➕ دیدار سخنرانان کشور همزمان با ماه محرم
جمعی از سخنرانان و خطبای شناختهشده کشور همزمان با فرارسیدن ماه محرم، مهمان حجتالاسلام شهاب مرادی بودند.
در این نشست، حجج اسلام حسنآبادی، میرلوحی، سرلک، پشتکوهی، دانایی، علیپناه، حائریزاده، سلیمانی، بیآزاد، زائری، ادیب یزدی و چند سخنران برجسته دیگر حضور داشتند.
@roozplus_ir
843.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
➕ جهان مدافع ایران/ غیرت مرد آرژانتینی به پرچم ملی ایران
تماشاگر آرژانتینی فوتبال خطاب به سلطنتطلب: پرچم دست تو جعلی است و تو یک خائنی.
@roozplus_ir
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
➕ عراقچی: از صبح دیروز جنگ رسماً در تمام جبههها تمام شده و هر حملهٔ اسرائیل به لبنان نقض تفاهم است.
بدون عقبنشینی نیروهای اسرائیلی از زمینهایی که در این جنگ اشغال کرده، خاتمه جنگ کامل نشده است
@roozplus_ir
🔺 تخت روانچی: قالیباف و ونس در روز امضا حضور دارند
معاون وزیر امور خارجه در جمع خبرنگاران:
🔺امروز فرصت مغتنمی بود که در خدمت سفرا باشیم و در مورد یادداشت تفاهم توضیحی داده شد و تشریح شد که مفاد چه هست.
🔺تاکید شد که جنگ خاتمه یافته است و جنگ دیگر در هیچ جبههای نخواهد بود. اقای عراقچی تاکید کردند که چرا نباید جنگ و اشغال در لبنان باشد.
🔺موضوعاتی که در این یادداشت تفاهم داریم بحث بازسازی خسارت است. اینکه طرحی برای بازسازی در نظر گرفته شده است.
🔺بحث پولهای مسدود شده ایران هم وجود دارد و ایشان تاکید کردند که غیرقانونی مسدود شده و باید در دسترس قرار بگیرد.
🔺بحث تنگه هرمز و رفع محاصره هم وجود دارد. رفع محاصره از ابتدا مورد تاکید ما بود و قبل از امضا تا حدودی رفع محاصره انجام شده است.
🔺در سوئیس محل امضا هست اما نقطه دقیقش مشخص نیست. از همان امضا دور بعدی مذاکرات انجام مشود و معلوم نیست امضا به چه صورتی انجام میشود. هنوز معلوم نیست الکترونیکی باشد یا خیر. بعد از امضا بحثها شروع میشود.
🔺از طرف امریکا اقای ونس هستند و از طرف ایران اقای قالیباف هستند.
🔺در یکی از بندها خاتمه جنگ در همه جبههها به شمول لبنان وجود دارد. امریکا متعهد. شده که جنگ در همه جبهه ها تمام شود و اگر بخواهد نقضی صورت بگیرد مکانیزمی صورت گرفته که اقدام خواهد شد.
🔺بعد از امضا یادداشت تفاهم درباره هستهای صحبت میشود و هنوز وارد جزییات نشدیم. بحث غنی سازی، ذخایر و نیازهای هستهای ایران هم وجود دارد.
@roozplus_ir
🔺 خروج هواپیماهای سوخترسان آمریکایی از فلسطین اشغالی
🔺شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که روند تخلیه فرودگاه بنگوریون از هواپیماهای سوخترسان آمریکایی آغاز شده است، طبق این گزارش شمار هواپیماهای در حال خروج حدود ۲۰ درصد از هواپیماهای مستقر در این فرودگاه است.
🔺این در حالی است که پیشتر به مقامات اسرائیلی اطلاع داده شده بود که این هواپیماها دستکم تا پایان سال جاری میلادی در اراضی اشغالی باقی خواهند ماند.
@roozplus_ir
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گاهی قهرمان بودن از همین انتخابهای ساده شروع میشود؛
این انیمیشن باحال را ببینید و با مصرف بهینه برق، سهم خودتان را در روشن ماندن ایران ایفا کنید.
🔺 اتریش هم از ممنوعیت ورود بنگویر به اروپا حمایت کرد
🔺روزنامه کرونن سایتونگ: همواره تعداد فزایندهای از سیاستمداران برجسته اتحادیه اروپا خواستار تحریم های اعضای کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل خشونت علیه فلسطینیها در کرانه باختری اشغالی می شوند. اکنون، بئاته ماینل-رایزینگر، وزیر امور خارجه اتریش نیز علیه ، ایتامار بن گویر، وزیر راست افراطی رژیم اشغالگر قدس موضع گرفته است.
🔺ماینل-رایزینگر روز دوشنبه در حاشیه نشست وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ از جمله به دلیل رفتار تحقیر آمیز این وزیر اسرائیلی علیه سرنشینان یک ناوگان کمک رسانی به نوار غزه تأکید کرد: وی اینجا مورد استقبال قرار نمیگیرد.
@roozplus_ir