل لّأزواجك و بناتك و نساء المؤمنين). 🔺 @RooyinDezh
‌ 🔖 نکات آیه‌ی ۵٩ سوره‌ی احزاب 🔰قسمت اوّل: 🔹«یا ایها»: حرف ندا 🔸 «نبیّ»: صفت مشبّهه بر وزن فعیل از ریشه‌ی «نبأ»، به معنی «خبر رسان، پیام‌آور، پیغام‌بر، پیامبر». 🔹 «قل»: فعل امر از ریشه و مصدر «قَول» به معنی «بگو». 🔸 «ازواج»: جمع «زوج» به معنی «همسران». 🔹 «نساء»: زنان 🔸 «یُدنین»: فعل مضارع از باب افعال، مصدر «ادناء» ریشه‌ی «دنو» به معنی «نزدیک کنند، فرو بیندازند». 🔹 «یدنین علیهن»: یعنی «نزدیک کنند به خودشان، فرو بیندازند بر خودشان». 🔸 «جلابیب»: جمع «جلباب» به معنی «چادرها». ⚠️ توجّه❗️ ریشه‌ی «دنو» دو معنی دارد: 1⃣ «نزدیک شدن» 2⃣ «پایین آمدن». بر این اساس، فعل «یدنین» دو معنیِ توأمان دارد‌‌: 1⃣ «نزدیک کنند» 2⃣ «فرو بیندازند». 🔹 «یدنین علیهن من جلابیبهن»: یعنی «چادرهایشان را فرو بیندازند و به خودشان نزدیک کنند». 💠 «فرو انداختن چادر»، مانند رها کردن پرده به سمت پایین است؛ یعنی چادر نباید به بدن چسبیده باشد که برجستگی‌های بدن نمایان شود. 💠 «نزدیک کردن چادر»، یعنی این که چادر نباید به گونه‌ای رها باشد که لباس‌ها و زینت‌های زیر چادر نمایان شود. ⚠️ توجّه❗️ به استناد این آیه، چادر و نحوه‌ی درست پوشیدن آن، امر خداوند و از واجبات حجاب است؛ چون کسانی که چادر را کنار می‌گذارند، به این آیه عمل نکرده‌اند و روزی که با معیار قرآن سنجیده شوند، در مقابل این آیه، پاسخی نخواهند داشت. 🔺 @RooyinDezh
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 بشنویم | حضرت فاطمه(س)، بهترین الگو و برترین زن هستی است‼️ 🧐 چرا با وجود چنین الگوی بی‌عیب و نقصی، باز هم بعضی از زنان و دختران ما، بازیچه‌ی فرهنگ منحطّ غربی می‌شوند؟! 📚 بخشی از جزوه‌ی خواندنی 🔺 @RooyinDezh
🌺 یک آیه، یک دنیا معرفت 🌺 📔 گزیده پیام‌های آیه‌ی ۵۹ سوره‌ی احزاب: 🔖 قسمت دوم: 7️⃣ پیامبر، ولیّ خداوند، رهبر مسلمین و هر کسی که سرپرستی گروهی از مسلمانان را برعهده دارد، نسبت به حجاب و عفافِ ناموس مسلمین، همانند ناموس خودش مسؤول است --> (قل لّأزواجك و بناتك و نساء المؤمنين). 8️⃣ فعل «يدنين» دو معنی دارد؛ یکی «پایین بیندازند» و یکی «نزدیک کنند». «جَلابيب» هم، جمع «جِلباب» بوده و «جِلباب» در زبان عربی، معادل «چادر» است. بنابراین، زن مسلمان، نه باید چادر خود را آن چنان جمع بگیرد که به بدن او چسبیده باشد و برجستگی‌های بدن را نمایان کند و نه باید آن را رها کند که لباس‌ها و اندام‌های او از زیر چادر، جلوه کنند. چادر باید، پایین افتاده و نزدیک بدن، بایستد --> (يدنين -> جلابيبهنّ). 9️⃣ شیوه‌ی پوششِ زن، معرّفِ شخصیّت اوست. لباس‌های تنگ و کوتاه و جلوه‌کننده، که متأسّفانه در چشمِ نامحرم، جاذبه‌ی جنسی ایجاد می‌کنند، به هیچ عنوان معرّفِ شخصیّت یک زنِ مسلمان و پاکدامن نیستند --> (ذلك أدنى أن يعرفن). 🔟 چادر و حجاب کامل، اذیّت‌کننده نیست؛ محافظت‌کننده‌ی زن است از اذیّت شدن توسّط نامحرمان --> (ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين). 🔺 @RooyinDezh
‌ 🔖 نکات آیه‌ی ۵٩ سوره‌ی احزاب 🔰قسمت دوم: 🔹«ادنی»: اسم تفضیل از مصدر «دنو» به معنی «نزدیک‌تر». 🔸 «یعرفن»: فعل مضارع مجهول از ریشه و مصدر «عُرف» به معنی «شناخته شوند، خوب دانسته شوند، به خوبی و پاکی شناخته شوند». ⚠️ توجّه❗️ «عرف»، هم به معنی «شناختن» است و هم «خوب دانستن». 🔹 «لا یوذین»: فعل مضارع مجهول منفی از مصدر «ایذاء»، ریشه‌ی «اذی» به معنی «مورد اذیّت قرار نگیرند». 🔸 «غفور»: صیغه‌ی مبالغه از مصدر «غفران»، ریشه‌ی «غفر» به معنی «بسیار پوشاننده». 🔹 «رحیم»: صفت مشبّهه از ریشه و مصدر «رحم» به معنی «رحمت‌کننده». 🔺 @RooyinDezh
⚫️ السَّلاَمُ عَلَيْكِ أَيَّتُهَا الصِّدِّيقَةُ الشَّهِيدَةُ يَا فَاطِمَةُ الزَّهراء 💠 هم‌زمان با دهه‌ی فاطمیه، اجرای برنامه‌ی فرهنگی در کاشمر توسط اعضای ‼️ ✅ این فعالیت با استفاده از رنگ روغن و ترکیب‌های زیبای خط نستعلیق با محتوای عبارت‌هایی اهل‌بیتی و همچنین با موضوع عفاف و حجاب، انجام شده که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. 🔺 @RooyinDezh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | فرق است میان مؤمن انقلابی با مسلمان غیرانقلابی‼️ 💯 مومن انقلابی حاضره در راه دینش از مال و جان و آبروش هزینه بِده... 🔺 @RooyinDezh
🌺 یک آیه، یک دنیا معرفت 🌺 📔 گزیده پیام‌های آیه‌ی ۵۹ سوره‌ی احزاب: 🔖 قسمت سوم: 1️⃣1️⃣ نحوه‌ی پوشش یک زن، هم می‌تواند ضامن امنیّت او در جامعه باشد و هم عامل ناامنیِ او. این حقیقتی است که حتّیٰ تحقیقات و مستنداتِ جوامع غربی هم آن را اثبات می‌کند. بنابراین، حجاب کامل، یک دژِ محکم و نفوذناپذیر است در محافظت از آبرو و حیثیّت یک زن --> (ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين)! 2️⃣1️⃣ خداوند پوشاننده‌ی گناه کسانی است (غفورا) که خود را می‌پوشانند تا مایه‌ی گناه خود و دیگران نشوند --> (يدنين... جلابيبهنّ). 3️⃣1️⃣ هر زنی که توفیق حجاب کامل پیدا کند، مشمول رحمت خاصِّ خداوند شده است --> (رحيما). و «توفیق، رفیقی است به هر کس ندهندش»! 🔺 @RooyinDezh
‌ 💎 نکات ادبی آیه‌ی ۵٩ سوره‌ی احزاب: 🔹 آرایه‌ی جمع در «ازواجک»، «بناتک» و «نساء المومنین» که هر سه گروه به درست پوشیدن چادر، امر شده‌اند. 🔸 تکرار ضمایر متّصل «کَ» و «هنَّ». 🔹 تکرار ضمیر بارز «نَ» در پایان افعال. 🔸موسیقی حروف «ن» و «ل» 🔺 @RooyinDezh